..on avi-tiedosto, 30 sekuntia. Miten kannattaa lähettää tällanen? Ei onnistunut Outlook Expressin kautta liitteenä kun yritin.
Win XP firefox
Mites lähetän postissa videon
12
2910
Vastaukset
Ensiksin, sähköpostissa ei kannata lähettää isoja tiedostoja joten video pitäis pakata kunnolla. Sähköpostilaatikoiden koko kun on usein rajallinen, että älä ainakaan yli 10Mt tiedostoa pistä. En kyllä tiedä kuinka pieniä laatikoita vielä on käytössä, että yhteen megatavuun pakkaaminen ei välttämättä ole huono ajatus.
Toisekseen Outlook Expressin kehitys on loppunut että vaihda se pois.- ounaskoski
Jos sinulla ja vastaanottajalla on Skype koneella, niin voit lähettää Skype-chatin kautta tiedostoja. Ise olen lähetellyt isojakin (yli 100Mt) tiedostoja. Toki ne kannattaa pakata ettei lähettäminen kestä tolkuttoman kauaa.
- ???
Thunderbirdilla ollaan liitteinä kamraatin kanssa lähetelty 90-100 Mt:n videoita, eikä mitään vaikeuksia.
- toonekurg
??? kirjoitti:
Thunderbirdilla ollaan liitteinä kamraatin kanssa lähetelty 90-100 Mt:n videoita, eikä mitään vaikeuksia.
..niin että aika tolkuttoman iso edes yrittää Outlookin kautta .. niin, mutta kun ei näitä voi tietää kun on ihan alottelija..
Ei niillä keille oli tarkoitus lähettää ole Skypea, en usko, ovat vielä alottelevampia kuin mä. Mikä on thunderbird? - ???
toonekurg kirjoitti:
..niin että aika tolkuttoman iso edes yrittää Outlookin kautta .. niin, mutta kun ei näitä voi tietää kun on ihan alottelija..
Ei niillä keille oli tarkoitus lähettää ole Skypea, en usko, ovat vielä alottelevampia kuin mä. Mikä on thunderbird?Taannoin kaveri lähetti s.postin liitteenä 90 Mt:n videon ja sen kesto on 12 minuuttia.
100 Mt:n videon kesto ei voi olla 30 sekuntia, vai mitä sillä 30 sek. tarkoitat?
http://www.mozilla-europe.org/fi/products/thunderbird/
http://www.mozilla.fi/wiki/Thunderbirdin_asentaminen ??? kirjoitti:
Ei se siitä ohjelmasta ole kiinni vaan vastaanottajan sähköpostilaatikosta. Jos vastaanottajan laatikko on vaikka 50Mt tai vaikka vain 5Mt niin eihän sinne sovi mikään iso tiedosto.
??? kirjoitti:
Taannoin kaveri lähetti s.postin liitteenä 90 Mt:n videon ja sen kesto on 12 minuuttia.
100 Mt:n videon kesto ei voi olla 30 sekuntia, vai mitä sillä 30 sek. tarkoitat?
http://www.mozilla-europe.org/fi/products/thunderbird/
http://www.mozilla.fi/wiki/Thunderbirdin_asentaminenVideon tiedostokoko ja videon toistoaika ovat eri asioita. 30s video voi viedä mitä tahansa kilotavuista gigatavuihin välillä.
- Heh.
M-Kar kirjoitti:
Videon tiedostokoko ja videon toistoaika ovat eri asioita. 30s video voi viedä mitä tahansa kilotavuista gigatavuihin välillä.
"..30s video voi viedä mitä tahansa kilotavuista gigatavuihin välillä."
Et tietenkään mitään myönnä, mutta tuo pläjäyksesi meni pahasti överiksi. - Onnistuu
M-Kar kirjoitti:
Ei se siitä ohjelmasta ole kiinni vaan vastaanottajan sähköpostilaatikosta. Jos vastaanottajan laatikko on vaikka 50Mt tai vaikka vain 5Mt niin eihän sinne sovi mikään iso tiedosto.
Heitä tuo kälyinen outlook pois ja siirry vaikka esim. Gmailiin. Siellä on tilaa noin 8Gt. Isojenkin videotiedostojen lähettäminn onnistuu helposti. Edellyttäen tietenkin, että myös vastaanottajalla on kunnon sähköposti (mieluummin Gmail).
Heh. kirjoitti:
"..30s video voi viedä mitä tahansa kilotavuista gigatavuihin välillä."
Et tietenkään mitään myönnä, mutta tuo pläjäyksesi meni pahasti överiksi.30s 1920x1080 60fps tavaraa pakkaamattomana vie lähes 14 gigaa. Puhumattakaan sitten jostain 160x90 15fps reilusti pakattuna ei juuri mitään.
Toisin sanoen, tiedoston koko ei kerro oikein mitään siitä kuinka pitkä videopätkä on kyseessä.
- Ei kannattas
Ei kannattas ottaa käyttöön vaan joku pikaviestiohjelma, esim Messenger ja lähetellä sillä? Sähköposti on tosi köppänen päälle megan filun lähettelemiseen.
Naurattaa vieläkin, kun kaveri halus joskus, että lähetän yhen 600mt videon sille sähköpostilla. :-D
Tai sitten vaihtoehtoisesti uploadaat sen vaikka Youtubeen tai johkin tiedostonjakomestaan."Ei kannattas ottaa käyttöön vaan joku pikaviestiohjelma, esim Messenger ja lähetellä sillä?"
MSN on myös aika pasce. Pätkii niin perkeleesti joskus.
Torrenttina jakaminen on kätevää jos tarvitsee useammalle lähettää, alle sadan megan tiedostot siirtää vielä rapidsharella (ja isommatkin jos pilkkoo).. Onhan noita ratkaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265