omituisin/jännittävin paikka missä olet harrastanut seksiä..

KalluppiKalle

kertokaapa nyt vuorostanne omituisin/jännittävin paikka missä olette harrastaneet seksiä tyttö-/poikaystävänne kanssa, ja jäittekö kiinni?? =)

58

25193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remontti-Reiska, gynekologi

      kesällä -94, oli tilavata ym. Aamulla herättiin pikkupoikien ilveilyyn kun nakuna maattiin Volovon takakontissa. Tapahtui Puumalassa.

      • joo

        no mä olin itiksen uimahallin porealtaassa viime syksynä


    • LOK

      linnanmäellä TopSpinissä, ihan tosi...

    • Luontoneito

      Oli kesä ja olimme metsän keskellä puuta vasten...tosi on..ja vielä yx kerta oli ku me oltiin semmosen mäkihyppyrin ylhäällä josta näki muualle...kattelimme samalla ohi kulkijoita...

      • ori

        hki-roi Junan vessassa... oli aika makeeta
        kun seinässä oli viel oikeen kunnon iso
        peili mistä katselimme ja naimme ja ai et teki hyvääääääh


      • Anonyymi
        ori kirjoitti:

        hki-roi Junan vessassa... oli aika makeeta
        kun seinässä oli viel oikeen kunnon iso
        peili mistä katselimme ja naimme ja ai et teki hyvääääääh

        Uskon


      • Anonyymi
        ori kirjoitti:

        hki-roi Junan vessassa... oli aika makeeta
        kun seinässä oli viel oikeen kunnon iso
        peili mistä katselimme ja naimme ja ai et teki hyvääääääh

        Uskon


    • ilppo

      kuusen juurella
      dogi style

    • kinky

      ...omituisin, mutta viimeyönä ravintolan miestenvessassa

      • Merenneito

        Ihan yleisellä rannalla hiukan syvemmällä tuli testattua kuinka hyvin vedessä kelluu....


    • Jännnäää

      Pesukoneessa, silityraudan alla, pakastimen välissä, mustissa sukissa ja luottokortin päällä. Matoreunalta meinattiin muuten tipahtaa.

      • Kaksin aina kaunihimpi

        Hän tarkoitti rakastelua,ei käteen vetoa!
        Taidat muuten kaiken lisäksi olla aika huono
        saamaan eteen kun pitää pakastimes olla!
        Kylmä kangistaa nopeasti...


    • K.

      Merkillisimmät temput tuli tehtyä 16-18 vuotiaana silloisen tyttöystävän kanssa. Tähän ajauduttiin koska kummallakaan ollut omaa kämppää johon mennä. Testattua tuli mm puutarhavajan lattia, lähimetsikkö, talon rappukäytävä, kallio saaristossa, ullakko, faijan auto ja ehkä erikoisimpana saunan takana mökkibileissä talvella, kymmenen asteen pakkasessa, minä polviin asti lumessa, tyttö sylissä, kumpikin juuri saunasta tulleina alasti. Kaiken kruunaamiseksi kaveri yllätti kun tuli saunan taakse kuselle. Those were the days...

    • jee

      Olin 18-vuotiaana töissä ...ssa. Hipsin yhtenä iltana sinne salaa mieheni kanssa ja naimme tulisesti henkilökunnan keittiön pöydällä...

      Kyllä seksi maistui, kun koko ajan sai jännätä, tuleeko työtoveri iltatöihin ja näkee meidät itse teossa!

      (Seuraavana päivänä, kahvitauolla meinasi pokka pettää, kun ajatteli että jospa muut tietäisivät, mitä tällä pöydällä on puuhailtu...)

      Suosittelen lämpimästi muillekin!!!

      • ex-panokone

        tampereella pikkukakkosen puistossa vuosia sitten kapakan jälkeen. ei ollut muuta paikkaa, kummankin siipat kodeissa venaamassa.


      • hotmail

        Kerro missä se pöytä on,niin tulen;)


      • Anonyymi
        ex-panokone kirjoitti:

        tampereella pikkukakkosen puistossa vuosia sitten kapakan jälkeen. ei ollut muuta paikkaa, kummankin siipat kodeissa venaamassa.

        Vvvvvvvvvvv vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vvvvvvvvvvvvvv vv vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvìiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiììiiiiiìiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu on kyllä sairasta että menee lasten leikkipuistoon haastamaan seksiä


    • Anu21

      Heinälados.Tosin ne heinät puuttu.Pitää testata niitten kera ku ehtii ja ilmat lämpenee.

      Metästyskämpällä nylkyhuonees ja vielä nylkypöydällä.Kavereita hyrymykket paljon oventakana.

      Metsikössä omalla kotikylällä ja tieltä näkyvyys erittäin hyvä.Onneks kukaa ei ainakaa oo tullu kertomaan et on nähny.

    • yks vaan

      heinäladossa. Ja se oli KOULUN heinälato keskellä päivää. Eikä varsinaisesti mikään hyvä piilopaikka!

    • K.

      Puutarhapöydällä pistettiin menemään. Se oli aamukuudelta, ja oletettiin ettei ohimenevällä tiellä tulisi ketään kunnes kuulimme jätkäporukan aplodit parinkymmenen metrin päästä... Onneks oltiin jurrissa.

    • Tomppa

      No mun mielestä upein ja jännittävin paikka on ollut heinolan uimarannan laituri...

    • gb

      oli aika nastaa..

      • Dali

        viereisressä kymmenen viidentoista neliömetrin pikku "metsässä" Seinäjoella.
        Jännittävää siitä osaltaan teki käynnissä olevat yleisurheilukisat ja se että ko. puska rajoittui laidoiltaan julkiseen tiehen, kävlytiehen , siltaan ja puroon... jos joku tietää paikan niin hymyile ;)


      • Minä

        pallit varmaan syhys session jälkeen


    • janita=)

      pari kesää sitten hautausmaal... tunnelma 100%... huh huh

      • LOK

        Olittekste ne pennut, jotka pääsi oikein Hesariin saakka pantuaan Porvoossa hautuumaan aidan päällä :-D


      • Elisa
        LOK kirjoitti:

        Olittekste ne pennut, jotka pääsi oikein Hesariin saakka pantuaan Porvoossa hautuumaan aidan päällä :-D

        Lattareissa täpötäydessä bussissa keskellä yötä
        matkalla Perusta Brasiliaan. Viereisellä penkillä
        kanahäkki.


    • kyllä

      kunnon lavatanssien soidessa viereisessä hylätyssä ulkohuussissa ;) ei hajut eikä muut
      pöpöt haitannut!

    • Yep

      Seksiä nuoren opettajan kanssa opettajien
      huoneessa. Illalla. Ah..Se oli ihanaa..Itse olen
      nuori. ja itsekkin halusin seksiä sen opettajan
      kanssa. Kireetä peppua sai lykätä..Uuuh. Itse
      olen tällä hetkellä työharjottelussa. ja täällä
      se tapahtui..ja menetin sen takia neitsyyden! :))
      Aah...32vuotias nainen ja itse olen 17v..Uuuh..
      Opettaja halusi minun kanssa seksiä ja minä sen
      kanssa.Mikäs siinä? Ikäero, mitä mieltä olette??

      • minä ja ope

        Minä olen 25 vuotias neito . Menin erääseen
        kansanopistoon norjan kielen jatkokurssille ja
        miten ollakkaan, siellä se tapahtu luokassa ja
        päivän jälkeenhän oli sitten useamminkin
        tukiopetusta.
        AITO norjalainen mies....


      • reddish
        minä ja ope kirjoitti:

        Minä olen 25 vuotias neito . Menin erääseen
        kansanopistoon norjan kielen jatkokurssille ja
        miten ollakkaan, siellä se tapahtu luokassa ja
        päivän jälkeenhän oli sitten useamminkin
        tukiopetusta.
        AITO norjalainen mies....

        Paras pano yläasteikäisenä koulun jumppasalissa,
        akustiikka oli hyvä ja saimme nauttia vielä
        musiikkikerhon harjoituksista vier.luokassa.


      • se ope

        15,koska teille tulee pakkomatikka?


    • varmaan

      aina voi näihin vastata pics or it didn't happen

      • wq

        Joku vissii matkii vähä ulkomaalaisia?


    • Wasn't me

      Työkaveri harrasti kaupamme maitojääkaapissa sulkemisajan jälkeen.

      Tervetuloa asioimaan!

    • fhfxg

      skootterin päällä,se oli aika hauska kokemus :)

    • Panimme

      Parisen viikkoa sitten tuli pantua nykyistä muijaa viiden asteen pakkasella saunan terassilla. Ei päästy saunan sisälle koska ovet oli lukossa kun se oli yleinen sauna järven rannalla. Olihan se kylmää touhua panna kolmen aikaan yöllä ulkona, mutta helvetin hauskaa ja ihanaa oli!! Samalla muijalta meni neitsyys. =)

    • sexistäkyse

      minä olin koulullsa oli 8luokallla ja minun opettajani oli tosi sexikäs ja joskus jopka näin unta hänestä ja tulin kouluu meilleä oli se opettajana matikan tuntina ja katsoin hänen kehoa melki koko aija ntunnila ja sitten tunti lopppu ja opettajaa sanoin minulle jääpäs t'änne minulla on asiaa ja sanoi -minä katsoin välillä sinua sivusillmälä tunnila ja sanoin -joo katsoin vähä ja sit se sano et
      -Haluks sä munkaa sexiä
      ja olin et täh?
      ja juuri avustajani tuli ja se oli mies niiin rupesin hänelle puhuun ja
      hän sanoi minulle menes jo ulos niin menin heti juosten ja menin kotiin
      karkasin ja se näinen soitti viell kotiin kun en mennyt kouluu sen jälkeen 2viikoon
      ja tulin kotiini koputtaan ovee ja en avannut
      niin hän rupes hakaan ovea ja olin ihan hiljaa
      ja menini ylä kerran vinntiin piiloon
      ja lopun 3 viiko kuluttua hän ei ollut enää samassa koulus koska oli sijaisena
      ja mut asia joitu ja nyt on kaikki hyvin

    • eihelkkar

      marketin parkkipaikalla, lenkkipolulla, järvessä, saunassa, -30 asteen pakkasella kylmässä autossa pilkkopimeässä jossain korven keskellä auton takapenkillä levähdysalueella, soranottopaikalla/harjulla vesisateessa, leirintäalueen teltassa... oioi oli kiihkeää kaikissa. Vasta jälkeenpäin selvisi, että muutamissa paikoissa, kuten marketin pihassa, on valvontakamerat.

    • palomiestä sain

      No mieleenpainuvin paikka oli kyllä erään pikkupaikkakunnan paloaseman taukohuone. Että terveisiä vaan P-Pohjanmaalle!

    • kdldldkxn

      Ei oo kyse tyttö ystävästä mut yhe kuuman opettajan kanssa koulun wcees

    • fkfkfdkkdjfkf

      Remontti reiska kaustisellako tapahtu

    • aivan...

      jalkapallokentällä keskiympyrässä. aoituspilkulla syysiltana,

    • Topi Gyne

      Mielisairaalan suljetun osaston vierashuoneessa

    • neela19911

      Raktorissa pellolla, heinäladossa useampaan otteeseen, heinäkasassa, autossa,, keittiössä takaapäin ruokaa tehdessä :)

      • tidittidittitti

        Kerran jopa omassa sängyssä!


    • Anonyymi

      Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.

    • Anonyymi

      Mummon keinutuolissa 1979 :-*

      Lemmenkäinen

    • Anonyymi

      Ylhäällä Runebergin kuusessa Paraisilla nuorena.

    • Anonyymi

      Leikkipuiston leikkimökissä poikaystävän kanssa...
      Kaks 10-vuotiasta keskeytti just sillon hoo hetkellä, ja toinen niistä kysy "Miks ton muna on ton pimpussa?"

    • Anonyymi

      Miehen kanssa vähän keittiön pöydällä ennen ruokaa... Oli muute vähä huvittavaa ku lapset tuli sit koulusta syömää;)

    • Anonyymi

      Kuuma storytime

      olin 15-vuotias ja miesopettajan kanssa vähän pantiin vessassa... Alko siitä ku käytävällä ku juteltiin niin huomasin et sil seisoo, ja sit kiihotuin niin et tuntu ku oisin yksinkertasesti valunu...

    • Anonyymi

      Harrastin poikaystävän kanssa kerran kaverin parvekkeella talvella seksiä puol 4 aamuyöllä. :)

    • Anonyymi

      Alasti kirkossa

    • Anonyymi

      Alasti siskoni häissä

    • Anonyymi

      Erikoisin ja muutenkin erikoista oli yks kerta , olin tulossa ravintolasta illalla jotain 11 aikaan , puiston läpi . Minulla kuumallla / lämpimällä ilmallla ei ole kuin minuhame ja tpaita ilman pöksyjä ja liivejä . Menin puiston läpi ja siellä penkillä istui 3 nuortamiestä kaljapussit mukanaan , pyysivät istumaan , istuin pojat olivat jo jonkinverran kännissä ja niin itsekin . Yksi pojista alkoi hinkailemaan tissejä , nostin paidan ja tissit pullahtivat esiin ja pojat innostuivat , he kourivat ja uskalsipa yksi ottaa nänninkin suuhun . Nostin hametta ja sanoin saa kokeilla tuoltakin ja heti oli sormi pillussa , kokeilin poikien etumusta , seisoi ja kysyin haluaako pillua , pojat olivat hetivalmiita . Menin penkin taakse selälleni ja pojat vuorotellen kävivät naimassa minua , ihmisiä meni ohi ja varmasti näkivätkin naimisemme , kun pojat olivat saaneet , lähdin , sitä ennen olin antanut puhelinnumeroni yhdelle pojista , kotiin päästyäni vaatteet riisuttuani , katsoin niitä , olivat selkäpuolelta vihreitä ja hame spermassa , olen itse 48 vuotta C- rintainen hoikka ja lyhyt nainen 157/50 .

    • Anonyymi

      Oliko se nyt 2 päivää sitten niin tein poikaystäväni kanssa seksiä suihkussa ja se oli niin ihanaa ja kutitti🥰ps oon 13v

    • Anonyymi

      Paras paikka ... Noh en kiistä että en pari kertaa olis roudripillä asuntoautossa paneskellut oltiin kahden ja paras oli takaapäin kun laitoin pyykkejä ahhh

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe