Hei, omistan hp compaq 6715 kannettavan joka on n.vuoden vanha. Laitteessa ei ole usb 2.0 portteja,ja hankin juuri tästä syystä pcmcia korttipaikkaan hi-speed usb 2.0 notebook adapeterin, tästä huolimatta en saa laitetta tukemaan hi-speed portteja (2kpl kortissa). Mistähän voisi alkaa vai kannattaako ostaa tehokkaampi rauta?
usb 1.0 -> 2.0 miten?
sorkkarauta
3
831
Vastaukset
- Ohjaimet?
Olen moneen pöytäkoneeseen laittanut tuollaisen kortin, mutta se vaatii käyttöjärjestelmästä riippuen ohjaimet.
Jos on kovin vanha Windows niin toivoa on vain vähän saada se toimimaan. - -------
Kyllä noin tuoreessa läppärissä on jo usbit versiota 2.0. Jos siitä ylipäänsä löytyy usb-portteja, on ne varmasti kakkosversiota.
Pikainen googletus löysi pari eri versiota tuosta laitteesta, 6715b ja 6715s. Molemmissa on usb 2.0. - pitäisi olla USB2
Itse ostin läppärini 3v sitten ja oli jo kakkonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778