Alla joku mies valitti että naiset "antaa" liian helposti. Mies kun haluaa siveän naisen, joka ei "anna" liian helpolla. Muistakaahan miehet, että sitä saa mitä tilaa. Eli ei kannata sitten muutaman avioliittovuoden jälkeen tulla ruikuttamaan, että vaimo ei anna.
Jos tykkää seksistä, niin kannattaa valita sellainen vastakappale, joka tykkää siitä myös. Eikä se, että nainen on viettänyt iloista poikamiestyttö-elämää tarkoita sitä, ettei ko. nainen pysty olemaan uskollinen.
Tiedoksi vielä: en ole itse koskaan antanut ensimmäisenä iltana ja muutenkin sänkypartnereiden määrä on jäänyt vähiin. En ole siitä kuitenkaan erityisen ylpeä, mielelläni olisin vähän kokeneempi. Ei tarvitsisi miettiä, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella...
Naisen pitää olla siveä, mutta...
13
1915
Vastaukset
- opa
pojat tykkää kunnon tytöistä
ei reipasta poikamieselämää
viettäneistä ja siipensä polttaneista
ressukoista- Tapio Liinoja
kaikenlaista
- Anu
Yleensä ne siipensä polttaneet ressukat on tunnevammasia miehiä!
- Anonyymi
Olen viettänyt nuoruuden jossa nautin elämästä. Useampia kumppaneita oli
Toiset pidempään toiset hyvinkin lyhyen ajan. En ole ressukka enkä reppana. En ole polttanut siipiani. Kun juoksuaikani riitti löysin mukavan kaverin ja olemme olleet yhdessä 30 vuotta yhteisiä lapsiakin on. Ei elämä ole käsikirjoitus. Mistään en ole jäänyt paitsi. Mikä sopii yhdelle ei sovi kaikille. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ei tuomita ketään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen viettänyt nuoruuden jossa nautin elämästä. Useampia kumppaneita oli
Toiset pidempään toiset hyvinkin lyhyen ajan. En ole ressukka enkä reppana. En ole polttanut siipiani. Kun juoksuaikani riitti löysin mukavan kaverin ja olemme olleet yhdessä 30 vuotta yhteisiä lapsiakin on. Ei elämä ole käsikirjoitus. Mistään en ole jäänyt paitsi. Mikä sopii yhdelle ei sovi kaikille. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ei tuomita ketäänEi tarvitse aina edes sitoutua. Mukavaa elämää voi viettää silti.
- petra
sitä saa mitä tilaa? niinpä, mä olen ollut nyt yli puolitoistavuotta selibaatissa koska tarjolla olis vaan noita ei-sitoutumishaluisia seikkailijoita. se on aika ikävää kun haluais olla parisuhteessa ja tykkään seksistä. en halua irtosuhteita koska ne eivät mielestäni voi minulle mitään hyvää antaa. tosin en sitä tiedä, mutten aio kokeillakaan.
- patrik23
jos haluat mua niin soita nummeroon 040-7189919
- heh
patrik23 kirjoitti:
jos haluat mua niin soita nummeroon 040-7189919
Kuinkahan moni typerys sullekin on soittanut?Ei varmaan yksikään...Vaikutat tosi epätoivoiselle.Säällittävä!
- Anonyymi
Just joo voi mitä paskaa naiset ei sais kokea elämää eikä saisi olla kokemuksia ennen avioliittoa. Ei se tarkoita etteikö iloista vapaata elämää vieittanut tyttö olisi uskollinen kumppani. Kun löytää sen oikean. Entäs miehet niille on ylpeys montako naista on päässyt panee. Tää on tätä vanhaa paskaa et naisten vapautta ollaan viemässä. Ennen vanhaan oli kamalaa kun pakotettiin avioliittoon isännät sopivat keskenään. Tyttäret naitettiin rikkaalle isännälle ei sitä tyttäreltä kysytty. Ei enää ikinä tällaista. Kyllä ihmisten on itse saatava päättää oma elämänsä.
- Anonyymi
heh kirjoitti:
Kuinkahan moni typerys sullekin on soittanut?Ei varmaan yksikään...Vaikutat tosi epätoivoiselle.Säällittävä!
Seikkailu on kivaa siinä on jännitystä elämään
- mauri
Ota kokenut kiva herrasmies opettajaksesi,niin opetan sinulle kaiken mitä sinä seksissä haluat kokea/oppia?
olen normaali terve herrasmies - seppo_kirahvi
Miksi pitäisi välittää siitä, mitä joidenkin ahdaskatseisten junttien mielestä naisten tai miesten pitää olla? Ne tyypit, jotka haluavat siveellisiä ja kilttejä pikkutyttöjä ovat yleensä itse niin arkoja oman kikkelinsä suhteen, etteivät kykene oikean, elämästään nauttivan NAISEN kanssa edes toimimaan. Silti ihailevat panomiehiä, jotka saavat joka viikonloppu - omasta mielestään, kenet suinkin haluavat.
Siis nussikaa! Tai älkää nussiko. Mutta tehkää valinta itse, roolit ovat harhaa ja alistusta... - Anonyymi
Jokaisen on itse päätettävä minkälaista elämää haluaa viettää. Haluaako seksia paljon vai vähän. Haluaako olla vapaa vai varattu haluaako avioon vai ei. Jokainen elää oman näköistä elämää. Se mikä itsestä tuntuu hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146