Bettina S

Jari lauloi

Bettinan ohjelmassa kauniin laulun espanjaksi ja kertoi sen tulevan myös uudelle lattari levylle. Oikein oli kaunis kappale.

7

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja kun tässä

      olen sitä useammasti kuunnellut niin kuulostaa aina vaan paremmalta. Vaikka sanoista ei ole sitten mitään käsitystä. Tai sen verran on, mitä Jari kertoi. Hitsi, en malta odottaa konserttia!

      • Niin minustakin

        kappale vaan paranee useammalla kuuntelu kerralla ja Jarin ääni oli todella upea ja sopi hyvin kyseiseen lauluun,myös malttamaton oon!


      • koska haluaa
        Niin minustakin kirjoitti:

        kappale vaan paranee useammalla kuuntelu kerralla ja Jarin ääni oli todella upea ja sopi hyvin kyseiseen lauluun,myös malttamaton oon!

        Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.


      • "60-luvun nuori"
        koska haluaa kirjoitti:

        Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.

        .. odotan minäkin railakasta menoa.. siis latinoa...lanne heilumaan.. Nukun, jos kaikki kappaleet ovat "tuutulauluja"...Mutta luotan Jariin..ja Kuubalaisiin taustajoukkoihin... tulee olemaan kaikkien aikojen latino Show!!


      • Jaa että
        koska haluaa kirjoitti:

        Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.

        mitä ne vanhat sitten ymmärtää? Ketäs meinaat sitte itse katsoa ja flirttiä oottaa? Taidetaan kumminkin samassa veneessä kellua.


      • varmaan
        Jaa että kirjoitti:

        mitä ne vanhat sitten ymmärtää? Ketäs meinaat sitte itse katsoa ja flirttiä oottaa? Taidetaan kumminkin samassa veneessä kellua.

        ei kun kelluntaliivit päälle (:


    • brunetti28

      jos latino konsertissa on sama meininki mitä luki seura lehdessä niin hiki kyllä lentää voin sen luvata teille.
      itsekkin odotan kun kuuta nousevaa että tulis jo se päivä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe