AUSSIT JA LUOTTOKORTIT

white rabbit aus.

Joo wazup. mul on kysymys, oon ite lahos ausseihin 24.11 * tarkka paiva. ja nyt on pakko kysya et tarviinko ma jonkun vitun credit cardin suomesta et voin ostaa sielt kamaa lentoja ym. ja ruokaa joo tietty. Ma luin jostaan et *dundernews et siel kavis ihan normi visa electron ja kai nyt niiden pankeis voi hankkia perus pankki kortin jolla voi nostaa rahaa ym. mut joo olis jeeeeees jos joku vois vahan valasta tatakin asiaa.

Vittu kun kadotin mun id>n pallontallaajiin ja en nyt ehi teha uutta.

4

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos

ottaisit hevoselta poskeen!

• MIR

Vähän hankalaa oli löytää suomen kieltä tuolta mössön seasta mutta jos tarkoituksesi oli kysyä, kelpaako Visa Electron Australiassa, niin kyllä sillä monet ovat toimeen täällä tulleet.

Jos meinaat käydä nettikauppaa täällä (esim ostaa lennot suoraan entistä luottokortilla), kannattaa ehkä varalle sopia joku muukin kortti käyttöön (esim vanhempien, tms) siltä varalta että debit-kortti ei käykään verkkokaupassa.

Paikalliseen pankkitiliin saat pankkikortin, joka on ehkä kätevin vaihtoehto. Sillä saat rahaa automaatista, maksettua kassalla sekä nostettua rahaa useimpien kauppojen kassoilla.

• reisssaaaaaaja

Heips!
      Mulle neuvottiin että kun nyt lähen 25.11 niin ottaisin vain jonkun verran rahaa mukaan, minkä saan vaihdettua lentokentällä ilmeisesti,mutta siis ettei kannata montaa kertaa käytttää visa elektronia kun menee se maksu joka nostosta. ELi avaan siis tilin ausseissa ja sit siirrän ison summan kerralla sitten suomen tililtä suoraan aussitilille:)mihin päin ausseja matka?

• white rabbit

joo noin ma ajattelin just tehda. varmaan eka mennaan sydneihin. mut menee jonkin aikaa ennenkun sinne saavutaan kierrellaan vahan aasia ensin. Laosis pitais ainakin kayda rentoutumas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      200
      4128
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      241
      3304
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2331
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2245
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1933
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1589
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1236
    8. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    9. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1188
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1111
    Aihe