Onpa ihanan kuuloinen nimi kiertueelle: Sydämellisesti - Lauluja elämästä ja rakkaudesta. Onkohan konsertteihin otettu Kulkumies-levyltä lauluja esitettäväksi? Toivottavasti. Omat biisitoiveet ovat Kulkumies ja Elämäni laulukirja.
Huomasin myös, että Helsinkiin on saatu yksi konsertti. Tulemme varmasti kuulemaan monia romanttisia rakkauslauluja. :)
Sydämellisesti -kiertue
9
684
Vastaukset
- Caramia.
Tapani Kansa osaa kyllä noita rakkauslauluja tulkita. Voipi olla, että nyt on vielä extramäärä, tunnetta ja latausta mukana...
Mielenkiinnolla odotan marraskuuta ja konserttikiertueen alkamista. - fanifani
Ihanaa, pääsen taas nautiskelemaan. Mäkin toivon, että olisi näitä Tapsan uusimpia sanotuksia tai siis lauluja myös, kun niissä on sitä tarinaa. Olin Hartwall Areenalla keväällä, jossa niitä ei vielä kuultu. Ne on niin kauniita ja herkkiä ja Tapsa kun laittaa miehisen karismansa tunteella peliin, on se varmasti upeaa kuunneltavaa.
- Joku vaan
Toimittaja Rita Tainola kirjoitti viime perjantain Iltasanomissa näin :
" Viihteen legenda Tapani Kansa on niin suosittu, että kansalaiset haluavat kuulla häntä uudelleen ja uudelleen. Kesällä keikkoja ahkeraan tehneellä Kansalla onkin mukava yllätys.
Mies sai juuri keväällä päätökseen upean kiertueensa, mutta suomalaiset halusivat heti lisää. Kansa onkin päättänyt nyt järjestää suurimpiin kaupunkeihin ulottuvan viihdekonserttiturneen, joka starttaa marraskuun puolessavälissä." - Sepitini
Kovasti tuota konserttikiertuetta odottelen minäkin ja juuri tuo mainitsemasi
ihastuttavan kaunis ja herkkä "Elämäni laulukirja" olisi kyllä sellainen laulu joka olisi mahtava kuulla oikein livenä. Tapsa ei ole sitä kai vielä kertaakaan live-esityksenä laulanut.- eräs vaan
esittäjä väärä.Laulaisi ne joilla on lauluääntä
eräs vaan kirjoitti:
esittäjä väärä.Laulaisi ne joilla on lauluääntä
ONNEKSI EI OLE PAKKO TULLA KATSOMAAN MUTTA EI OLE PAKKO ROIKKUA TÄÄLLÄ SIVUILLAKAAN
- ZaiZai
Tänään meinaan käydä ostamassa Turun konserttiin pari lippua : )
- Tuula**
Minulla jo liput Hämeenlinnan konserttiin.... vielä sai itse valita paikat.
- Zori
Mahtaakohan tuolla konserttikiertueella olla Hanna-Riikka Siitoneen ja Nina Tapio taustalaulajina ? Mielestäni Tapsa ei tarvitse mitään enkelikuoroa taustalle, kun hän on niin hyvä laulaja muutenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348434- 434693
- 364614
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132913
- 312706
- 382650
- 442383
- 1662069
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise642008