Onko kenellään kokemusta homeopaatti-lääkityksestä koirien epilepsiaa? esim. DR. Reckewegin R33 = epilepsia tipat.
Meillä on 5 -v koira jonka epilepsiaa ei meinata saada millään hallintaan, lääkityksenä barbivet ja kaliumbromidi. Ajattelinkin jos jollain olis kokemusta, esim voiko niitä käyttää normi lääkkeiden kanssa. Miten annostelette ja syötätte ne? Onko niissä jotain vaarallista ruveta itse annostelemaan? Meidän eläinlääkäri ei tiennyt asiasta mitään. Pitäisiköhän mennä ensin tapaamaan eläinten homeopaatti?
Koiran epilepsia
5
2090
Vastaukset
- yksi linkki
yhteen luonnontuotteeseen. Ajattelin omalla koiralla alkaa käyttään lääkityksen lisäksi. Mutta kunhan nyt ensin saadaan lääkäriltä epilepsialääkkeet.
Tuo luontaistuote lääke on nimeltään Vuohenjuuri- ja valeriaanatabletit (Scullcap and Valerian Tablets)
http://www.shetland.fi/DORWEST/DH1.html
Olisin kovasti kiitollinen jos voisit minua valaista koiranne lääkkeistä, esim tuleeko niistä jotain sivuvaikutuksia?- ......
Aluksi mentiin pelkällä Barbivetillä, myöhemmin otettiin mukaan myös kaliumbromidi. Mitään huomattavia sivuvaikutuksia en huomannut, muuta kuin kaliumbromidin jälkeen ruoka rupesi maistumaan paremmin ja pikkuisen lihoi. Ei ole mitään erityistä väsymystä tai takajalkojen puutumista ole ollut. Sama iloinen koira se on kokoajan ollut!
Barbinetilla pitäis yleensä koirien pärjätä, meillä ei vieläkään saada hallintaan, vaikka molempia lääkkeitä syödään. Meillä tulee rajuja kohtauksia 2 vkon välein. Meillä on myös kaytössä diapamia (en muista lääkkeen nimeä) mitä annetaan rajun kohtauksen lieventämiseen. Mutta sekin on sellainen että eipä siitä mitään merkittävää apua ole ollut.
Nyt ajattelinkin homeopatiaa ja myös akupunktio on käynyt mielessä jospa siitä olisi apua. - tuota vuohenjuuri-valeriaana
...... kirjoitti:
Aluksi mentiin pelkällä Barbivetillä, myöhemmin otettiin mukaan myös kaliumbromidi. Mitään huomattavia sivuvaikutuksia en huomannut, muuta kuin kaliumbromidin jälkeen ruoka rupesi maistumaan paremmin ja pikkuisen lihoi. Ei ole mitään erityistä väsymystä tai takajalkojen puutumista ole ollut. Sama iloinen koira se on kokoajan ollut!
Barbinetilla pitäis yleensä koirien pärjätä, meillä ei vieläkään saada hallintaan, vaikka molempia lääkkeitä syödään. Meillä tulee rajuja kohtauksia 2 vkon välein. Meillä on myös kaytössä diapamia (en muista lääkkeen nimeä) mitä annetaan rajun kohtauksen lieventämiseen. Mutta sekin on sellainen että eipä siitä mitään merkittävää apua ole ollut.
Nyt ajattelinkin homeopatiaa ja myös akupunktio on käynyt mielessä jospa siitä olisi apua.tabletteja. eilen sai eka satsin, joten vaikutuksista en vielä tiedä. Lääkäri ei vielä ekan kohtauksen jälkeen lääkkeitä antanut, mut tuota nyt kokeillaan ettei niitä enää tulisikaan. Ilmoittelen onko koira rauhoittunut millään tapaa, koska tuntui että se kohtauksen jälkeen ei ihan oma itsensä ole ollut. Tai sitten vain itse tarkkailen koiraa liikaa ja tietty pelkää että nytkö se tulee...
- sama..................
tuota vuohenjuuri-valeriaana kirjoitti:
tabletteja. eilen sai eka satsin, joten vaikutuksista en vielä tiedä. Lääkäri ei vielä ekan kohtauksen jälkeen lääkkeitä antanut, mut tuota nyt kokeillaan ettei niitä enää tulisikaan. Ilmoittelen onko koira rauhoittunut millään tapaa, koska tuntui että se kohtauksen jälkeen ei ihan oma itsensä ole ollut. Tai sitten vain itse tarkkailen koiraa liikaa ja tietty pelkää että nytkö se tulee...
Siksi kokeilen tuota luontaistuotteen lääkettä kun olen kuullut että se on joillekkin tehonnut. Enkä itse jää odottamaan mitään toista kohtausta koiralle, en ainakaan kokeilematta mitään. voihan se olla ettei sitä edes tule, mut suvussa kun tautia näköjään on, niin ihan vaan varotoimena.
- me 3
Omaa koiraani hoidatan helsingin yliopiston /viikissä) suosittelen!! Barbivettti (koira kait tuli immuuniksi,toimi vuoden ..nyt vaihtui kaaliumiin,,,toivotaan parasta Kohtaukset Laukaisi Mildewax Matolääke (oma mielipide)(),monikirjoinen,6 tuntia matolääkkeen annonon jälkeen ekat kohtaukset rajuina sarjoina n, 6 tunnin välein ...Helsingissä pelastivat suonensisäisellä lääkkeillä.nyt otan kaiken tiedon vastaan joilla voin rakasta 4,5 vuotista Pyreneitten mastiffin elämää parantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241