kawan 800 vn;nään kesä meni vielä orginaaleilla mut tarttis vähän ääntä.ootteko vaihtanu putkien yhteydes myös suuttimet?
mistä putkista
3
536
Vastaukset
- biker.man
tilaappa jenkkilästä. meancycles.com. paras valikoima osia customeihin. taala on halpa joten hinta on kohdallaan. ite tilasin 1600 vn: putket sieltä, n. 300 euroo, himaan tuotuna. suuttimet joutuupi kyl kans vaihtamaan
- Silvertail
Silvertailit laatu putket josta ei pelkästään ääni lisäänny,tuskin tarttee suuttimia vaihtaa jos ei vaihda ilmansuodatinta paremmin virtaavaan,lähelle optimi säätöjä varten pitää tietty penkittää jos hiuksia halkoo mutta toimii
luultavasti hyvin ilmankin ,ajossa sen sitten huomaa ja kun seurailee tulpan väriä,ilmansuodinta tuskin kannattaa vaihtaa koska tulee tarkemmaksi säädöistä ja siten vika herkemmäksi ulkoisille tekijöille,näin mua opasti ammattimies ed.pyörän kanssa ,eikös vielä kaasaripeli toimi luultavasti paremmin kuin ruisku vaikkei säätöihin koskekaan? - 900
Mä laitatin vn 900 Cobran putket ja äänet on mahtavat, murinaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820