pienet häät halvalla/OULU

QWIK!

Joku ihme päähänpisto tuli pitää NYT syksyllä pienet häät perheen kesken. (ja ehkä muutama sukulainen)
Ja tottakai, koska tuli näin "kiire" rahaa ei olla säästetty. Ollaan oltu yhdessä 14v ja ei todellakaan haluta mitään "oikeita virallisia" häitä, vaan rupateltas, syötäs ja kahviteltas. Vihkiminen maistraatissa.

Pitäs löytää jokin tunnelmallinen paikka,koska mitään bändiä ei tule ym häähömpötystä.. eli paikaksi en halua mitään ISOA nuorisoseuraa. 30ihmistä kun sinne kerääntyy, niin semmosessa isossa paikassa alkaa vaan kaikumaan, eikä tunnelmaa tuo isopaikka,jos porukkaa on vähän.
Ensin suunniteltiin Koitelin residenssiä, mutta pieneksi paikaksi hinta minun mielestä turhan iso=420e (eriasia jos ois kesä ja isolle terassille mahtuis porukkaa)

Nyt siis kaipaan ehdotuksia...

4

2793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oululainen

      Jos kotoisan paikan haluatte niin suosittelen esimerkiksi Hietasaaressa sijaitsevia vuokrapaikkoja. Muutama taitaa olla myös Meri-Toppilassa. Pikisaaressakinhan sijaitsee se arkkitehti-opiskelijoiden kiltatalo eikä siinäkään hinta kirpaise ja on aivan mahtavalla paikalla!

      Etsittiin kavereiden kanssa tuossa muutama kuukausi sitten illanviettopaikkaa ja googlaamalla löydettiin pitkä lista Oulun seudulla olevista vuokrattavista juhlapaikoista. Kyseistä osoitetta en enää muista, mutta googlettamalla se varmasti löytyy.

      Onnea muuten teille kovasti! :)

    • QWIK

      Kiitos kiitos...

      Tilanne on nyt se että saatiin tarjous, mihin ei kuulu tilavuokraakaan ollenkaan =O
      Itse paikan tiedän mutten ole vielä käyny katsomassa paikanpäällä.
      Nyt pitäs se häämekko saada kaappiin jotta voi sen paikan "varata" jollekki päivälle. (tilaus puku niin menee 3-6viikkoo..)

      ..mikäli muitakin kiinnostaa pitää häät halvalla, oulussa.. niin kerron omat kokemukset kunhan enemmän selviää..

      • tuleva morsku

        Sain itse loistavaa palvelua ja infoa häitä varten häämessuilla, siellä oli omaa toimintaansa esittelemässä Ohjelmatoimisto Team Simisami Oy www.simisami.com. Heidän kauttansa tilat, ohjelmat tai ideat häihin ja polttareihin sekä tarvittaessa vaikka koko häiden suunnittelu.


      • nettisivuista
        tuleva morsku kirjoitti:

        Sain itse loistavaa palvelua ja infoa häitä varten häämessuilla, siellä oli omaa toimintaansa esittelemässä Ohjelmatoimisto Team Simisami Oy www.simisami.com. Heidän kauttansa tilat, ohjelmat tai ideat häihin ja polttareihin sekä tarvittaessa vaikka koko häiden suunnittelu.

        keskeneräisistä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe