Tänään se vuoden kohokohta taas alkaa. Jos jahtimiehet tai naiset joutaa ehtoolla nettiin niin pistäkää vähän osviittaa miltä lintukannat näyttää ja tuliko saalista.
Ensiviikon kesälomaa odotellessa ja yhdeksän päivää lintujen perässä aamusta iltaan.
Lapin reissu jäi tänävuonna väliin pudonneen lintukannan ja riekon rauhoituksen takia mutta täällä pohjois-hämeessä tuntuu lintupoikueet onnistuneen kohtalaisen hyvin. Useita pyy ja teeri poikueita näkynyt ja pari onnistunutta metso poikuettakin ollu liikkeellä tässä pienellä alueella.
Komea aamu viettää kuumeen kourissa mutta vielä komeampaa olisi olla teeri suolla:)
Miten meni
kauden avaus??
2
711
Vastaukset
- Selekosen vilijastaja
Ekkö sie tiijä että ei aito mettämies retostele saaliillaan ja pyyntipaikoillaan !Katuaa pian pyyntionni,kyllä sulla on poka palijo oppimista metästys asijoista.
- ...
yhren meton ja pyyn ammuin.eka metto meikälääsen mettästys aikana!nyt tosiaan sai tääläki ampua yhren meton ja nyt se on ammuttu.teeriä pitäis mennä katteleen huomenis.niitä saa ampua 2 mustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798