- mää oli likkakaveri kans drive-in elokuvis eile
- olik hyvä?
- mee odotetti viis tunti, et se alkas
- ja sit tuli vai?
- ne varma perus se, ku siäl ei ollu ku mee vaa
- mikä siält piti tul?
- SULJETTU TALVEKSI
näin turuus talvel....
heko
2
1669
Vastaukset
- mää vaa
et kertois mis turus simmone oikke on ku mää ole asunu tääl jo kaua mut em ol moist paikka löytäny
- teattereita täyn?
mää ajo tänää siit ohi ja sama elokuva siäl menee viäläki. siin vieres oli toinenki autoteatteri ja siäl menee kuva nimeltä LUMENKAATOPAIKKA.
oli iha pakko mennä kysyy et monelt elokuva alkaa. yks raktorimiäs oli jo odottamas ja se sano
et heti ku taivaalt alkka sata valkost ja mä sanosi sille et mee tulla sit likkakaverin kans. tu sääki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875