Millainen boxsi pitää olla että Digitan lähettämät ohjelmat näkyvä?
Kun oon seurannut täällä olevaa keskustelua, niin eipä näillä kaupoissa olevilla digi-boxseilla paljon Digitan lähetyksiä katsella.
Tässä lainaus DIGITAN sivuilta:
TV-lähetyksiä otetaan yleisimmin vastaan antennin tai kaapelin kautta. Lähetyksiä voi ottaa vastaan myös satelliitin kautta. Digi-tv-lähetyksiä katsottaessa on tärkeää tietää, kuinka tv-lähetykset ottaa vastaan, jotta voi ostaa oikean digisovittimen. Vastaanottotavan voi tarkistaa kiinteistön isännöitsijältä, jolta voi myös varmistaa, onko omassa taloyhtiössä digivalmius.
Mistä löytää "sen" oikean digisovittimen joka toimii, kysynkö isännöitsiältä vai tyydynkö näihin mitä on nyt markkinoilla?
Häiriöilmoitukset
Mikäli sinulla on ongelmia Digitan palveluiden vastaanotossa, voit ottaa yhteyttä Digitaan oheisen lomakkeen kautta. Ongelman selvittämisen nopeuttamiseksi kerro ongelmasta mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Lomakkeen kautta annettuja tietoja käytetään ja säilytetään henkilötietolain mukaisesti. Lue rekisteriseloste >>
Jos muillakin ongelmia DIGITA palvelujen kanssa, miksi kirjoitella tänne, tässä linkki:
http://www.digita.fi/WebForm.asp?path=1840;1922;9521;9522
kaipa ne osaa tällä vastailla...
DIGITA
DIGIDIGIluu
2
332
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koko lafka joutaisi lopettaa jammeri häirintä sotkee TV lähetykset digita ei tee mitään asian hyväksi .hyysää rikollisia tai ovat itse asialla
- Anonyymi00002
Samajuttu syytetään vaan let häirintää kumma kun alkaa silloin ku joku hyvä ohjelma ei näy mikään sen kanavanipun ohjelma ja kun hyvä ohjelma loppuu niin loppuu häirintäki ,digita ei tee mitään olen samaa mieltä kanssasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482