mies on puhunut kihlauksesta jo kauan ,mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut. aina kun asiasta puhumme, sanon aina että minulle se käy, koska rakastan häntä oikeasti ja haluan olla hänen kanssaan aina. mies on monesti sanonut että haluaa odottaa sitä oikeaa hetkeä.
milloin se miesten mielestä on??
asumme vielä erillään, mutta tilanne tämä, mitä raskaana (vasta vk 14 menossa), hän menossa inttiin tammikuussa. minä opiskelen vielä lähihoitajaksi, hänellä vakityöpaikka. yhteen muuttamistakin on mietitty, mutta päätetty jättää se vasta siihen kun mieheni tulee intistä.
odottaako hän siis sitä että asumme samassa asunnossa, vai sitä että meillä on vauva?
kertokaa te miehet minulle, mikä on teidän mielestä oikea hetki kosia?
mikä siinä on??
5
1292
Vastaukset
- ....
Ensin muutetaan yhteen, sitten opiskelut ja intti loppuun, sen jälkeen naimisiin ja sitten vasta vauva. Ja näihin kaikkeen ei välttämättä mene kuin pari vuotta. Olet pulassa jos mies ei sinua kosi. Ja sitten jos kohta kosii niin ehdottomasti hankitte avioehdon että kumpikaan ei saa pettää tai toinen saa 9/10 osan toisen omaisuudesta
- TeeAaa
Itsehän kosisin jo ennen inttiä kun tilanne on tämä. Mut minusta vähän tuntuu et miehesi vaan pitkittää tilannetta ja ei halua koko kosintaa tapahtuvan eikä välttämättä edes rakasta sinua. Tämähän on tietenkin vähän negatiivista mutta huomaat asian kun hän astuu palvelukseen niin näkee sen että ryyppääkkö miehesi kaikki lomat ja on kavereiden kanssa enemmän tekemisessä kuin sinun kanssasi! -21v inttipoika-
- ehdotat!
Avioehtoja ei paljon ole laillisina kun muutaman laisia.
Tollasia pettämisjuttuja ei niihin kuulu lainkaan.
Saahan niitä kirjoitella, mutta oikeudessa ne eivät pidä. Niillä voi pyyhkiä persettä.
- ....
Olipahan taas vastaus tuo edellinen...
Mutta, näin naisnäkökulmasta ei aina miesten aivoituksia voi tietää, mutta käsittääkseni olette aika nuoria, kun kerran toinen on vasta inttiin menossa.
Anna ihmeessä poikaystävällesi aikaa, varmasti jo isäksi tuleminen on iso muutos, samoin tuleva inttiaika ym. Itse kyllä ainakin haluaisin asua ensin yhdessä ja sitten vasta kihloihin, naimisiin jne.
Olette nuoria, kyllä te vielä ehditte... - täysin väärä...
...ja tosta ei mitään hyvää seuraa, (paitsi se vauva)
Tossavaiheessa en enää tolle miehelle ajatuksiani tuhlais, jos ei tähänmennessä ole osannut suhdetta vakinastaa.
Miksi sä pykäät vauvaa miehelle joka ei edes asu sun kanssas? älytöntä! Mutta sitä saa, mitä tilaa, tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818