Lasten kanssa Vietnamiin

lefa

Lähdemme ensi talvena vietnamiin lomalle noin kuukaudeksi. Lennämme Bangkokiin ja sieltä Vietnamiin. Emme ole aiemmin Vietnamissa käyneet, joten kokeneet kävijät mitkä hyviä paikkoja lasten kanssa (iät 4 & 1.5-v). Tarkoitus ei ole olla koko kuukautta samassa paikassa, vaan tutustua maahan!

8

1918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puistuttaa

kuin että käy lapsia sääliksi. Lapsetko sinne halusivat?

• kanssa,,,

Niinpä. Aikuisten nautinto ensin ja lapset kärsii.

• ei lapsia
        kanssa,,, kirjoitti:

Niinpä. Aikuisten nautinto ensin ja lapset kärsii.

outo asenne vaikka itselläni ei ole lapsia.
        Lapsia on joka maassa ja siellä missä vanhemmat voi hyvin, hyvin voi myös lapset.

• teidän perheelle !
        ei lapsia kirjoitti:

outo asenne vaikka itselläni ei ole lapsia.
        Lapsia on joka maassa ja siellä missä vanhemmat voi hyvin, hyvin voi myös lapset.

Hyvää matkaa myös lapsien kanssa.Lapset varmaan tykkäävät reissusta ja ovat siellä 'pieninähtävyys'paikallisten seurassa. Todella upea maa ja ihmiset ystävällisiä,paljon nähtävää ja koettavaa.

• vietcongi

ongelmia, kunhan olette tarkkoja ruuan kanssa ettei mahatauti sotke kuvioita. Kaikki paikat sopivat lapsille, mutta kai joku rantakohde lienee paras lasten kannalta, esim. Nha Trang, Vung Tau tai Phu Quoc.

• muija maalta

Phu Quocin saarta, koska siellä on lämpimintä. Saigonissa kannattaa olla myös joitakin päiviä, paljon nähtävää. Ilman muuta voi mennä lasten kanssa, kun vain on todella ruuan kanssa tarkka.

• lapsimatkustaja11

olen yksitoistavuotias tyttö, olen ollut vietnamissa viime helmikuussa ! minusta vietnamissa on ihan hyvä olla lasten kanssa ! vaikka toisin väitetään, kun itse rupeaa tutkimaan etsimään niin kyllä sieltä löytyy paljonkin tekemistä, kuten huvipuisto jossa samassa vesipuisto jne. Paitsi tietenkin kun on aika pieniä lapsia, esim lastenrattailla on ihan mahdoton mennä tien yli ! siellä meinaa jäädä alle, kun siellä on hirveästi skoottereita ja mopoja ! mutta olen sitä mieltä että vietnam on ihan hyvä paikka lapsille, vaikka ei paras muttakun olen itse käynyt vietnamissa ja olen lapsi niin tiedän kyllä että siellä oli kyllä todella kivaa! susittelen

• eitodellakaanlasten kans

en todellakaan lähtisi lasten kans vietnamiin.
      Aika tyhmäksi hommaksi luokittelen.
      Olen itse matkassa aikuisena enkä saanu mukaan edes aikuista lastani. Matkan käyneenä edelleen tyhmäksi katson!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe