minulta leikattiin polvesta ulkoinen kierukka
20v. sitten. Senjälkeen ei ole pahoin vihotellut,
polvi meinaan.
Töissäni joudun kulkemaan portaissa aika paljon
ja polvi kipeytyi siitä. Polvessa näkyi röntgenissä nivelrikko, sain sairaslomaa.
Yöllä kun käännän kylkeä polvessa kuuluu
naksahdus, pelotta et menee poikki koko polvi.
Onko teillä tällaista ollut?
Tilaan lääkäriajan ja tahdon eteenpäin lähetteen.
Lääkäri sanoi, että seuraavaksi olisi sisäpuolen
kierukan tähystys ja ehkä tekonivel..
polvi naksuu
3
959
Vastaukset
- pupunkorva91
mä oon vasta 17-vuotta ja mulla on pitkälle edennyt nivelrikko, joka todettiin vasta tänä vuonna helmikuussa. mulle piti elokuulle kirran polille aika mut eipä tullukaan eli sitä ootellessa vielä. mulla kipeytyy nivelet ja polvi turpoo liikkuessa aika paljon. mulla naksuu polvi missä millonkin, mut eipä tuo nivelrikko tosta mihinkään parane. mun polveen on suunniteltu osteotomiaa eli luun kääntämistä, johon en ilmeisesti suostu ollenkaan, ku se olisi niin haastava kuitenkin, josta ei voi taata lopputuloksia.
- nivelrikkoinen
itsellä nivelrikkoa olkapäässä, olka on thystety toisesta syystä ja korjattu. Jokatapauksessa nivelrikko on ja pysyy, liikuntahan auttaa, mutta itellä menny niin että olka on enempi kipeä kun treenan sitä. Ratia on pahan kuuloista ja tuntuista. Polvet on kans aika huonossa kunnossa, käyn salilla, vedän spinningiä ja bod combattia, ne on huonoja vaihtoehtoja, mutta minkäs teet kun tykkää..polvituet ovat helpottaneet tunneilla. Mutta mites esimerkiksi tekonivel?? tehdäänköhän semmosia vain ikääntyneille?? uintihan ois ( vesijuoksu yms ) tietenkin tosi hyvä kuluneille nivelille ja muutenkin jos paikat kipeyty helposti.
- niksupolvi
heippa, mulla leikattiin polvi 95 acl-leikkaus, tulos aika hyvä jossain vaiheessa kaaduin ja polvi alkoi niksumaan kuului toisesta huoneesta toiseen, sitten kipeytyi polvi tähystettiin 98 ja otettiin pieni kierukan pala pois, pahin niksuminen on loppunut mutta todettiin NIVELRIKKO, ilmeisesti tämä on tullut leikkausten välisellä ajalla kun ylipainoa ja kävin kuitenkin jumpissa. Nyt polvi ei ojennu eikä koukistu kokonaan ja vähän isompi kuin toinen sekä kipuilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671