Bettinan ohjelmassa kauniin laulun espanjaksi ja kertoi sen tulevan myös uudelle lattari levylle. Oikein oli kaunis kappale.
Bettina S
7
765
Vastaukset
- Ja kun tässä
olen sitä useammasti kuunnellut niin kuulostaa aina vaan paremmalta. Vaikka sanoista ei ole sitten mitään käsitystä. Tai sen verran on, mitä Jari kertoi. Hitsi, en malta odottaa konserttia!
- Niin minustakin
kappale vaan paranee useammalla kuuntelu kerralla ja Jarin ääni oli todella upea ja sopi hyvin kyseiseen lauluun,myös malttamaton oon!
- koska haluaa
Niin minustakin kirjoitti:
kappale vaan paranee useammalla kuuntelu kerralla ja Jarin ääni oli todella upea ja sopi hyvin kyseiseen lauluun,myös malttamaton oon!
Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.
- "60-luvun nuori"
koska haluaa kirjoitti:
Jari on ihana, mutta taidan olla liian nuori kuitenkin. Odotin enemmän sitä lattarimenoa, Ricky Martin etc, toivottavasti konsertti on mehukas ja menevä eikä tuollainen slovarinyyhky. Silloin se on iso pettymys.Kunnon menoo ja flirttiä Martinin tavoin niin tyytyväisinä kotiin mennään, me nuoret. Vanhat taas eivät noita hissukkamittäänsanomattomia kappaleita ymmärrä katsovat Jaria...Joten pliis kunnon hikimenoaja flirttiä niin 95 prossaa tyytyväisiä.
.. odotan minäkin railakasta menoa.. siis latinoa...lanne heilumaan.. Nukun, jos kaikki kappaleet ovat "tuutulauluja"...Mutta luotan Jariin..ja Kuubalaisiin taustajoukkoihin... tulee olemaan kaikkien aikojen latino Show!!
- Jaa että
koska haluaa kirjoitti:
mitä ne vanhat sitten ymmärtää? Ketäs meinaat sitte itse katsoa ja flirttiä oottaa? Taidetaan kumminkin samassa veneessä kellua.
- varmaan
Jaa että kirjoitti:
mitä ne vanhat sitten ymmärtää? Ketäs meinaat sitte itse katsoa ja flirttiä oottaa? Taidetaan kumminkin samassa veneessä kellua.
ei kun kelluntaliivit päälle (:
- brunetti28
jos latino konsertissa on sama meininki mitä luki seura lehdessä niin hiki kyllä lentää voin sen luvata teille.
itsekkin odotan kun kuuta nousevaa että tulis jo se päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559