sonera Data Tunti

miten hinnottelu

niin tuosta soneran tuntihinnottelusta....siis kun lupaavat että kun surffaa tunnin niin maksaa 0.9€...jos käy netissä pätkittäin niin alkaako toi laskutus aina joka kerta uudestaan rullamaan ja tulee toi 0.9€ vaikka ei olis ollu tuntia jos käydyt ajat lasketaan yhteensä...

siis tarkotan tätä:

päivänä X käyn netissä kolme kertaa YHTEENSÄ 60 min joten maksu on 0.9€

vai käykä näin

päivänä X käyn netissä KOLME KERTAA yhteensä 60 min joten maksu on 3x0.9€

aattelin vaan varmistaa tuon että ei tule ikäviä yllätyksiä... :D

4

1945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka jakso erikseen

Asia on niin kuin jälkimmäisessä esimerkissäsi oletat:

Jokainen alkava tunnin jakso maksaa 90c. Tunnin aikana yhteyden voi avata ja sulkea niin monta kertaa kuin haluaa ja dataa voi siirtää rajattomasti, vot vaikka katsoa videokuvaa.

Mikäli taas luet yhden sähköpostin nyt ja toisen kahden tunnin päästä, maksat molemmilta kerroilta á 90c, siis yhteensä 1,80e.

Jos aiot käyttää nettiä useammin päivässä vain pikkuasioihin, kannattaa ottaa Data Porras, 3,90e/20Mt. Uskoko tai älä, se riittää lähes kaikkeen, mitä puhelimella voi netissä tehdä.

Videoiden ja musiikiin streamaamiseen suosittelen kiinteää kk-maksullista mobiililaajakaistaa.

• kumiankka

kallista, kolumbuksen prepaidillakin saa vuorokaudeksi rajattoman tiedonsiirron hintaan 2,90 euroa

• on vastaava
        kumiankka kirjoitti:

kallista, kolumbuksen prepaidillakin saa vuorokaudeksi rajattoman tiedonsiirron hintaan 2,90 euroa

soneralla on vastaava palvelu eli vuorokausi 2,90€, kantsii vilkasta soneran sivuilta niitä datajuttuja ja hintoja.

• tai mitä se oli
        on vastaava kirjoitti:

soneralla on vastaava palvelu eli vuorokausi 2,90€, kantsii vilkasta soneran sivuilta niitä datajuttuja ja hintoja.

Alle 90 kuukaudessa kun jokapäivä käyttää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4127
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3445
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2954
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2518
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2117
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1929
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1899
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1807
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      391
      1498
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1288
    Aihe