♥:♥_♥:_:>>>|♥♥||♥♥|
VAIKKA VAIN HETKEKSI
6
599
Vastaukset
minä astelen sisään
tulen sinun viereen
tarjoan sulle käteni
ja annan lämpöni
aamuterkuin zakri täältä hauskaa päivänjatkoo murulle ♥- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Hymy huulilla ilo silmissä
koputusta kuuntelin
kunnes oven avasin
Sinut siellä näin
lämpöön pyysin - vierellein
Takkatulen loimussa
kilistelimme kristallilaseja
Näin tulit ystävä vierellein
ikävän ajoit pois
enempää en toivoa vois
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Kesä taisi tulla uudelleen, ilma on kuin kauneinta silkkiä!
Päiväterkuin kiitän, zagri sinua
ja liitän viestiin ♥ puhallan sen poskelles! ;)
- turkoosi-kivi
luenpa kaikki..
- *MURUKULTA*
Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D
Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D
Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :) - turkoosi-kivi
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D
Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D
Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :)viikonlopun toivotuksista:)
turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa.. - *MURUKULTA*
turkoosi-kivi kirjoitti:
viikonlopun toivotuksista:)
turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa..Vielä tässä muutaman rivin kirjoittelen ennen kuin sukellan untenpilvelle!
Meillä on samoja 'intohimoja'... Itse olen myös kivi-ihmisiä keräilen niitä ja saan niitä milloin mistäkin, eikä ne vältämättä ole mitään kovin erkoisia, jotain, jossa on löytäjä nähnyt jotain kaunista ja minullehan se sitten tuodaan 'hoitoon'. :D
Perjantainen löysin yhden metsänreunalta sellaisen päänkokoisen vähän pitkulaisen viiruisen kiven, niin että nyt minulla on pihalla, todella suuren 1m X 1m X 0,80cm kiven päällä 'Viiru' ja 'Laikku', joka sekin on koripallon kokoinen ja jossa on pyöreitä laikkuja, löysin sen tuolta liki metsästä 100km päästä kesällä! Se vain halusi mukaan,,,,;)
Minä aina sanon, että kirjoittelen runoja Ison-G kanssa,,,siitä voi ajatella mitä se tarkoittaa,
löydät sitä positiivisita energiaa - se on juuri sitä mitä toivon niihin G:ltä, jotain hyvää, toki siihen liittyy muutakin, mutta jätetään pientä salaisuutta itsellekin! ;)
Kiitos sinulle turkoosi ja oikein hyvää alkavaa syksyistä viikkoa! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
