Ikävät tilanteet

Millasia

Millaisiin ikäviin tilanteisiin olette joutuneet koirapuistoissa käyneet?

3

2939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b.n.m

      kun vein 7 kuukautisen pentuni kork:63 senttiä koirapuistoon, siellä rottweiler näytti kaapin paikan pennulleni, sehän on tietysti normaalia laumakäyttäytymistä. Mutta spanieli komenteli rottweiliä se pelkäsi sitä :=). Siellä oli noin 9 koiraa.

      Vein pentuni sinne siksi kun saisi purettua energiaa. Kävin kolme kertaa siellä, päätin en käy siellä tänä vuonna, ensi vuonna käyn siellä. Ettei tule traumaa.

      Koirani on metsästyskoira, se saa paremmin liikuntaa metsässä juoksemalla.

    • tämmöiseen

      toinen (isompi)koira kävi omani kimppuun.. eikä omistaja mitenkään estellyt/ pahoitellut koiransa käytöstä.

    • vastuu omistajalla..

      Oma koirani on isokokoinen,leikattu sekarotuinen uros ja on aiemmin tullut toimeen kaikkien kanssa. Kerran oltiin puistossa isommassa porukassa,kaikki leikkivät sovussa,kunnes nainen jackrusselin kanssa tuli paikalle. Koira hyökkäsi välittömästi hampaat irvessä oman koirani naamaan kiinni,eikä omistaja reagoinut millään tavalla. Oma koira vain seisoi ja vinkui.Menin väliin ja pakotin terrierin leuat auki, nappasin koiran niskasta kiinni ja heitin sen omistajan jalkoihin.
      Koira jäi murisemaan omistajan jalkoihin,mutta nainen ei tehnyt elettäkään ottaakseen koiraa kiinni.
      Otin omat koirani ja olin lähdössä pois puistosta kun koira hyökkäsi taas omani naamaan, revin sen taas irti,jonka jälkeen se hyökkäsi minun kimppuuni. Nappasin koiran niskasta kiinni ja heitin sen porttia päin. Tästä omistaja vasta havahtui, ja alkoi rähisemään _minulle_, kun tuon puistoon koiran,joka ei tule toimeen muiden kanssa/kuinka pahoinpitelin hänen koiraansa jne. ja sanoi soittavansa poliisin.
      Totesin vain kylmästi, että soita vain, jos et sinä sitä tee, niin minä teen. Jolloin eukko nappasi koiransa ja lähti pakoon. Olisin lähtenyt perään,jos oma käsi ei olisi vuotanut vuolaasti verta.
      Eipä ollut edes käynyt mielessä,että tälläistä voi tapahtua, koska oma koira ei ole provosoivaa,vaan alistuvaa sorttia, eikä viidessä puistoilu vuodessa ole tullut vastaan ketään, kenen kanssa ei tultaisi toimeen.

      Ikävä kyllä tuo tapaus ei jäänyt tuohon yhteen kertaan.
      Tällä kertaa olimme tulossa eläinlääkäristä,kun aivan yhtäkkiä samainen koira juoksi jostain ja iski hampaansa koirani kylkeen. Ensimmäinen reaktio oli potkaista koiraa niin kovaa kuin lähtee, ja se päästikin irti jatkaen matkaa läheistä ala-astetta kohti. Tuosta soitin poliisille, ja tein ilmoituksen, sillä kyseessä on siis asuinalue ja koira oli taas irti ilman että omistajaa näkyi mailla halmeilla.

      Noiden tapausten jälkeen olen nähnyt koiran vielä useampaan kertaan vapaana, ilman että olen nähnyt omistajaa missään. Muilta "puistoilijoilta" olen kuullut,että tämä vastuullinen omistaja päästää vain koiransa ok-talon ovesta ulos (ei aitaa), ja antaa koiransa kulkea miten se tahtoo, vaikka kyseessä on agressiivinen koira.

      Sellainen koira,millainen omistaja..

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe