thaimaa vai brasilia

meeri

onko hotellien taso samaa luokkaa brasiliassa,kuin thaimaassa? entä yleinen siisteys?Onko rannoilla aurinkotuoleja?olen tässä varailemassa talven matkaa ja brasilia kyllä kiinnostaa,lisätiedot ei pahitteeksi.

16

5277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikat

      Ainakin meidän hotellit olivat suhtkoht' samanlaisia, aivan hyviä ja siistejä.
      Molemmissa on aurinkotuolit rannalla ja oman hotellin kohdalla ilmaiset , tai riippuu hotellista , mutta yleensä näin on.
      Olen ollut molemmissa paikoissa ja minun mielestäni Thaimaassa..Phuket.. on enemmän katseltavaa kuin Brasiliassa..Natal. Brasiliassa on halvempaa, ainakin ruoka ja juoma.

      • Olitko tosissasi?

        Hei.

        Toivottavasti luet vistini meerille aiheesta.
        Jos kuvailet thaimaata ja brasiliaa kohteina samanlaisiksi, se kertoo vain omasta tietämättömyydestäsi.
        Molemmissa olen itse oleillut, eikä kohteista kulttuureineen, nähtävyyksineen, luontoineen, ihmisineen ym. voi mitenkään vertailla.

        Suosittelen sohvamatkailua.
        Saatat kokea ja nähdä enemmän kuin aurinkotuolistasi paikanpäällä.


        t: olitko tosissasi?


      • pattis

        mä oon nähny nyt thaimaan kaksi kertaa ja nyt ois sit varmaa brasilian vuoro! mulla matkan tarkoitus olis maan nähtävyyksien lisäks yö elämä,kauniit naiset ja transut. ilmeisesti niitä riittää myös brasseis? ja hintakin varmaa ihan kohtuu? oisko kellää tietoa?


    • vielä

      tuli tuossa vaan mieleen että eiks noiden suuntien matkat ole tällä hetkellä aika kuumaa kamaa ? eli toivottavasti vielä löytyy niitä vapaita paikkoja kun menet matkatoimistoon...

      • matkailija

        koko lailla jo loppuun, joten jälkijunassa olet!


      • sikari
        matkailija kirjoitti:

        koko lailla jo loppuun, joten jälkijunassa olet!

        äkkilähtöjä oluu hyvin tarjolla.Ja mitäs sanot kun lähden sinne halvemmalla ku sä. eihän vaan rupee jälkijunattamaan,eihän.Niin olitkos siellä?
        mitä pidit matkasta?


      • matkailija
        sikari kirjoitti:

        äkkilähtöjä oluu hyvin tarjolla.Ja mitäs sanot kun lähden sinne halvemmalla ku sä. eihän vaan rupee jälkijunattamaan,eihän.Niin olitkos siellä?
        mitä pidit matkasta?

        vielä saat paikan. Itse maksoin sievoisen summan mutta senttiäkään en kadu. Maa ja sen kansalaiset olivat aivan ihania, ystävällisiä, rehellisiä yms. Itseäni ei Thaimaa kiinnosta juurikaan sen takia mitä möhömahaiset suomalaismiehet sieltä hakevat, enkä jaksa katsella öriseviä matkailijoita yhtään lomallani. Brasiliassa ei näkynyt yhtäkään juoppoa (!), ilmat olivat loistavia - päivittäin tuli kyllä jatkuvasti sadekuuroja, El Nino -ilmiön vuoksi - iho punoitti kyllä iltaisin mukavasti. Ruoka oli hyvää ja sitä riitti ja katseltavaa olisi ollut vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Koita saada se äkkilähtö, mikäli olet työttömänä ja pystyt lähtemään nopeasti, ja silloinhan se onkin hyvä, et saat matkan halvemmalla, ei työttömänä olevan tarvitse pysyä Suomessa. Tälläinen työssäkäyvä joutuu varaamaan matkansa juuri silloin kun se loma on, ja silloin on maksettava hieman enemmän ....


    • Olitko tosissasi?

      huh, huh.
      Uskomatonta, että kyselet aurinkotuolien ja yleisen siisteyden perään.
      Voin kertoa, että molempia löydät joka maailman kolkasta, kunhan etsiydyt 3-5 tähden hotelleihin. Siinä on asioita, mitkä eivät muutu maanosasta tai BKT:sta toiseen!

      Toivon todella, että olet vähintään eläkeikäinen, jolloin pyydän nöyrästi anteeksi viestiäni!

      Taidat olla niitä ihmisiä, jotka löhöävät hotellin uima-altaalla tai hotellin omistamalla rantapätkällä, jotta voit esitllä rusketustasi muille palattuasi.

      "Tutustut" kohteessa tod. näk. kuuluisiin nähtävyyksiin, joiden edessä kuvautat itsesi -tämän jälkeen palaat kotiin ja kuvittelet tietäväsi jotain kyseisestä maasta, tavoista tai ihmisistä. Huokaus. Raskas huokaus. Ai- unohdin aivan, että ostelet innoissasi kaikkea "halpaa".
      Ja kommunikoit varmasti vain huonolla englannillasi, etkä yritäkään opetella paikallista kieltä.
      Aivan sama, lähdetkö joka kerta kanarialle vai brasiliaan/ thaimaaseen! Tosin, saathan aina yhden maan nimen lisää plakkariin...
      Surullista.

      Kerro ihmeessä, miksi matkustelet? Jos siis mielestäsi olin täysin väärässä suhteesi?
      Luen mielenkiinnolla.
      Kuulostat surullisenhupaisalta turistilta, joita matkustellessani olen valitettavasti muutamia kohdannut...

      t: sääliksi käy "maailmanmatkaajaa"

      • Olitko tosissasi?

        hei!

        Haluan vielä lisätä, että kirjoitin vuodatuksen suoraan sydämestä, tarkoitukseni ei siis ole provosoida, joten otan mielelläni ajatuksia vastaan asian tiimoilta!

        t:aidosti hämmentynyt


      • sikari

        oot tosi lapsellinen.Väitän ettet oo koskaan saanu
        niin paljo avustuksia että olisit päässy matkustamaan nenäkarvaas pitemmälle.Lähetä edes se maailmalle tulee halvaks sulle.


      • Sami11

        "Aivan sama, lähdetkö joka kerta kanarialle vai brasiliaan/ thaimaaseen!"

        THAIMAAHAN!! ei THAIMAASEEN hyvä ihminen.

        Sinunlaiset ihmiset varmaan menevät Puuhamaaseen ja Ahvenanmaaseen puhumattakaan Pohjanmaaseen.

        Sivistystä kiitos SIVISTYSTÄ


      • Sami11

        "Aivan sama, lähdetkö joka kerta kanarialle vai brasiliaan/ thaimaaseen!"

        THAIMAAHAN!! ei THAIMAASEEN hyvä ihminen.

        Sinunlaiset ihmiset varmaan menevät Puuhamaaseen ja Ahvenanmaaseen puhumattakaan Pohjanmaaseen.

        Sivistystä kiitos SIVISTYSTÄ


    • matkailija

      sehän on ihan sama kumpaan menee. eikös ne molemmat ole ulkomailla.
      vaikka kyllä brasiliassa oli huonommat hiihtokelit kuin thaimaan alpeilla.
      niilin risteily thaimaassa oli kuiva elämys.
      suosittelen ahvenanmaata sielläkin puhutaan vierastakieltä.

      • luulitkos

        luulitko olevas vitsikäs, ..et ollut


    • asunut brasiliassa

      Miten ihmiset voivat olla näin tietämättömiä..? onko aurinkotuoleja? missä maassa ei olisi?
      siispä,
      jos etsit matkaltasi, halpoja naisia/huoria, ja myöskin maata jossa jo asuu paljon suomalaisia, mene thaimaaseen phattayalle!
      itse olen käynyt siellä kolmesti. ja jo riitti.
      arvostan muita ihmisiä ympärilläni, he ovat muutakin kuin orjia. en siis mene enään thaimaaseen.
      Brasiliasta löytyy myöskin huonot puolensa. moni natalissa käynyt matkaaja sanoo, että ei huomannut eroa esim. espanjan kanssa. itse en myöskään kyseistä paikkaa suosittele.
      enemmän turisteja kuin paikallisia. se on kuin rakennettu pieni lomakylä, jossa et näe todellista brasiliaa. isot kaupungit ovat brasiliassa kivoja, sieltä löytyy kaikille kaikkea. jopa huoria löytyy, onhan maa iso,
      mutta se ei ole niin näkyvää kuin thaimaassa johon on rakennettu erikseen huora kyliä, joihin sitten euroopan läskeimmät ja rumimmat miehet matkaavat pitämään hauskaa muiden kustannuksella.
      Brasiliassa löytyy yhtä lailla siistejä hotelleja kuin mistä päin tahansa. yllättävää kyllä, hirvein hotelli jossa olen yöni viettänyt sijaitsi lontoossa.. takaisin brasiliaan, sieltä löytyy ostettavaa, vaikka muille jakaa, mutta myynti turisteille perustuu muihin tavaroihin kuin feikki laukkuihin jne, joita löytyy thaimaasta. eli jos haluaa halvalla Guccia, dioria,versacee, d&g, vuittonia jne. kannattaa suunnata aasiaan.

      • muito bem

        Ei todellakaan voi verrata keskenään turistithaimaata ja sitä brasiliaa mitä hyvinkin turisti pääseen näkemään jos ei nyt ihan väkisin halua johku täysturistikylään, brasilia on todella rikaskulttuurinen maa - ainut haittapuoli on kyllä se rikollisuus, eli etukäteen kannattaa funtsia minne menee ja samaten erilaisia tilanteita, ottaa selvää myös paikan päällä missä kannattaa liikkua ja miten.

        Thaimaan arkipäivässä ei oikein se sikäläinen kulttuuri näy mitenkään, vaikka onhan siellä sitä vanhaa perinnetää mutta Brasiliassa on niin paljon myös kaikenlaista joka elää tässä päivässä, niin paljon muutakin kun auringonottoa - taidetta, musiikkia, mielenkiintosia uskonnollisia juhlia, muotia, kirjallisuutta, modernia sivistystä, vaikka mitä. Thaimaa on täysjuntti mesta Brasseihin verrattuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      244
      2579
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      376
      1738
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      63
      1628
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      85
      1398
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      111
      1183
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      270
      1033
    7. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      274
      933
    8. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      41
      915
    9. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      29
      775
    10. Tiedostan kyllä mitä tapahtuu

      Jos kohtaamme vielä, sitä ei voi välttää. Tiedostathan sinäkin? Parempi siis vain vältellä💔
      Ikävä
      47
      728
    Aihe