Bettinan ohjelmassa kauniin laulun espanjaksi ja kertoi sen tulevan myös uudelle lattari levylle. Oikein oli kaunis kappale.
Bettina S
7
794
Vastaukset
- Ja kun tässä
olen sitä useammasti kuunnellut niin kuulostaa aina vaan paremmalta. Vaikka sanoista ei ole sitten mitään käsitystä. Tai sen verran on, mitä Jari kertoi. Hitsi, en malta odottaa konserttia!
- Niin minustakin
kappale vaan paranee useammalla kuuntelu kerralla ja Jarin ääni oli todella upea ja sopi hyvin kyseiseen lauluun,myös malttamaton oon!
- koska haluaa
Niin minustakin kirjoitti:
kappale vaan paranee useammalla kuuntelu kerralla ja Jarin ääni oli todella upea ja sopi hyvin kyseiseen lauluun,myös malttamaton oon!
Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.
- "60-luvun nuori"
koska haluaa kirjoitti:
Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.
.. odotan minäkin railakasta menoa.. siis latinoa...lanne heilumaan.. Nukun, jos kaikki kappaleet ovat "tuutulauluja"...Mutta luotan Jariin..ja Kuubalaisiin taustajoukkoihin... tulee olemaan kaikkien aikojen latino Show!!
- Jaa että
koska haluaa kirjoitti:
Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.
mitä ne vanhat sitten ymmärtää? Ketäs meinaat sitte itse katsoa ja flirttiä oottaa? Taidetaan kumminkin samassa veneessä kellua.
- varmaan
Jaa että kirjoitti:
mitä ne vanhat sitten ymmärtää? Ketäs meinaat sitte itse katsoa ja flirttiä oottaa? Taidetaan kumminkin samassa veneessä kellua.
ei kun kelluntaliivit päälle (:
- brunetti28
jos latino konsertissa on sama meininki mitä luki seura lehdessä niin hiki kyllä lentää voin sen luvata teille.
itsekkin odotan kun kuuta nousevaa että tulis jo se päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465