♥:♥_♥:_:>>>|♥♥||♥♥|
VAIKKA VAIN HETKEKSI
6
599
Vastaukset
minä astelen sisään
tulen sinun viereen
tarjoan sulle käteni
ja annan lämpöni
aamuterkuin zakri täältä hauskaa päivänjatkoo murulle ♥- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Hymy huulilla ilo silmissä
koputusta kuuntelin
kunnes oven avasin
Sinut siellä näin
lämpöön pyysin - vierellein
Takkatulen loimussa
kilistelimme kristallilaseja
Näin tulit ystävä vierellein
ikävän ajoit pois
enempää en toivoa vois
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Kesä taisi tulla uudelleen, ilma on kuin kauneinta silkkiä!
Päiväterkuin kiitän, zagri sinua
ja liitän viestiin ♥ puhallan sen poskelles! ;)
- turkoosi-kivi
luenpa kaikki..
- *MURUKULTA*
Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D
Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D
Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :) - turkoosi-kivi
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D
Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D
Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :)viikonlopun toivotuksista:)
turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa.. - *MURUKULTA*
turkoosi-kivi kirjoitti:
viikonlopun toivotuksista:)
turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa..Vielä tässä muutaman rivin kirjoittelen ennen kuin sukellan untenpilvelle!
Meillä on samoja 'intohimoja'... Itse olen myös kivi-ihmisiä keräilen niitä ja saan niitä milloin mistäkin, eikä ne vältämättä ole mitään kovin erkoisia, jotain, jossa on löytäjä nähnyt jotain kaunista ja minullehan se sitten tuodaan 'hoitoon'. :D
Perjantainen löysin yhden metsänreunalta sellaisen päänkokoisen vähän pitkulaisen viiruisen kiven, niin että nyt minulla on pihalla, todella suuren 1m X 1m X 0,80cm kiven päällä 'Viiru' ja 'Laikku', joka sekin on koripallon kokoinen ja jossa on pyöreitä laikkuja, löysin sen tuolta liki metsästä 100km päästä kesällä! Se vain halusi mukaan,,,,;)
Minä aina sanon, että kirjoittelen runoja Ison-G kanssa,,,siitä voi ajatella mitä se tarkoittaa,
löydät sitä positiivisita energiaa - se on juuri sitä mitä toivon niihin G:ltä, jotain hyvää, toki siihen liittyy muutakin, mutta jätetään pientä salaisuutta itsellekin! ;)
Kiitos sinulle turkoosi ja oikein hyvää alkavaa syksyistä viikkoa! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
