Sydämellisesti -kiertue

upeaa!

Onpa ihanan kuuloinen nimi kiertueelle: Sydämellisesti - Lauluja elämästä ja rakkaudesta. Onkohan konsertteihin otettu Kulkumies-levyltä lauluja esitettäväksi? Toivottavasti. Omat biisitoiveet ovat Kulkumies ja Elämäni laulukirja.
Huomasin myös, että Helsinkiin on saatu yksi konsertti. Tulemme varmasti kuulemaan monia romanttisia rakkauslauluja. :)

9

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caramia.

      Tapani Kansa osaa kyllä noita rakkauslauluja tulkita. Voipi olla, että nyt on vielä extramäärä, tunnetta ja latausta mukana...
      Mielenkiinnolla odotan marraskuuta ja konserttikiertueen alkamista.

    • fanifani

      Ihanaa, pääsen taas nautiskelemaan. Mäkin toivon, että olisi näitä Tapsan uusimpia sanotuksia tai siis lauluja myös, kun niissä on sitä tarinaa. Olin Hartwall Areenalla keväällä, jossa niitä ei vielä kuultu. Ne on niin kauniita ja herkkiä ja Tapsa kun laittaa miehisen karismansa tunteella peliin, on se varmasti upeaa kuunneltavaa.

    • Joku vaan

      Toimittaja Rita Tainola kirjoitti viime perjantain Iltasanomissa näin :

      " Viihteen legenda Tapani Kansa on niin suosittu, että kansalaiset haluavat kuulla häntä uudelleen ja uudelleen. Kesällä keikkoja ahkeraan tehneellä Kansalla onkin mukava yllätys.
      Mies sai juuri keväällä päätökseen upean kiertueensa, mutta suomalaiset halusivat heti lisää. Kansa onkin päättänyt nyt järjestää suurimpiin kaupunkeihin ulottuvan viihdekonserttiturneen, joka starttaa marraskuun puolessavälissä."

    • Sepitini

      Kovasti tuota konserttikiertuetta odottelen minäkin ja juuri tuo mainitsemasi
      ihastuttavan kaunis ja herkkä "Elämäni laulukirja" olisi kyllä sellainen laulu joka olisi mahtava kuulla oikein livenä. Tapsa ei ole sitä kai vielä kertaakaan live-esityksenä laulanut.

      • eräs vaan

        esittäjä väärä.Laulaisi ne joilla on lauluääntä


      • eräs vaan kirjoitti:

        esittäjä väärä.Laulaisi ne joilla on lauluääntä

        ONNEKSI EI OLE PAKKO TULLA KATSOMAAN MUTTA EI OLE PAKKO ROIKKUA TÄÄLLÄ SIVUILLAKAAN


    • ZaiZai

      Tänään meinaan käydä ostamassa Turun konserttiin pari lippua : )

      • Tuula**

        Minulla jo liput Hämeenlinnan konserttiin.... vielä sai itse valita paikat.


    • Zori

      Mahtaakohan tuolla konserttikiertueella olla Hanna-Riikka Siitoneen ja Nina Tapio taustalaulajina ? Mielestäni Tapsa ei tarvitse mitään enkelikuoroa taustalle, kun hän on niin hyvä laulaja muutenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe