VAIKKA VAIN HETKEKSI

♥:♥_♥:_:>>>|♥♥||♥♥|

6

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä astelen sisään
      tulen sinun viereen
      tarjoan sulle käteni
      ja annan lämpöni

      aamuterkuin zakri täältä hauskaa päivänjatkoo murulle ♥

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Hymy huulilla ilo silmissä
        koputusta kuuntelin
        kunnes oven avasin

        Sinut siellä näin
        lämpöön pyysin - vierellein

        Takkatulen loimussa
        kilistelimme kristallilaseja

        Näin tulit ystävä vierellein
        ikävän ajoit pois
        enempää en toivoa vois

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Kesä taisi tulla uudelleen, ilma on kuin kauneinta silkkiä!
        Päiväterkuin kiitän, zagri sinua
        ja liitän viestiin ♥ puhallan sen poskelles! ;)


    • turkoosi-kivi

      luenpa kaikki..

      • *MURUKULTA*

        Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D

        Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
        Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
        mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
        Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
        Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
        ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
        Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
        siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D

        Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
        Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :)


      • turkoosi-kivi
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D

        Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
        Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
        mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
        Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
        Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
        ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
        Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
        siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D

        Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
        Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :)

        viikonlopun toivotuksista:)
        turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
        iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
        ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa..


      • *MURUKULTA*
        turkoosi-kivi kirjoitti:

        viikonlopun toivotuksista:)
        turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
        iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
        ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa..

        Vielä tässä muutaman rivin kirjoittelen ennen kuin sukellan untenpilvelle!
        Meillä on samoja 'intohimoja'... Itse olen myös kivi-ihmisiä keräilen niitä ja saan niitä milloin mistäkin, eikä ne vältämättä ole mitään kovin erkoisia, jotain, jossa on löytäjä nähnyt jotain kaunista ja minullehan se sitten tuodaan 'hoitoon'. :D

        Perjantainen löysin yhden metsänreunalta sellaisen päänkokoisen vähän pitkulaisen viiruisen kiven, niin että nyt minulla on pihalla, todella suuren 1m X 1m X 0,80cm kiven päällä 'Viiru' ja 'Laikku', joka sekin on koripallon kokoinen ja jossa on pyöreitä laikkuja, löysin sen tuolta liki metsästä 100km päästä kesällä! Se vain halusi mukaan,,,,;)

        Minä aina sanon, että kirjoittelen runoja Ison-G kanssa,,,siitä voi ajatella mitä se tarkoittaa,
        löydät sitä positiivisita energiaa - se on juuri sitä mitä toivon niihin G:ltä, jotain hyvää, toki siihen liittyy muutakin, mutta jätetään pientä salaisuutta itsellekin! ;)

        Kiitos sinulle turkoosi ja oikein hyvää alkavaa syksyistä viikkoa! :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe