Voisiko joku neuvoa minua, tässä ongelmassa, pelin suhteen? Olen jo pitkään hakenut tietoa ja kokeillut kaikki konstit läpi. Kysellytkin olen saaden vastaukseksi; tympeän, paremmat saa enemmän kalaa. Voiko ihmiset olla tosiaan niin itsekeskeisiä, etteivät voisi kerran antaa kunnon neuvon miten sitä vapaa heilutellaan, muuta en tarviisi tietää. KIITOS SILLE JOKA ANTAA HYVÄT VINKIT PS. en siis tarvii, neuvoa kuin UITTAMISEEN!
Pro-Pilkki 2
automaatioasentelija(m)
5
2468
Vastaukset
- asdffg
ota hiirellä kiinni vapasta ja liikuttele sitä... muistaakseni näin
- Topu
Itse vedän tyillä nopeita pieniä ylösalas nyppyjä viiden sarjoina ja sitten odottelua, tasareita samalla lailla ja raita räsästä rauhallisin ylös alas vedoin, välillä nopeita vetoja.
- ihan paska
......................
- Ihmettelijänpoika
Mistä ihmeestä voin tietää vieheiden, uistinten, pilkkien... nimet?
- pikilleeeeeeeee
http://www.kalapedia.fi/index.php?title=Luokka:Propilkki_2
tiedät kun katot tuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584