Elisan asiakaspalvelu muuttuu maksulliseksi 1.10 alkaen. Oli tämä varmaan jo odotettavissa mutta jo näin pian....:(
http://www.elisa.fi/ir/pressi/?o=5120.00&did=15149
http://www.digitoday.fi/bisnes/2008/09/09/elisakin-muuttaa-palvelunumerot-maksullisiksi/200823417/66
Dna on vielä viimeinen (?) ilmainen asiakp.operaattori. Tosin niinkuin Panu Lehti sanoi " Joillakin operaattoreilla kun ei ole itsepalvelutyökaluja, niin ne tietenkin pitävät puhelinpalvelusta enemmän [meteliä] kuin toiset. "
=)
Asiakaspalvelu
5
538
Vastaukset
- jeppajepulis
no elisa on muutenkin niin verenimijä ollut aina ja arponu ihmisil niit laskui ja ne on ollut 3x isommat mitä pitäis ni sen takia kannattaa nyt lähtee hyvän sään aikana sielt elisalt pois ku kerta niil tulee asiakaspalvelukin maksulliseks.. se tarkoittaa sitä et perujuntti suomalaiset soittelee sinne ja laskut on entistä isommat.. turhaa murehtimista tollanen.. prepaid ja that's it! laskut pysyy kurissa ja oppii säästää puheluis! =)
- tilanteesta
"Nyt Elisa kuitenkin muuttaa kuluttaja-asiakkaiden asiakaspalvelun ja teknisen tuen numerot 050-alkuisiksi. Soittaminen maksaa normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun."
Päteeköhän tuo jälkimmäisen linkin tieto paikallisverkkomaksusta? Kannattaisi Elisan tunnin jonoon mennä lankapuhelimesta, jos se on käytettävissä.
Muutenhan koko homma on pelkkää rahastusta. Odotat keskimäärin tunnin asiakaspalveluun pääsyä ja maksat jo jonotuksesta itsesi kipeäksi. On tosi ..ttumainen rahastuskeino firmalta, joka ei pysty normaalilla liiketoiminnallaan tekemään kunnollista tulosta. Kannattaa vaihtaa DNA:lle! Asiakaspalveluun on sen OMISTA liittymistä ilmaista soittaa. Itse ainakin olen päässyt ilman jonotusta DNA:n asiakaspalveluun omasta DNA-Arvo liittymästä, joka toimii kakkosliittymänäni Kolumbuksen ollessa pääliittymä. Näyttää siltä, että tuokin numero vaihtaa operaattoria. Uusi ei ole Elisa eikä Sonera.
DNA:lla on nyt todellinen mahdollisuus! Sen pitää osaa hyödyntää tilaisuus ja poimia Elisan ja myös Soneran asiakkaita hortoilemasta.- pelkkää kylmää bisnestä?
"Muutenhan koko homma on pelkkää rahastusta. Odotat keskimäärin tunnin asiakaspalveluun pääsyä ja maksat jo jonotuksesta itsesi kipeäksi. On tosi ..ttumainen rahastuskeino firmalta, joka ei pysty normaalilla liiketoiminnallaan tekemään kunnollista tulosta."
Tietenkin ELISA tarvitsee rahaa sairaasti! Paskapuheita kaikki asiakaskeskeisyys ja vastuuntuntoisuus. Elisa ei ajattele muuta kuin omaa tulostaan ja Mattila omia viikkorahojaan.
www.elisako.biz - mieltä!
pelkkää kylmää bisnestä? kirjoitti:
"Muutenhan koko homma on pelkkää rahastusta. Odotat keskimäärin tunnin asiakaspalveluun pääsyä ja maksat jo jonotuksesta itsesi kipeäksi. On tosi ..ttumainen rahastuskeino firmalta, joka ei pysty normaalilla liiketoiminnallaan tekemään kunnollista tulosta."
Tietenkin ELISA tarvitsee rahaa sairaasti! Paskapuheita kaikki asiakaskeskeisyys ja vastuuntuntoisuus. Elisa ei ajattele muuta kuin omaa tulostaan ja Mattila omia viikkorahojaan.
www.elisako.bizEn voisi olla kanssasi enempää samaa mieltä asiasta.
- surkeaa
Monet operaattorit läpikäyneenä voin sanoa että Elisalla on täysin ammattitaidoton ja surkea asiakaspalvelu. En ikinä enää ottaisi Elisan liittymää, enkä suosittelisi sitä kenellekään muullekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337