halpa ylläpitää takuuajan jälkeen..
Vaihdelaatikko 37000 euroa
Volvo fh 16 660
20
8866
Vastaukset
- -rattimies
Siinä Volvon voimalinjassa ei kuski pysty paljon töpeksimään se on eliminoitu pois. Mitäs luulet jos FH16/660 vehkeessä olisi suora loota ja keppiveto kuinka paljon silloin paukkuisi.
- isäntä
Tuollainen vaihdettiin, vaihtamisohjelma oli seonnut eikä vaihtanut oikein joten hajotti laatikon. Takuuseenhan tuo tehtiin vielä, mutta aikuisten oikeasti hirvittää mitä takuuajan jälkeen. Muutenkin kyseinen ritsa on ollut mielestäni varsin heikko esitys. Paja päiviä ihan liikaa ja kun vielä niiden välissä kuluttaa jatkuvasti polttoainetta 10l/100km enemmän kuin muut vastaavat niin ei hyvä
- i-shift
hajoittaa itsensä ihan omatoimisesti..
- lattialla pyörii
Ei tarvitse Volvo-uskovaisten kysellä. Samanlainen romu kuin muutkin.
- meillä kanss
lattialla pyörii kirjoitti:
Ei tarvitse Volvo-uskovaisten kysellä. Samanlainen romu kuin muutkin.
isäntä sano,ettei tuu yhtään automaattia.Kyseessä
oli muuten scanian op.cruise! meillä kanss kirjoitti:
isäntä sano,ettei tuu yhtään automaattia.Kyseessä
oli muuten scanian op.cruise!scania 580 ajettu nyt 250 000 op.cruice eikä mitään vikaa ole ollut en tiedä edes haluaisinkokaan enään manuaalin takaisin.
- opticruise
rimpjar kirjoitti:
scania 580 ajettu nyt 250 000 op.cruice eikä mitään vikaa ole ollut en tiedä edes haluaisinkokaan enään manuaalin takaisin.
turpeella ajtettu 720000km eikä oo manuaaliin paluuta mutta vaati ainaki mulla opettelua aluksi.
- vaihtaa.
opticruise kirjoitti:
turpeella ajtettu 720000km eikä oo manuaaliin paluuta mutta vaati ainaki mulla opettelua aluksi.
jos vertaa johonki jäte tai jako ajoon.Kyllä
sillä tiellä lotkottaa menemään.Veksaile, peruttele päivä ja lyhyttä jakoa.Hermot menee.
Todella hidas paska.Kaks kertaa jättänyt pikku
vaihteen päälle.aja siinä sitten.Volvosta en tiedä,kun oon niin vähän käyttänyt sitä. - Anonyymi
meillä kanss kirjoitti:
isäntä sano,ettei tuu yhtään automaattia.Kyseessä
oli muuten scanian op.cruise!Voisi olla hyvä kokeilla Sisu Polar hybrid mallia.
- repikää siitä
kaks vaihdelootaa silpuksi vuoden aikana!Oli just
tuo saatanan OPTicruise.,mutta ollaan vaan hiljaa.Huoltoa huoltoa.- Scanvo
Tuon opticruisen vois hävittää tuolta scanian listoilta kokonaan. Se on niin susi laatikko ku olla voi. Meil on ajossa kaks Scaniaa R470 Opticruisella ja R500 manuaalivaihteistolla sekä uutena vm. 2007 Volvo FH480 I-shiftillä. R470 on kolme vuotta vanha ja siinä on toinen vaiheloota menossa. Ensimmäinen loota hajosi 4 kertaa 2 vuoden aikana ja viime tammikuussa se "räjähti" sitte lopullisesti ku sisuskalut tuli ulos. Kaikenlisäksi Opticruise on hidas, vaihteiden kytkeytyminen kestää ja pienemmälle vaihdettaessa vituttaa ku kone alkaa huutaa koska Opticruise vaihtaa aina liian pienen vaihteen. R470:sen koneessa on ollu lisäksi niitä tuon koneen perusvikoja eli mm. öljyä kuluu. R500 on saman ikäinen ku R470:nen ja siinä ei oo ollu ongelmia ei koneessa eikä vaihdelootassa. Tuo I-shift on ollu ihan näppärä muuten mut pari kertaa se on alkanu arpoon vaihteita ihan hulluna et on pitäny laittaa loota käsivalinnalle ni sitte on aski rauhoittunu. Volvolla eivät tiedä syytä moiseen. Muuten Volvo on pelannu hyvin. Harmittaa vaan ettei otettu sitä keppilootalla. Seuraava auto on sitte keppivaihteella. Automaattia ei meidän firmaan enää tule.
- mersumiess
Scanvo kirjoitti:
Tuon opticruisen vois hävittää tuolta scanian listoilta kokonaan. Se on niin susi laatikko ku olla voi. Meil on ajossa kaks Scaniaa R470 Opticruisella ja R500 manuaalivaihteistolla sekä uutena vm. 2007 Volvo FH480 I-shiftillä. R470 on kolme vuotta vanha ja siinä on toinen vaiheloota menossa. Ensimmäinen loota hajosi 4 kertaa 2 vuoden aikana ja viime tammikuussa se "räjähti" sitte lopullisesti ku sisuskalut tuli ulos. Kaikenlisäksi Opticruise on hidas, vaihteiden kytkeytyminen kestää ja pienemmälle vaihdettaessa vituttaa ku kone alkaa huutaa koska Opticruise vaihtaa aina liian pienen vaihteen. R470:sen koneessa on ollu lisäksi niitä tuon koneen perusvikoja eli mm. öljyä kuluu. R500 on saman ikäinen ku R470:nen ja siinä ei oo ollu ongelmia ei koneessa eikä vaihdelootassa. Tuo I-shift on ollu ihan näppärä muuten mut pari kertaa se on alkanu arpoon vaihteita ihan hulluna et on pitäny laittaa loota käsivalinnalle ni sitte on aski rauhoittunu. Volvolla eivät tiedä syytä moiseen. Muuten Volvo on pelannu hyvin. Harmittaa vaan ettei otettu sitä keppilootalla. Seuraava auto on sitte keppivaihteella. Automaattia ei meidän firmaan enää tule.
myönnä vaan ettet osaa ajaa edes automaatilla!! optiruise on vittu paras.
- molo
mersumiess kirjoitti:
myönnä vaan ettet osaa ajaa edes automaatilla!! optiruise on vittu paras.
fannabee skaniamies!
- tiedät
mersumiess kirjoitti:
myönnä vaan ettet osaa ajaa edes automaatilla!! optiruise on vittu paras.
jos et ole ajanut ikinä muutaku sillä lelulaatikolla.
- ,,,
tiedät kirjoitti:
jos et ole ajanut ikinä muutaku sillä lelulaatikolla.
opticruise valovuoden i-shiftiä perässä. Kaikki paitsi scania fanaatikot sen tietää, jos on kokeillu...
- eräs puukuski
,,, kirjoitti:
opticruise valovuoden i-shiftiä perässä. Kaikki paitsi scania fanaatikot sen tietää, jos on kokeillu...
sen sanoi, metsässä ei voi ajaa automaatti päällä ja tiellä ei tarvii, ku on pannu kunnossa.
- Scania-4ever
,,, kirjoitti:
opticruise valovuoden i-shiftiä perässä. Kaikki paitsi scania fanaatikot sen tietää, jos on kokeillu...
Ei kuule pidä paikkaansa, Opticruise on 10 valovuotta I-shiftiä perässä. Scania-miehenä voin todeta ja myöntää että Opticruise ei ole samassa sarjassa I-shiftin ja muiden kanssa robottivaihteistojen kanssa. Edellinen ajokkini oli 2003 vuoden Scania 124L-470 Opticruisella ja auto vaihtui kesällä Volvo FH480 I-shiftiin ja myönnän... Mielummin ajan Volvolla. Itse en ole mikään robottiloota fani mutta kun pomo sanoi että koska myös hän ajaa autoa, tulee uuteenkin autoon robottivaihteisto. Ehdotin että kokeillaan volvon i-shiftiä ja se on ollut kokeilemisen arvoinen. En ole vaihtamassa merkki uskollisuuutta =), mutta Scania I-shiftillä olisi täydellinen paketti
- renki. Älä puutu
Scania-4ever kirjoitti:
Ei kuule pidä paikkaansa, Opticruise on 10 valovuotta I-shiftiä perässä. Scania-miehenä voin todeta ja myöntää että Opticruise ei ole samassa sarjassa I-shiftin ja muiden kanssa robottivaihteistojen kanssa. Edellinen ajokkini oli 2003 vuoden Scania 124L-470 Opticruisella ja auto vaihtui kesällä Volvo FH480 I-shiftiin ja myönnän... Mielummin ajan Volvolla. Itse en ole mikään robottiloota fani mutta kun pomo sanoi että koska myös hän ajaa autoa, tulee uuteenkin autoon robottivaihteisto. Ehdotin että kokeillaan volvon i-shiftiä ja se on ollut kokeilemisen arvoinen. En ole vaihtamassa merkki uskollisuuutta =), mutta Scania I-shiftillä olisi täydellinen paketti
miesten asioihin.
- Anonyymi
renki. Älä puutu kirjoitti:
miesten asioihin.
Synkräroimaton Fuller on paras, mutta kaikki penat ei sitä osaa käsitellä.
- Anonyymi
O shit mikä Paska kasa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180