Loval

haastatteluun menossa

Millainen on työpaikkana? Paljonko on palkat? 2 vuoroako painetaan? Kokemuksia?

37

11170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läheltä seurannut

      mitä nyt muutama haastaa riitaa, mutta muuten menee ihan mukavasti kuulemma. Onhan se tuotanto aina vähän liipasimella, kun on kansainvälinen konserni, mutta kohtalaisen hyvin ovat pystyneet pitämään tuotantoa Loviisassakin.

    • varastomakkara

      Firma on kun saksan keskitysleirit,palkat ihan perseest ja joo kahta vuoroo ne painaa..nuorten läpikulku paikka...

      • en menis

        moiseen vaikka leipä pitäis kerjätä.


      • Corensolle
        en menis kirjoitti:

        moiseen vaikka leipä pitäis kerjätä.

        ni tiiet työskennellees. Tosin palkka on kuitenkin hyvä.


      • Corensolle
        Corensolle kirjoitti:

        ni tiiet työskennellees. Tosin palkka on kuitenkin hyvä.

        Paperituotanto loppuu suomessa ja hylsytehdas pistetään kiinni.


      • sitten
        Corensolle kirjoitti:

        Paperituotanto loppuu suomessa ja hylsytehdas pistetään kiinni.

        ne kaikki tötteröt vääntää? Pahviputkea tarvitaan aina. Niin kauan kuin Suomessa on yksikin paperitehdas niin hylsyjäkin tarvitaan.


      • rullaa niitä!!
        sitten kirjoitti:

        ne kaikki tötteröt vääntää? Pahviputkea tarvitaan aina. Niin kauan kuin Suomessa on yksikin paperitehdas niin hylsyjäkin tarvitaan.

        Ei maksa juuri mitään, tuovat omilla laivoilla ilmaiseksi.


      • kuulemma
        rullaa niitä!! kirjoitti:

        Ei maksa juuri mitään, tuovat omilla laivoilla ilmaiseksi.

        vietnamista tuodussa hylsyssä on satasen seteli teipillä kiinni, jotta välittäjäkin saa vähän vaivanpalkkaa. Muuten ovat täysin ilmaisia.


    • .....

      Paikka ihan ok, riippuu todella paljon mihin työpisteeseen joutuu..paljon näitä "kyttääjä mummoja" siellä on, mutta enimmäkseen suht nuorta ja rentoa porukkaa. Monessa solussa on kolmea vuoroa ja palkkakin riippuu paljon siitä mitä tekee..8.50 eurosta ylös päin...taitaa siellä jotkut repiä viittätoistakin tunnille.

      • hyvä kun toimeen tulee....

        Siellä kukaan ainakaan tuotannon puolella viittätoista tienaa, ei edes lähelle. Mut ehkä konttorin tai mikä se nyt ikinä onkaa puolella asiahan on ihan toinen. Kuitenki aiempi hemmo joka täällä kirjotti oli kyl ihan oikees, palkka on paska, eikä niillä oo kohta varmaan edes ihmisii tekemässä noita hommia ku nuoret ei siellä viihdy ja vanhat jää eläkkeelle. Ainut positiivinen asia jonka tähän hätään keksin on ne ihmiset. Paljon hauskoja ihmisiä, ei siellä muuten jaksais ollakaan.


      • ......
        hyvä kun toimeen tulee.... kirjoitti:

        Siellä kukaan ainakaan tuotannon puolella viittätoista tienaa, ei edes lähelle. Mut ehkä konttorin tai mikä se nyt ikinä onkaa puolella asiahan on ihan toinen. Kuitenki aiempi hemmo joka täällä kirjotti oli kyl ihan oikees, palkka on paska, eikä niillä oo kohta varmaan edes ihmisii tekemässä noita hommia ku nuoret ei siellä viihdy ja vanhat jää eläkkeelle. Ainut positiivinen asia jonka tähän hätään keksin on ne ihmiset. Paljon hauskoja ihmisiä, ei siellä muuten jaksais ollakaan.

        kyllä siellä jotkut äijät( huom äijät, ei naiset vaikka tekisivätkin samaa hommaa) saa hyvää palkkaa, kuten aikasemmin sanottiin, riippuu ihan mitä hommia tekee (tehtaan puolella)


    • kävin jo

      haastattelussa ja maanantaina aloitan 3 vuorossa työt ja palkkakin kuulosti ihan hyvältä. ja on se enemmin kuin 8.50... oli muuten ihan siisti ja aika iso tehdas. nuoria oli aika paljon ja muutama mummo :)

      • Kokemusta hankkimaan

        Itte vaan hienosti kattomaan millaista on. Pääseehän sieltä pois jos on vaikeeta.
        Kokemuksesta on aina hyötyä. Varsinkin jos on hankalaa, siitä oppii parhaiten.
        Töihinhän sitä mennään eikä huvittelemaan.
        Ei hyvässäkään paikassa kukaan ole jollei korvausta saa.
        Eli olet vain tekevinäsi töitä niin yritys on maksavinaan palkkaa.


      • tässä lähdössä
        Kokemusta hankkimaan kirjoitti:

        Itte vaan hienosti kattomaan millaista on. Pääseehän sieltä pois jos on vaikeeta.
        Kokemuksesta on aina hyötyä. Varsinkin jos on hankalaa, siitä oppii parhaiten.
        Töihinhän sitä mennään eikä huvittelemaan.
        Ei hyvässäkään paikassa kukaan ole jollei korvausta saa.
        Eli olet vain tekevinäsi töitä niin yritys on maksavinaan palkkaa.

        UUSI SUUNTA suomenkieliselle kurssille.


      • Uunimies....
        tässä lähdössä kirjoitti:

        UUSI SUUNTA suomenkieliselle kurssille.

        Kyllä siellä tuotantopuolella maksetaan yli 15 egee. Se on naamasta kiinni ja miten supliikki kulkee ja hyvät välit pomojen kanssa.
        Kaveri joka on ollut pitempään kun minä saa 4 egee vähemmän, mutta se onkin hiljainen landelainen.
        Mun faija oli 60:luvulla Eerolla töissä ja sai 50 penniä tunnissa, kaupungin hommista kuulema sai 1.20 siihen aikaan.


      • .....

        Oletko ihan lovalin kirjoilla tai vuokrapalvelun kautta ??


    • Rosary2

      Hain sinne töihin vuonna keppi ja kivi (n. 22 vuotta sitten, haastatteussa sanoivat, että tervetuloa, näyttivät tulevan työpisteeni yms. Lupasivat soittaa/ilmoittaa koska aloittaisin työt, vielä tänä päivänä en kyseistä soittoa/ilmoitusta ole saanut :)

      ...joten ei ole kovin korkeaa kuvaa yrityksestä....

      • paskaa kuultu

        että eiköhän ole parempi kun ei mene lähellekään.


      • kovin rohkaisevaa kuvaa

        lovalilaisille. Se nyrkkisääntö on jokaisessa työpaikassa: Jos hoidat hommasi, etkä käytä työaikaasi paskan jauhamiseen tai työyaisteluhengen nostattamiseen, niin kyllä firma kuin firma sen palkitsee.

        Sellainen on meininki, että paskanjauhajat ja riidan haastaja-agitaattorit kiertelee valittemassa huonoa työpaikkaa ja palkkaa, ja muut siinä sitten tekevät työtä ja ovat myötäilevinään ja nostavat parempaa palkkaa.


      • Sitäsaamitätilaa

        Taitaa olla ihan normaalia tälle yritykselle.


    • hjikipinko

      vähän kokemusta siihen,niin jo mennään tuolla 35-55 tonnin tienoilla. niin mä oon kuullu. vakavarainen ja menestyvä yritys, niin miksei se vois olla mahollista? ite tienailen ihan hanttihommilla jo yli 30 tonnia.. siivoilen,maalailen,duunailen.. zimppeliä..
      tv: mirella

      • 70 mk h.

        NYT työttömänä 20v. Hautajaiset hiljaiselle tiedolle.jos 15ekee. hajuREE. muuten oppi ikä kaikki. Tietokone on hyvä välineei kumminkaan opeta " elämään " semppiä lovaal & muut tuulimyllyt sekä kasviH.ilmiö. huom vanhuksetkin on ihmisiä ne on ollu VAUVOJA. kaikki me kuolemme on vaan asen. siihen ketään ei jää kitumaan vaan tietoisuus katoaa emme tiedä syntyneemmekään,,, ps en ole vielä kuolemassa. ami P.K päivän J.& näin.


      • duunaajatar

        Nyt kyllä pistit omasta pusseistasi.30 v työkokemuksella nainen tienaa k.o tehtaalla vielä alle 11e/h.Eli älä usko joulupukkiin.


      • kinni mitä
        duunaajatar kirjoitti:

        Nyt kyllä pistit omasta pusseistasi.30 v työkokemuksella nainen tienaa k.o tehtaalla vielä alle 11e/h.Eli älä usko joulupukkiin.

        maksetaan .


      • ????
        duunaajatar kirjoitti:

        Nyt kyllä pistit omasta pusseistasi.30 v työkokemuksella nainen tienaa k.o tehtaalla vielä alle 11e/h.Eli älä usko joulupukkiin.

        miksi minä sitten saan kahden vuoden kokemuksella 11,50??


      • Olisi kiva tietää
        ???? kirjoitti:

        miksi minä sitten saan kahden vuoden kokemuksella 11,50??

        Ketjun aloittajalta olisi kiva saada väliraportti miten on mennyt. Suositukset kun ovat olleet ristiriitaisia.


    • Onnea

      Oho, tänne siis joku pääsee ihan oikeasti haastatteluun??!

      • Lindgreeni

        Hymähdän kun luen palkkatiedot Lovalista. Eihän kukaan voi olla sillä palkalla töissä! Minä olen eläkkeellä, olen ikäni ollut rakennustyömailla hanttimiehenä.
        Jos kuukausieläkkeeni jaetaan 160 tuntiin, niin tuntipalkkani on 14.15€/tunti.
        Ja joku kun vääntää muttereita ja pokkaa putkia saa alle sen, niin jossain on mätäää.


      • Jokuvaan78

        10.15oli tunti ja olin 3,5kk.paikka oli ok ja työkaverit.mutta se palkka kunnes sain tarpeekseni.😆


    • tero2

      alotuspalkka on 8,50e ja nousee vuosien kuluessa n 10c vuosi... Paska paikka, niin olen kuullut

    • exLoviisalainen

      olin siellä duunissa 5 vuotta sitten ja aloituspalkka oli juurikin tuo 8.5e/h.. kolmen kuukauden päästä nous 9.20e/h -----> kenkää.. :D

    • Kesätyöläinen

      Kesätyöläisenä 9,15€ /h palkka tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      Loval on nykyään tosi hyvä paikka, ainakin oman muutaman vuoden kokemuksen pohjalta. Aloituspalkka nyt on varmaan "joka paikassa" alhaisempi, mutta on se noista vanhoista ajoista noussut. Plus vuorolisät, erityisesti kolmivuoron, sekä tulospalkkiot, tekevät palkasta ihan hyvän.
      Parasta Lovalissa on kuitenkin pääasiassa sosiaalinen työporukka. Omasta asenteesta myös aika paljon kiinni. Kyllä täällä pärjää kun on rutiininsietokykyä, sekä jonkun verran kädentaitoja :)

      • Anonyymi

        Hienoa! Toivottavasti saatte pian lisää työvoimaa.


    • Anonyymi

      Keskustelu aloitettu v.2008. Tuskin tilanne on samanlainen nyt. Aloittajakin jo hitusen kokeneempi asiassa. Miksköhän näitä vanhoja ketjuja nostetaan ylös?

      • Anonyymi

        Nostin ihan sen takia tuolla kommentillani, kun työvoimaa tarvitaa ja näitä paskakeskusteluja riittää :) Ihan vaan tiedoksi laitoin että nyt on ajat eri :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostin ihan sen takia tuolla kommentillani, kun työvoimaa tarvitaa ja näitä paskakeskusteluja riittää :) Ihan vaan tiedoksi laitoin että nyt on ajat eri :)

        Paljonko palkka on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe