Jos laitetaan dokumenttiin 'table of contest' Open office 2.4.1 muokkaa dokumentin 'readonly'-muotoon. Kun yritetään muokata( kirjoittaa) tulee siunaus: 'readonly content cannot be changed. No modifications will be accepted'. Kuitenkin, kun 'tableofcontest':a ei ole laitettu dokumentteihin ja k.o. siunaus on lakannut syntymästä. Herääkin kysymys, onko tämä bugi mahdollista fiksata?
Open Office 2.4.1:n 'table of contest' - funktio takkuaa. Johtuneeko siitä, että koneellani ei ol...
open office
3
559
Vastaukset
- ukko2
Käsillä juuri nyt ei ole englanninkielistä Oo:ta, mutta kotimaisesta ptää ottaa täppä pois, joka kieltää sisällysluettelon käsin muuttamisen. Etsivä löytää.
- keowkd qwo kqw
merkitystä jos se CONTEST = KILPAILU olisikin CONTENT = SISÄLTÖ...
:) Hmm. enpä pystynyt toistamaan ongelmaa. Tuo Ukko2:n mainitsema täppä vaikuttaa vain sisällysluettelon muokattavuuteen. Kyllä minulla muu osa dokumenttia on muokattavissa oli täppä päällä tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663