Imettävät äidit kertokaahan mitkä ruoka-aineet on tehnyt vauvoillenne vatsavaivoja?
Äidin ruokavalio ja imetys!
4
573
Vastaukset
- toisen äiti
-kaali
-herneet
-tuoreruisleipä
-uudet perunat
oikestaan samat ku itellekin...
kauhee yksilöllistähän toi on, esikoinen ei reakoinu mihinkää ja kuopus kaikkeen mihi itekki. - neiti paukuttelee
tosi paljon noin yleensäkin, kun ei niinkään röyhtäile, vaikka kuin yritettäis. Ei ole kuitenkaan suuremmin ollut vatsavaivoja.
Yksi minkä olen huomannut niin kahvi aiheuttaa ilmavaivoja jos sitä juo just ennen imetystä!!
Ei muuten mitkään, vaikka mausteistakin ruokaa syön jne... - ...ainakin...
...paprika, lakritsi, suklaa, kahvi ja herneet.
on paha sanoa, kun kärsi koliikista ekat 3kk, niin eipä siinä ruokavaliolla pahasti ollut mitään tehtävissä. Sen jälkeen kun koliikki loppui, niin mikään mun syömäni ei vaikuttanut. Sai sinne 6kk asti pelkkää rintamaitoa.
Kuopus sai ilmavaivoja, kun mä join gefilus-piimää ja sen kun lopetin, niin loppui ne hirmupierutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574