Lintsaus..

lintsari

mitä mieltä? lupasin äskön ittelleni etten ikinä enää lintsaa, ku jäinpäs just äsken siitä kiinni.
eipä äippä tykänny, se keksii mulle jonku rangaistuksen. mut ei se ees oon NIIN vakavaa!!
harrastatteko lintsausta?

19

2148

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viv

      luulet että olen koulussa 10 oppilas ja hirveä "nipo", mutta en.
      Kerran "yritin" lintsata koulusta, mutta ei onnistunut.
      Tulin kouluun tuntia myöhässä, en vain kestänyt olla kotona ollenkaan, oli pakko lähteä kouluun.

      Kyllä minä vielä lintsaan :)

      • Haloo

        okei.. mä lintsasin ylä asteella niin paljon että ysillä, mulla oli seiskan ja kasiluokan kursseja suoritettavana, loppuvuodesta mä olin joka päivä koulussa vaikka kaikki muut oli päässy jo ajat sitten, koska tein kaikkia lisätehtäviä!! mä saatoin olla monta päivää pois ja jos kouuun asti raahauduin olin siellä ehkä kaks tuntia!lopuksi jos olisin ollut vielä yhdenkin tunnin pois olisin jäänyt luokalleni!
        lintsauksen takia mun numerot laski kasi luokalla ysistä vitoseen, eikä niitä ollu siitä kovin helppo ysin lopussa korottaa!
        ja nyt lukiossa oon "hieman" ulkona kaikesta, kun ei ollu käyny tunneilla y-a:lla!
        JOTEN hyvät ihmiset käykää koulussa!! lintsaaminen kostautuu myöhemmässä vaiheessa AIVAN VARMASTI!!!!


    • plää

      mitä järkee on lintsauksessa?! ainaki mulla on kaikki kaverit koulussa, joten miks lintsata ku haluun kuitenki olla niiden kanssa...

      • perhonen

        mulla ainakaan ei ole yhtä ainutta ystävää koulussa.
        siks mä lintsaan jokaikinen päivä.


      • Happo
        perhonen kirjoitti:

        mulla ainakaan ei ole yhtä ainutta ystävää koulussa.
        siks mä lintsaan jokaikinen päivä.

        ..ja joku vitun päivä ei jaksa sitä laitosta
        iitä ihmisiä siellä.


      • ymmärrän..
        perhonen kirjoitti:

        mulla ainakaan ei ole yhtä ainutta ystävää koulussa.
        siks mä lintsaan jokaikinen päivä.

        hähä nolo huara....vittu oot varamaa säälittävä paska...tollasten pitäis kattoo ittensä peilii ja lyödä itteensä...vittu sä oot vvaramaa sellanen ruma ja pieni ja heikko paska...MEE JOHONKI KIRURGILLE KASVOLEIKKAUKSEE!!!!!!!!


      • ...
        ymmärrän.. kirjoitti:

        hähä nolo huara....vittu oot varamaa säälittävä paska...tollasten pitäis kattoo ittensä peilii ja lyödä itteensä...vittu sä oot vvaramaa sellanen ruma ja pieni ja heikko paska...MEE JOHONKI KIRURGILLE KASVOLEIKKAUKSEE!!!!!!!!

        Jäiks lääkkeet ottamatta tänä aamuna?


    • Lassie

      ..lintsannu, esim. sillon, ku oli joku helvetin retki johonkin liimatehtaalle koulun kaa... EVVK joku luonnonsaastuttaja-firma

      • Olin varma et jäis kiinni m...

        Ite lintsasin ekan kerran noin 2viikkoa sitte, ja viimeks 3d in row viime viikol, ja kiinni siinä jäin. Ei mitää pahaa tapahtunu muutaku et opettaja oli vihane.. ku oli mul iha syyki miks lintsasin. Että jättäkää lintsaus ellette ole mua etevämpiä vintin komeroon piiloutuu ja siel 3-4h istuskelee pelaten kännykäl, psp:l jne :D


    • Jesus

      Tuota siis olette lintsanneet kerran elämässänne vai hähä.... jooh no tota tän lukukauden alussa kahden ekan viikon aikana lintsasin noin 30h eli n.1 viikon... OK!!?! eli ei hätää jos kerran lintsaa tosin oonki ESYLLÄ!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH NOLOT!!! HAHAHAHAHAHAH

    • ...

      Y-A:lla lintsasin joskus (en kovin usein), eikä se siellä silleen kauheesti haitannut (kunhan ei lintsiaa kokoajan). Nyt lukiossa on alkanut tuntumaan ettei kannata lintsata koska eteenpäin mennään nopeesti ja jos on pois niin pitää tehdä tosissaan töitä ettei jää jälkeen. Mutta lintsaamista ei kannata ottaa tavaksi. Koulu on kivempi käydä 3 vuodessa, eikö?

    • lukiolainen

      En itse ole ikinä varsinaisesti lintsannut, mutta joskus on kyllä tullut oltua poissa hieman vähemmän pätevän syyn takia. Ensinnäkin lintsausta ei kannata missään nimessä aloittaa ollenkaan, koska siihen voi helposti jäädä koukkuun. Lintsauksesta ei ole mitään hyötyä, mutta haittaa sitäkin enemmän. Huomattavasti helpommalla pääsee esim. kokeisiin lukiessa, jos on ollut mukana tunneilla ja kuunnellut asioita, kun että on lintsannut jatkuvasti ja on ihan pihalla kaikesta. Lintsauksen huonoja puolia voi listata loputtomiin. Entä hyviä puolia? Miksi ylipäänsä lintsataan? Ei jakseta mennä kouluun? (Jos oikeasti on niin väsynyt, ettei jaksa mennä, pitäisi alkaa kiinnittää huomiota elämäntapoihinsa tai johonkin muuhun, sillä nuorena ei pitäisi olla niin väsynyt.) Ei haluta mennä kouluun? (Yleistä, mutta onko se mikään syy lintsata? Sitä paitsi koulunkin viihtyisyys on hyvin pitkälle kiinni omasta asenteesta!)

      Nyt lukiossa olisi periaatteessa helppo lintsata, koska opettajat eivät vaadi tiettyyn rajaan asti todistuksia poissaoloille. Mutta olen ollut pari tuntia poissa ihan syystä, ja jo niiden tuntien aikana olen jäänyt niin paljon jälkeen, että koetan todellakin käydä koulussa aina kun mahdollista!

    • Herkkupeppu

      Lintsaus ei todellakaan ole järkevää, mutta vielä peruskoulussa parin päivän lintsaus ei ole yhtä vaarallista kuin esim. lukiossa. Vaarallista siksi, koska lukiossa mennään hurjalla vauhdilla eteenpäin ja jälkeen tahtoo jäädä jo tunnin poissaolosta, kuulemma.

      Itse harrastan edelleenkin silloin tällöin (ehkä pari kertaa kuussa, jo kolmannen vuoden ajan) lintsausta. Yritän valita ns. "turhia" päivä, joita peruskoulussa kyllä riittää. Mitään kunnon syytä en tiedä, miksi lintsaan, mutta aina välillä se auttaa rentoutumaan. Minulla oli 8:n
      keväällä 9.0 todistuksessa, joten jälkeenjäämistä ei tarvitse pelätä, varsinkin, kun opettelen koulussa käydyt asiat itse.

      En ole jäänyt siitä vielä kiinni, tosin muutaman kerran olen joutunut valehtelemaan vanhemmilleni olevani sairas. He nielivät näyttelyni, olen kuitenkin aika hyvä siinä.

      • Jasse

        no, lukiossa riittää, että koetta edeltävänä iltana panostaa 5-10 tuntia. Tunnilla istuminen on aivan turhaa, vai koetko sinä oppivasi siinä, että luet ääneen jotain ruotsin kirjaa ja muut kuuntelevat?


    • Jasse

      Silloin kun vielä olin lukiossa, lintsasin niin paljon kuin oli mahdollista. Syy oli se, että tunnilla ei oppinut yhtään mitään.

      Läsnöolopakko koulussa on kaiken pahan alku ja juuri.

      Ihan hyviä numeroita kokeista sain kun opiskelin kotona.

    • Järkevä Tyyppi ***

      Mun on pakko sanoo..Mutta nykyiset lukiolaiset ovat tosi järkeviä, ainakin suurin osa. Ei kannata lintzata. Vanhemmat pitää meistä huolta, kuhan vaan ei lintzata..OK??..Vai haluutteko kaikki olla pummeja??..hä??...Pakko myöntää, mutta itekkin lintzaan aika paljon, ja se on tosi paska juttu. HEI, mä en hogaa enää mitään matzkun tehtävii esimerkiksi. Ja se ottaa päähän niin vitusti. Arvatkaa onx vaikeeta sit myöhemmin lukiossa, ku ei hogaa vaikkapa matzkun tehtävii..Vittu, se on oikeesti sit vaikeeta aikaa!!... Mä lintzaan näyttääxeni yhelle pojalle miten *cool* oon. Se on mun ja yhen pojan välinen juttu. Muiden mielestä se ei oli *coolia*, eikä se oikeasti olekkaan. Se on jopa paska juttu. Kuvitelkaa mitä kaikkee paskaa tekee yhen pojan takia. Tai vaikkapa tytön...lintzaus-aikani vietän röökeilyn kaa. OTTAKAA ITSEÄNNE NISKASTA KIINNI !!!

    • Tytöt88

      täällä lintsauksen mm-mestarit! hauska tutustua ;)
      olemme siis peruskoulussa, samalla luokalla. toinen meistä oli viime vuonna yli puolet lukuvuodesta pois ja toinen noin puolet. Ei kannata, jos haluaa päästä luokalta hyvin arvosanoin. kokemuksia on! Päästiin kyllä luokalta, mut keskiarvot oli 5.9 ja 6.2. Mutta nyt kaikki koululaiset ryhdistäytykää!!! LiNTSAUS Ei KANNATA!! Tämä vuosi on alkanut meillä huomattavasti paremmin verrattuna viime vuoteen. siitä olemme ERiTTÄiN ylpeitä :)

    • Bell

      jäin just kii,joten ei pahemmin huvita enää

    • tyttö89

      lupasin itelleni etten lintsais 8 luokalla. no on tullu lintsattuu jo viidesti, mut en oo jääny kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe