Sydämellisesti -kiertue

upeaa!

Onpa ihanan kuuloinen nimi kiertueelle: Sydämellisesti - Lauluja elämästä ja rakkaudesta. Onkohan konsertteihin otettu Kulkumies-levyltä lauluja esitettäväksi? Toivottavasti. Omat biisitoiveet ovat Kulkumies ja Elämäni laulukirja.
Huomasin myös, että Helsinkiin on saatu yksi konsertti. Tulemme varmasti kuulemaan monia romanttisia rakkauslauluja. :)

9

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caramia.

Tapani Kansa osaa kyllä noita rakkauslauluja tulkita. Voipi olla, että nyt on vielä extramäärä, tunnetta ja latausta mukana...
      Mielenkiinnolla odotan marraskuuta ja konserttikiertueen alkamista.

• fanifani

Ihanaa, pääsen taas nautiskelemaan. Mäkin toivon, että olisi näitä Tapsan uusimpia sanotuksia tai siis lauluja myös, kun niissä on sitä tarinaa. Olin Hartwall Areenalla keväällä, jossa niitä ei vielä kuultu. Ne on niin kauniita ja herkkiä ja Tapsa kun laittaa miehisen karismansa tunteella peliin, on se varmasti upeaa kuunneltavaa.

• Joku vaan

Toimittaja Rita Tainola kirjoitti viime perjantain Iltasanomissa näin :

" Viihteen legenda Tapani Kansa on niin suosittu, että kansalaiset haluavat kuulla häntä uudelleen ja uudelleen. Kesällä keikkoja ahkeraan tehneellä Kansalla onkin mukava yllätys.
      Mies sai juuri keväällä päätökseen upean kiertueensa, mutta suomalaiset halusivat heti lisää. Kansa onkin päättänyt nyt järjestää suurimpiin kaupunkeihin ulottuvan viihdekonserttiturneen, joka starttaa marraskuun puolessavälissä."

• Sepitini

Kovasti tuota konserttikiertuetta odottelen minäkin ja juuri tuo mainitsemasi
      ihastuttavan kaunis ja herkkä "Elämäni laulukirja" olisi kyllä sellainen laulu joka olisi mahtava kuulla oikein livenä. Tapsa ei ole sitä kai vielä kertaakaan live-esityksenä laulanut.

• eräs vaan

esittäjä väärä.Laulaisi ne joilla on lauluääntä

• eräs vaan kirjoitti:

esittäjä väärä.Laulaisi ne joilla on lauluääntä

ONNEKSI EI OLE PAKKO TULLA KATSOMAAN MUTTA EI OLE PAKKO ROIKKUA TÄÄLLÄ SIVUILLAKAAN

• ZaiZai

Tänään meinaan käydä ostamassa Turun konserttiin pari lippua : )

• Tuula**

Minulla jo liput Hämeenlinnan konserttiin.... vielä sai itse valita paikat.

• Zori

Mahtaakohan tuolla konserttikiertueella olla Hanna-Riikka Siitoneen ja Nina Tapio taustalaulajina ? Mielestäni Tapsa ei tarvitse mitään enkelikuoroa taustalle, kun hän on niin hyvä laulaja muutenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8434
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4693
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      36
      4614
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3599
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2913
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2706
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      38
      2650
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2383
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      166
      2069
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      64
      2008
    Aihe