hyvää alkanutta syksyä kaikille palstalaisille nimeen, ikään, sukupuoleen ja rekisteröimättömyyteen ja/tai rekisteröitymiseen katsomatta.
Olen juuri äsken lähettänyt ylläpidolle ilmoituksen jotta jätän nämä palstan valvojan hommat. Oma työ on niin epäsäännöllisen säännöllistä ja nyt vielä omaa elämää varjostaa sairastumiseni.
Kiitos kaikesta, niin hyvästä kuin pahasta, ehkä joskus jossain tavataan, kuka tietää ;)
Toivottelen
13
814
Vastaukset
sinulle ja perheellesi. minä puolestani kiitän sinua asiallisuudestasi tällä palstalla.
tehtävä ei varmaan ole ollut helppo ja vaatii aikaa paljonkin. hieno juttu sinulta että luovut siitä etkä jatka tehtävää ja käy palstalla kerran kuukaudessa niinkuin näyttää joillakin palstoilla olevan.
mukavaa syksyä ja kiitos vielä kerran.Toivon että sairautesi ei ole mitään vakavaa.
Paranemisia ja hyvää alkanutta syksyä.Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle, ja voimia vaikeuksien keskelle. Ja paranemista!
Kiitos hyvin hoidetusta palstanvalvonnasta! :)Kiitos aikasi uhraamisesta tuossa "koiranvirassa" ja hyviä jatkoja myös sinulle :)
- ex_sakuli
Ei hyvästi vaan näkemisiin :-D
Ymmärrän erittäin hyvin ettei jaksa tälläisen palstan valvojana!
Vaatii paljon rohkeutta ja uskallusta oilla tälläisen lauman vartijana joista osa ei osaa kuin epäasiallisuuksia!
Hyvää ja antoisaa jatkoa elämääsi, sinä paranet usko vain siihen :-) - palstalaiset.
Poistit hyvin asiattomuuksia. Tunnet palstan kiusaajat, pyytäisimme heille bannia läksiäislahjana.
- Virtuaalikoneistaja
syksyä ja hyvää jatkoa.
- Telpet
hyvää jatkoa elämääsi ja perheellesi. Paranemisia sinulle.
samoin sinulle ja toivottavasti ei ole mistään vakavasta sairaudesta kyse,paranemisia:)
- manta-elviira
...Hyvää syksyä sullekin. Suokoot osaltaan sekin kuulaita värikylläisiä pilkahduksia sairautesi nujertamiseen!
- Palsta-Artisti
sinulle hyvin hoidetusta sefun työstäsi täällä. Hyvät jatkot ja jaksamista!
hyvää syksyä sinulle! :)
Ymmärrän hyvin päätöksesi. Ei aika vaan kaikkeen riitä, vaikka miten haluais. Ja aikansa kutakin. :)
On sulla ollut pitelemistä meissä (toivottavasti joskus naurussakin!). Kiitos, että jaksoit! =)
Kaikkea hyvää jatkossa sulle ja perheellesi!- Ärrieri
toivottavasti paranet pian :(
Miusta olit ihan hyvä sefu,ei valittamista :)
Aiotko enää kirjoitella ollenkaan?Se on harmi jos poistut kokonaan.
Mukavaa syksynjatkoa myös sinne ja koiruuksille rapsutuksia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991