Apua kun olen ihan tyhmä!

Nimetön

Elikkä olisi varmaan ollut syytä lukea maantiedon tunneilla paremmin. :D olisin lähdössä lomalle jouluaatoksi mutta minne? missä on lämmintä ja mihin saa helposti äkkilähtöjä? Tahtoisin lähteä rantalomalle mutta kaupunkimatkakin käy.. Kiitos ihan hirmuisasti kun jaksasitte vastata!

5

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoli palloa

Koko eteläinen pallonpuolisko on lämmin, valitse vain sopiva maa. Tarkempaa kohdetta on aika paha sanoa kun en osaa lukea sun ajatuksia matkan kestosta ja budjetista.

• mahdoton yhtälö

Jos käyt huviksesi katsomassa myymättä olevien joulumatkojen määrää, saatat yllättyä. Viime vuonna syysloman jälkeen kun huvikseni koetin katsoa minne jouluksi pääsisi niin tulos 0 (=zero) eli kaikki matkat myyty hyvällä hinnalla jo etukäteen. Yksi paikka voi löytyä tsägällä.

• löytyy...

Kyllä matkaan pääsee, jos osaa itse järjestää. Lentokoneista löytyy aina tilaa, joulunakin...ja maailmassa on monta kaupunkia ja kylää missä on majataloissakin tilaa.

Itse aion matkata, tosin luultavasti Joulun jälkeen vasta, Etelä-Amerikkaan. Lippuja en ole vielä ostanut, sen verran vilä auki suunnitelmat, lähinnä rahatilannetta pitää selvitellä. Jos näyttää että rahat riittää ostan sitten liput...perillä haeskelen sitten jonkun hotellin tai muun majapaikan.

• joulumatkoja

ainakin Playa del Ingles Gran Canaria näytti olevan Aurinkomatkoilla vapaana äsken viikon matkoja esim. 21.12 lähtöön. Myös hieman aiemmin oli vapaana 2 vkon matkoja kyseiseen junttilomakohteeseen, jossa me olemme hyvin viintyneet jo viitisentoista kertaa (maantieto 9).
      Sinne on helppo mennä ja siellä on helppo olla ja ilmatkin suht sopivia.
      Jos haluaa Joulua juhlistaa suomalaisessa Joulupöydässä voi varata paikat Kuparipannun tai Apilaniityn pöydistä, mahdollisesti muitakin löytyy. Matkavarausta ei tosin enää kovin pitkälle voi päästää. Varmaan vielä muiltakin löytyy.

• maantieteilijä

Jouluaatoksi ei välttämättä saa äkkilähtöjä kovin helposti, joten kannattaa toimia suht.pian. Netistä löytyy ainakin tällainen (englanninkielinen) hakukone, joka arpoo toiveitasi vastaavat ja matka-ajankohtaan sopivat kohteet:
      http://www.happytellus.com

Myös osalla kotimaisista matkatoimistoista on käytössä hakutoiminto, tarjolla olevat kohteet ovat tosin vain heidän omiaan.
      Sitten kun sopiva kohde on selvillä niin ei muuta kuin nettiin / sanomalehti kouraan ja katsomaan sopivia lähtöjä.
      Hyvää matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe