AUSSIT JA LUOTTOKORTIT

white rabbit aus.

Joo wazup. mul on kysymys, oon ite lahos ausseihin 24.11 * tarkka paiva. ja nyt on pakko kysya et tarviinko ma jonkun vitun credit cardin suomesta et voin ostaa sielt kamaa lentoja ym. ja ruokaa joo tietty. Ma luin jostaan et *dundernews et siel kavis ihan normi visa electron ja kai nyt niiden pankeis voi hankkia perus pankki kortin jolla voi nostaa rahaa ym. mut joo olis jeeeeees jos joku vois vahan valasta tatakin asiaa.

Vittu kun kadotin mun id>n pallontallaajiin ja en nyt ehi teha uutta.

4

1694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos

ottaisit hevoselta poskeen!

• MIR

Vähän hankalaa oli löytää suomen kieltä tuolta mössön seasta mutta jos tarkoituksesi oli kysyä, kelpaako Visa Electron Australiassa, niin kyllä sillä monet ovat toimeen täällä tulleet.

Jos meinaat käydä nettikauppaa täällä (esim ostaa lennot suoraan entistä luottokortilla), kannattaa ehkä varalle sopia joku muukin kortti käyttöön (esim vanhempien, tms) siltä varalta että debit-kortti ei käykään verkkokaupassa.

Paikalliseen pankkitiliin saat pankkikortin, joka on ehkä kätevin vaihtoehto. Sillä saat rahaa automaatista, maksettua kassalla sekä nostettua rahaa useimpien kauppojen kassoilla.

• reisssaaaaaaja

Heips!
      Mulle neuvottiin että kun nyt lähen 25.11 niin ottaisin vain jonkun verran rahaa mukaan, minkä saan vaihdettua lentokentällä ilmeisesti,mutta siis ettei kannata montaa kertaa käytttää visa elektronia kun menee se maksu joka nostosta. ELi avaan siis tilin ausseissa ja sit siirrän ison summan kerralla sitten suomen tililtä suoraan aussitilille:)mihin päin ausseja matka?

• white rabbit

joo noin ma ajattelin just tehda. varmaan eka mennaan sydneihin. mut menee jonkin aikaa ennenkun sinne saavutaan kierrellaan vahan aasia ensin. Laosis pitais ainakin kayda rentoutumas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8323
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      169
      2694
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      968
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      930
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      856
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      742
    Aihe