VAIKKA VAIN HETKEKSI

♥:♥_♥:_:>>>|♥♥||♥♥|

6

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä astelen sisään
      tulen sinun viereen
      tarjoan sulle käteni
      ja annan lämpöni

      aamuterkuin zakri täältä hauskaa päivänjatkoo murulle ♥

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Hymy huulilla ilo silmissä
        koputusta kuuntelin
        kunnes oven avasin

        Sinut siellä näin
        lämpöön pyysin - vierellein

        Takkatulen loimussa
        kilistelimme kristallilaseja

        Näin tulit ystävä vierellein
        ikävän ajoit pois
        enempää en toivoa vois

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Kesä taisi tulla uudelleen, ilma on kuin kauneinta silkkiä!
        Päiväterkuin kiitän, zagri sinua
        ja liitän viestiin ♥ puhallan sen poskelles! ;)


    • turkoosi-kivi

      luenpa kaikki..

      • *MURUKULTA*

        Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D

        Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
        Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
        mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
        Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
        Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
        ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
        Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
        siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D

        Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
        Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :)


      • turkoosi-kivi
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D

        Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
        Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
        mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
        Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
        Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
        ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
        Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
        siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D

        Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
        Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :)

        viikonlopun toivotuksista:)
        turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
        iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
        ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa..


      • *MURUKULTA*
        turkoosi-kivi kirjoitti:

        viikonlopun toivotuksista:)
        turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
        iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
        ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa..

        Vielä tässä muutaman rivin kirjoittelen ennen kuin sukellan untenpilvelle!
        Meillä on samoja 'intohimoja'... Itse olen myös kivi-ihmisiä keräilen niitä ja saan niitä milloin mistäkin, eikä ne vältämättä ole mitään kovin erkoisia, jotain, jossa on löytäjä nähnyt jotain kaunista ja minullehan se sitten tuodaan 'hoitoon'. :D

        Perjantainen löysin yhden metsänreunalta sellaisen päänkokoisen vähän pitkulaisen viiruisen kiven, niin että nyt minulla on pihalla, todella suuren 1m X 1m X 0,80cm kiven päällä 'Viiru' ja 'Laikku', joka sekin on koripallon kokoinen ja jossa on pyöreitä laikkuja, löysin sen tuolta liki metsästä 100km päästä kesällä! Se vain halusi mukaan,,,,;)

        Minä aina sanon, että kirjoittelen runoja Ison-G kanssa,,,siitä voi ajatella mitä se tarkoittaa,
        löydät sitä positiivisita energiaa - se on juuri sitä mitä toivon niihin G:ltä, jotain hyvää, toki siihen liittyy muutakin, mutta jätetään pientä salaisuutta itsellekin! ;)

        Kiitos sinulle turkoosi ja oikein hyvää alkavaa syksyistä viikkoa! :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe