Olen uskovaisen perheen poika ja jäin viikonloppuna kiinni homostelusta. Olin gaykaverini kanssa vanhempieni mökillä, kun meidät yllätettiin saunassa. Äiti ja isä näkivät kun minulla oli penis pepussa jne.
Nyt olemme yhdessä rukoilleet, että parantuisin homoudesta. Toivottavasti Herramme Jeesus parantaa minun ja kaikki muutkin jotka ovat homojo ja haluavat taivasten valtakuntaan...
Paljastuin
15
3207
Vastaukset
- Lesbo
vaikka ei parantuisikaan. Tarkempi kyllä voisit olla.
- kiusallista varmaan
Toisaalta onni onnettomuudessa, nyt sinun ei tarvitse enää tehdä vanhempiesi edessä coming outia, kun teit sen jo tahtomattasi noin perusteellisesti. Oikein kunnon shokkihoitoa siis!
Kyllä Jumala sinua rakastaa ihan sellaisena kuin olet, ja nyt rukoilet vain voimia, että jaksat tukea vanhempiasi, kun heillä on alussa hieman vaikeaa, kyllä he ajan myötä asiaan sopeutuvat.
Ei se rukoilu sinusta heteroa tee, mutta viisautta se antaa kyllä. Ja opettaa ymmärtämään elämää. Antamaan anteeksi ja välittämään lähimmäistä oikealla tavalla. - Ei feikki
Että äiti ja isä näkivät homostelunne oikein pitemmän kaavan mukaan. Että ihan seurasivat mitä kaikkea tapahtui. Varsinaista insesti pervo porukkaa. Hohhoijaa.
- utelias monni
Olihan sulla siellä pepussa myös kondoomi? Siis että et jäänyt vanhemmille kiinni pelkällä peeniksellä panemisesta?
Jos ei, niin olepas jatkossa huolellisempi. Kun on kumipuku päällä, niin on peeniskin puettu etkä ole alaston, jos äippä ja iskä pölähtää paikalle.
t. terveyssetä
PS. Terveyssetä arvelee, että jos aloittaja olisi aito eikä provo, hän ei käyttäisi sanoja homostella, penis pepussa jne. ;)- voisi myös
aivan hyvin huomauttaa, että liian kuumassa saunassa paneminen voi olla terveysriski, kun happea on liian vähän.
- Happi loppuu
voisi myös kirjoitti:
aivan hyvin huomauttaa, että liian kuumassa saunassa paneminen voi olla terveysriski, kun happea on liian vähän.
pierettää sanottin jo suositussa tv-ohjelmassakin aikoinaan ja sen ymmärtää hölmömpikin että miten sitten käy!! Kondomin poisto sillanpään malliin....
- terveyssetä täällä taas, moi
voisi myös kirjoitti:
Terveyssetä sanoo vain asiasta. Saunassa panemisesta voi tulla myös lämpöhalvaus ja kuivuminen, jos ei muista imeä tarpeeksi nesteitä (pullosta, kannusta tai hanasta. Ei gay kaverin "letkusta" kuitenkaan., vaan silläkin on syytä olla kumipuku päällä).
t. terveyssetä
- FAIL!
oot sä vähän tyhmä? ensin homoilet saunassa ja sit kun jäät kiini niin rukoilet että "parantuisit homoudesta",et taida tietää että mitä haluat vai? sinuna haistattaisin paskat vanhemmilles ja olisin oma itteni. homoudesta ei voi "parantua" koska se ei ole sairaus ja koska parannuskeinoa ei tarvita.
- Olisit vaan todennut hiero-
neesi kaverin takamuksen lihaksia, kun olitte juosseet pitkän lenkin ulkona ja että sen lihakset pakottiavat.
- ööh..?
syntiä siinä on jos on homo.
- Blue sky
eikä ole turhaa rukoilla vapautusta mikäli todella haluat olla vapaa! Jumala voi auttaa vain todella apua haluavia.Väkisin ei auteta ketään.
Vanhempasi varmasti rakastavat sinua ja myös rukoilevat puolestasi, ettei mikään vangitsisi sinua. Ei edes heteroseksi saa kahlita ihmistä seuraamaan himoja,eikä siis homouskaan.
Ihminen eroaa eläimistä siinä, että meillä on vapaa tahto ja ymmärrys tehdä valintoja,eli tahdonvoimaa sanoa ei kiusauksille ,jos haluamme ja pyydämme myös Jeesusta avuksi.
Jumalalle sinun ongelmasi ei ole mikään ongelma, hänellä on voima muuttaa koko elämäsi ja antaa sinulle vastaukset kaikkiin elämäsi kysymyksiin ja ongelmiin. Itse olen löytänyt rauhan ja elämän tarkoituksen kun pyysin sitä Jeesukselta, eikä mikään ole voinut riistää vapauttani enää.- tuitko miksikään?
Mistä Jeesus vapautti sinut? Musta Jumala ei syytä mistään ja voi olla mikä on.
- blue sky
tuitko miksikään? kirjoitti:
Mistä Jeesus vapautti sinut? Musta Jumala ei syytä mistään ja voi olla mikä on.
Muutuin sisimmässäni,niinkuin käy niille jotka tulevat ns."uskoon".
Jumala muuttaa ihmisen sydämen ja sisimmän niin ettei enää tee mieli tehdä niitä asioita jotka ennen hallitsi ja toi huonon omantunnon.
En ole enkeli vaan tavallinen vajavainen ihminen, mutta monta asiaa on elämässäni nyt toisin kuin ennen uskoontuloa.
Ennen esimerkiksi käytin alkoholia liikaa, nyt en tarvitse sitä koska ahdistus ja epävarmuus jota alkolla lääkitsin,on poissa.
Ennen pelkäsin monia asioita, nyt mulla on rauha sisimmässä, en pelkää kuolemaakaan.
Parasta kuitenkin on vapaus syyllisyydestä.
Menneen elämäni monet virheet ovat kuin pois pyyhitty. Tiedätkö, jokainen joka rukoilee apua Jeesukselta ja haluaa tulla uskoon, saa kokea saman muutoksen kuin minä.
Jumala ei katso henkilöön, jos haluat kokea saman kuin minä vain rukoile ja pyydä että Jeesus muuttaa elämäsi ja niin myös tapahtuu.
- olisivat rukoilleet jos
se olisikin ollut nainen?
mahdollisesti eroon heteroudesta- 7§.
kaikenlaiseen kanssa käymiseen kaikkien kanssa. Missä ja milloin vain. Vaimoa, toisen vaimoa, miestä, toisen miestä, eläimiä, lapsia ja traktoria.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434