mistä saan mahdollisimman nopeasti tähän hätään uuden laturin macbookiini? se johto murtui siitä päästä, mikä menee magneetilla koneeseen.
voiko sen ostaa jostain? mistä?? voiko joku laittaa suoraa linkkiä, kun näillä kirjaston koneilla ei ehdi etsiä, kun niin vähän käyttöaikaa!!
hätä >:((
auttakaa äkkiä, johto katkesi!!
11
1249
Vastaukset
- Macin onnellinen omistaja
Kannattaa kysyä Apple-storesta tai muulta Macin jälleenmyyjältä. Uskoisin, että niitä on saatavilla. Voitko kertoa, miten se murtui? Onko tapanasi irroittaa johto koneesta vetämällä johdosta? Jos näin on, niin annan vinkin: Kun saat uuden johdon koneeseesi, niin älä kisko johdosta, vaan ota kiinni siitä pistokkeesta. Samoin, kun irroitat johdon pistorasiasta, niin älä kisko johdosta vaan ota kiinni pistokkeesta. Näin ne eivät rikkoudu.
- oirjgorigjejgi
juu siis se on mennyt ihan käytössä rikki, kun sama johto on ollut siitä asti milloin macbook julkaistiin. aina mukaan ottaessa sitä johton on tullut pyöriteltyä sen muuntajan ympärille, niin se on ihan siitä päästä sitten lähtenyt murtumaan.
http://store.apple.com/fi/browse/home/shop_mac/mac_accessories/power?mco=NTMxNTI
Tuon linkin kautta pitäs löytyä, ja ei mielestäni oo maata kaatava tuo hintakaan. Osta pois, jotta voin Maccia käyttää jatkossakin. - lirytjtr
ton vissiinki voi irrottaa, kun ei käy meidän pistokkeihin ja laittaa sen mun entisen kaksipiikkisen tilalle? eiksnii
Kysele Macin maahantuojalta, niin eiköhän asia selviä. Tuo sivu tais olla ulkolainen, mutta varmaan saat joltain Macin maahantuojalta. Niin sen pään voi varmasti vaihtaaki.
- 1stMacFinn
Macin onnellinen omistaja kirjoitti:
Kysele Macin maahantuojalta, niin eiköhän asia selviä. Tuo sivu tais olla ulkolainen, mutta varmaan saat joltain Macin maahantuojalta. Niin sen pään voi varmasti vaihtaaki.
Mistä näitä pellejä riittää.
Tuo sivu on Apple nettikaupan Suomi-sivu.
Ja minä soittaisin Applen tukeen. Sitä kautta olen saanut laturin alta vuorokauden kotiin kuriiripostina.
AppleStore toimittaa kyllä nopeasti myös. Ei kestä kuin päivän tai pari. - Macin onnellinen omistaja
1stMacFinn kirjoitti:
Mistä näitä pellejä riittää.
Tuo sivu on Apple nettikaupan Suomi-sivu.
Ja minä soittaisin Applen tukeen. Sitä kautta olen saanut laturin alta vuorokauden kotiin kuriiripostina.
AppleStore toimittaa kyllä nopeasti myös. Ei kestä kuin päivän tai pari.Pelle en ole ensinkään. Anteeksi, että en asu sivistyksen keskellä, niinkuin eräät.
- Mac Mikko
Sinulla on oikeus uuteen ilmaiseen johtoon. Samoin kävi mun piuhalle kun nypin sitä kuinka sattuu ja sain uuden ilmaseksi vaikka kone oli jo 300 päivää takuun yli. linkki sivulle jossa ohjeet. http://support.apple.com/kb/TS1977?viewlocale=fi_FI&locale=fi_FI
ps. kannattaa vaatia ilmaseksi vaikka aluksi väittäisivät muuta ;D - kuyjtfgd
shipping 24 hours, mutta tulee kuulemma vasta ensi torstaina :( MITEN PÄRJÄÄN ILMAN KONETTA SIIHEN ASTI :OOO
- oirjgpreiojg
huoh, eihän tuo ikinä tule perille :((
- rtgs
älä asu siperiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446