RIP. lepää rauhassa, niin se katoaa mainen kunnia..Valloitettiin suomea, norjaa, eurooppaa, ja kuinkas sitten kävikään..
Nou hätä hyville välittäjille on aina työtä, sellaisten leivissä jotka ottavat palkkiota sen verran että kulutkin saadaan makselluiksi..
Näin se menee.
Juu pientä pintaremonttia.
IGGLO HENKSELIT PAUKKUEN
2
455
Vastaukset
- KRe
Muutaman kerran olin tekemisissä Igglon kanssa. Ensimmäinen havainto oli se, kun olivat mitään ilmoittamatta kuvanneet ja laittaneet mainossivuilleen meidän muutaman huoneiston taloyhtiön. Äkäisen vastineen jälkeen se kyllä sieltä selittelyjen jälkeen poistettiin; tämän yhtiön osakkaat haluavat itse päättää mihin ja millä tavalla kuvastoihin mennään ja kenen bisneksiä edistetään. Siis maksutta ei kenenkään. Kohtuullisesta korvauksesta ehkä.
Myöhemmin sitten heidän toiminnastaan jäi sellainen skeptinen käsitys, että toimeksiannoista peritään hieman pienempi palkkio kuin yleensä alalla, mutta normaali välittäjän ikävä työ jätetäänkin sitten ovelalla tavalla toimeksiantajan tehtäväksi. Työnjako vähän niinkuin, että minä otan rahat, tee sinä tuo tylsä duuni. Esim näytöthän ovat varsinaista pakkopullaa pukuväelle. Pitää seurustella lipevästi sekalaisen persaukisen porukan kanssa ja olla koko ajan keep smiling.
No, ainahan voi kaikenlaista yrittää. Ilmeissti tämä ei uponnut tyhmään kansaan ja homma meni sitten kuin meni. Mutta ehkäpä konseptista jatkossa vielä jotain jalostuu.Mitä valituksiin talojen kuvaamisesta tulee, niin en ole koskaan ymmärtänyt mitä haittaa niistä on. Kyseessähän ovat asunto-osakeyhtiöt, ei omakotitalot. Ohessa Igglo loi talosivut joiden antamia tietoja hyödynnetään kaikissa välitysliikkeissä.
Toinen sitkeä harhakuva on että Igglon välittäjät eivät esittelisi asuntoja. Aivan samalla tavalla he työnsä hoitavat, ainakin minun tuntemani välittäjät siinä firmassa, enkä usko että yksikään omistaja on joutunut itse asuntoaan esittelemään.
Igglon ongelmana oli johtoportaan täydellinen kyvyttömyys taloudenhoitoon. Jokainen yritys alalla on alusta pitäen tiennyt että heidän toimintaansa ei voi saada taloudellisesti kannattavaksi.
Hyvänä puolena tosin on, että nyt me muut voidaan nostaa palkkiotasoamme :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069