Bettinan ohjelmassa kauniin laulun espanjaksi ja kertoi sen tulevan myös uudelle lattari levylle. Oikein oli kaunis kappale.
Bettina S
7
783
Vastaukset
- Ja kun tässä
olen sitä useammasti kuunnellut niin kuulostaa aina vaan paremmalta. Vaikka sanoista ei ole sitten mitään käsitystä. Tai sen verran on, mitä Jari kertoi. Hitsi, en malta odottaa konserttia!
- Niin minustakin
kappale vaan paranee useammalla kuuntelu kerralla ja Jarin ääni oli todella upea ja sopi hyvin kyseiseen lauluun,myös malttamaton oon!
- koska haluaa
Niin minustakin kirjoitti:
kappale vaan paranee useammalla kuuntelu kerralla ja Jarin ääni oli todella upea ja sopi hyvin kyseiseen lauluun,myös malttamaton oon!
Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.
- "60-luvun nuori"
koska haluaa kirjoitti:
Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.
.. odotan minäkin railakasta menoa.. siis latinoa...lanne heilumaan.. Nukun, jos kaikki kappaleet ovat "tuutulauluja"...Mutta luotan Jariin..ja Kuubalaisiin taustajoukkoihin... tulee olemaan kaikkien aikojen latino Show!!
- Jaa että
koska haluaa kirjoitti:
mitä ne vanhat sitten ymmärtää? Ketäs meinaat sitte itse katsoa ja flirttiä oottaa? Taidetaan kumminkin samassa veneessä kellua.
- varmaan
Jaa että kirjoitti:
mitä ne vanhat sitten ymmärtää? Ketäs meinaat sitte itse katsoa ja flirttiä oottaa? Taidetaan kumminkin samassa veneessä kellua.
ei kun kelluntaliivit päälle (:
- brunetti28
jos latino konsertissa on sama meininki mitä luki seura lehdessä niin hiki kyllä lentää voin sen luvata teille.
itsekkin odotan kun kuuta nousevaa että tulis jo se päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san912047- 561230
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861013Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122968Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153962- 94959