Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaj stenvall

iines_00

mulla on kiinnostuksen kohteena ollut Kaj Stenvall ( ankka aiheiset palapelit)
valmiiksi tehtyjä on nyt 9, yksi on tekeillä ja 3 puuttuu...(yhteensä 13 aihetta/kpl)
olisi kiva jos joku muukin täällä olisi samasta aiheesta kiinnostunut....


puuttuvat:

pullon henki ja aine
kaapin paikka on kotona (uusi)
helvetin hyvää huomenta (uusi)

8

3198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tirpitsi

      heips! Mäkin olen kiinnostunut Kaj Stenvallin ankkapalapeleistä, mutta taisin alkaa liian myöhään.Niitä 4 ekaa on vaikea saada mistään. Mukava niitä on tehdä ja kauniit sävyt.

      • iines_00

        mulla on nyt kaikki palapelit....


      • tirpitsi
        iines_00 kirjoitti:

        mulla on nyt kaikki palapelit....

        Moi! Multa puutuu vielä yksi vanhimmista palapeleistä, se Draaman lait. Yksi on varmaan postissa tällä hetkellä tulossa, löytö huutonetistä. Ja yksi olkkarin pöydällä levällään, ollut jo jonkin aikaa, taitaa sit olla vaikea.


      • Tirpitsi
        tirpitsi kirjoitti:

        Moi! Multa puutuu vielä yksi vanhimmista palapeleistä, se Draaman lait. Yksi on varmaan postissa tällä hetkellä tulossa, löytö huutonetistä. Ja yksi olkkarin pöydällä levällään, ollut jo jonkin aikaa, taitaa sit olla vaikea.

        Hei!
        Mistä olet saanut niitä vanhimpia? Kaupoista niitä ei saa,vaikka olen kysellyt, Mä olen löytänyt huutonetistä pari. Waterhousesta puuttuu pari palaa, senkin ostaisin kokonaisen jos jostain löytäisin. Siis 19 Kaj Stenvallin ankkapalapelia ja 1 puuttuu, Ja yhdestä puuttuu pari palaa. Kuulemma jouluksi tulee 2 uutta myyntiin. Palailemisiin!


      • Niina65
        Tirpitsi kirjoitti:

        Hei!
        Mistä olet saanut niitä vanhimpia? Kaupoista niitä ei saa,vaikka olen kysellyt, Mä olen löytänyt huutonetistä pari. Waterhousesta puuttuu pari palaa, senkin ostaisin kokonaisen jos jostain löytäisin. Siis 19 Kaj Stenvallin ankkapalapelia ja 1 puuttuu, Ja yhdestä puuttuu pari palaa. Kuulemma jouluksi tulee 2 uutta myyntiin. Palailemisiin!

        Mulla on 17 palapeliä, nimeltä en tiedä kuin kapteenin pöytä ja sit toi draaman lait kuulosti siltä ettei mulla ole sitä. Mikähän on vielä niitä ensimmäisiä ja mistähän ne sais?. missä te pidätte niitä esillä? mulla on oma yritys jonka seinällä ne ovat ja asiakkaat ovat niistä olleet tosi kiinnostuneita....


      • tirpitsi
        Niina65 kirjoitti:

        Mulla on 17 palapeliä, nimeltä en tiedä kuin kapteenin pöytä ja sit toi draaman lait kuulosti siltä ettei mulla ole sitä. Mikähän on vielä niitä ensimmäisiä ja mistähän ne sais?. missä te pidätte niitä esillä? mulla on oma yritys jonka seinällä ne ovat ja asiakkaat ovat niistä olleet tosi kiinnostuneita....

        Mun tietääkseni niitä on kaikenkaikkiaan 20 palapeliä, 2palapeliä joissa 500 palaa ja 18palapeliä 1000 palasta. Tuotannosta on poistettu Waterhouse (500),Sosiaaliset suhteet rakkauden satamassa(500),Matkalla kapteenin pöytään,Herra nukkuu, Salainen puutarha, Yksi ei huku ja The Laws of Drama. Toi Draaman lait multa puuttuu. Olen pitänyt niitä kotona seinällä, niitä on vähän joka huoneessa.


      • vaihtoon?
        tirpitsi kirjoitti:

        Mun tietääkseni niitä on kaikenkaikkiaan 20 palapeliä, 2palapeliä joissa 500 palaa ja 18palapeliä 1000 palasta. Tuotannosta on poistettu Waterhouse (500),Sosiaaliset suhteet rakkauden satamassa(500),Matkalla kapteenin pöytään,Herra nukkuu, Salainen puutarha, Yksi ei huku ja The Laws of Drama. Toi Draaman lait multa puuttuu. Olen pitänyt niitä kotona seinällä, niitä on vähän joka huoneessa.

        olisiko kellään halua vaihtaa päittäin palapeliä? minulla olisi helvetin hyvää huomenta, kerran kasattu ja kaikki palat tallella. en ole kehystävää tyyppiä, tykkään kasailla palapelejä mutta tahtoo jäädä laatikot nurkkiin...
        jos kiinnostusta vaihtoon, mailaa
        jenna_lo(ät)hotmail.com


    • iines_00

      mulla on jo kaikki palapelit kasattuina...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe