Naisen pitää olla siveä, mutta...

Aino

Alla joku mies valitti että naiset "antaa" liian helposti. Mies kun haluaa siveän naisen, joka ei "anna" liian helpolla. Muistakaahan miehet, että sitä saa mitä tilaa. Eli ei kannata sitten muutaman avioliittovuoden jälkeen tulla ruikuttamaan, että vaimo ei anna.
Jos tykkää seksistä, niin kannattaa valita sellainen vastakappale, joka tykkää siitä myös. Eikä se, että nainen on viettänyt iloista poikamiestyttö-elämää tarkoita sitä, ettei ko. nainen pysty olemaan uskollinen.

Tiedoksi vielä: en ole itse koskaan antanut ensimmäisenä iltana ja muutenkin sänkypartnereiden määrä on jäänyt vähiin. En ole siitä kuitenkaan erityisen ylpeä, mielelläni olisin vähän kokeneempi. Ei tarvitsisi miettiä, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella...

13

1846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opa

      pojat tykkää kunnon tytöistä
      ei reipasta poikamieselämää
      viettäneistä ja siipensä polttaneista
      ressukoista

      • Tapio Liinoja

        kaikenlaista


      • Anu

        Yleensä ne siipensä polttaneet ressukat on tunnevammasia miehiä!


      • Anonyymi

        Olen viettänyt nuoruuden jossa nautin elämästä. Useampia kumppaneita oli
        Toiset pidempään toiset hyvinkin lyhyen ajan. En ole ressukka enkä reppana. En ole polttanut siipiani. Kun juoksuaikani riitti löysin mukavan kaverin ja olemme olleet yhdessä 30 vuotta yhteisiä lapsiakin on. Ei elämä ole käsikirjoitus. Mistään en ole jäänyt paitsi. Mikä sopii yhdelle ei sovi kaikille. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ei tuomita ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen viettänyt nuoruuden jossa nautin elämästä. Useampia kumppaneita oli
        Toiset pidempään toiset hyvinkin lyhyen ajan. En ole ressukka enkä reppana. En ole polttanut siipiani. Kun juoksuaikani riitti löysin mukavan kaverin ja olemme olleet yhdessä 30 vuotta yhteisiä lapsiakin on. Ei elämä ole käsikirjoitus. Mistään en ole jäänyt paitsi. Mikä sopii yhdelle ei sovi kaikille. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ei tuomita ketään

        Ei tarvitse aina edes sitoutua. Mukavaa elämää voi viettää silti.


    • petra

      sitä saa mitä tilaa? niinpä, mä olen ollut nyt yli puolitoistavuotta selibaatissa koska tarjolla olis vaan noita ei-sitoutumishaluisia seikkailijoita. se on aika ikävää kun haluais olla parisuhteessa ja tykkään seksistä. en halua irtosuhteita koska ne eivät mielestäni voi minulle mitään hyvää antaa. tosin en sitä tiedä, mutten aio kokeillakaan.

      • patrik23

        jos haluat mua niin soita nummeroon 040-7189919


      • heh
        patrik23 kirjoitti:

        jos haluat mua niin soita nummeroon 040-7189919

        Kuinkahan moni typerys sullekin on soittanut?Ei varmaan yksikään...Vaikutat tosi epätoivoiselle.Säällittävä!


      • Anonyymi

        Just joo voi mitä paskaa naiset ei sais kokea elämää eikä saisi olla kokemuksia ennen avioliittoa. Ei se tarkoita etteikö iloista vapaata elämää vieittanut tyttö olisi uskollinen kumppani. Kun löytää sen oikean. Entäs miehet niille on ylpeys montako naista on päässyt panee. Tää on tätä vanhaa paskaa et naisten vapautta ollaan viemässä. Ennen vanhaan oli kamalaa kun pakotettiin avioliittoon isännät sopivat keskenään. Tyttäret naitettiin rikkaalle isännälle ei sitä tyttäreltä kysytty. Ei enää ikinä tällaista. Kyllä ihmisten on itse saatava päättää oma elämänsä.


      • Anonyymi
        heh kirjoitti:

        Kuinkahan moni typerys sullekin on soittanut?Ei varmaan yksikään...Vaikutat tosi epätoivoiselle.Säällittävä!

        Seikkailu on kivaa siinä on jännitystä elämään


    • mauri

      Ota kokenut kiva herrasmies opettajaksesi,niin opetan sinulle kaiken mitä sinä seksissä haluat kokea/oppia?
      olen normaali terve herrasmies

    • seppo_kirahvi

      Miksi pitäisi välittää siitä, mitä joidenkin ahdaskatseisten junttien mielestä naisten tai miesten pitää olla? Ne tyypit, jotka haluavat siveellisiä ja kilttejä pikkutyttöjä ovat yleensä itse niin arkoja oman kikkelinsä suhteen, etteivät kykene oikean, elämästään nauttivan NAISEN kanssa edes toimimaan. Silti ihailevat panomiehiä, jotka saavat joka viikonloppu - omasta mielestään, kenet suinkin haluavat.

      Siis nussikaa! Tai älkää nussiko. Mutta tehkää valinta itse, roolit ovat harhaa ja alistusta...

    • Anonyymi

      Jokaisen on itse päätettävä minkälaista elämää haluaa viettää. Haluaako seksia paljon vai vähän. Haluaako olla vapaa vai varattu haluaako avioon vai ei. Jokainen elää oman näköistä elämää. Se mikä itsestä tuntuu hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe