allergista reaktiota...syömättömyyttä...koiran ihottuma kuonossa ja harmaat karvat tulivat heti sen jälkeen kun rauhoitettiin tassuoperaatiota varten...tiistaina taas rauhoitettiin kun otettiin koepala kuonosta..nyt ei syö mitään ja on alakuloinen..ei jaksa liikkuakaan..täytyykö huolestua...sen lemppari lihakaan ei maistu...ruohoa syö pihalta??? auttakee!!!
voiko rauhoituslääke/aine
aiheuttaa
2366
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kirjoittelin tuossa ylempänä oman koirani oireista. Olen myös huolissani syömättömyydestä ja siitä, ettei koira jaksa liikkua... minkä lisäksi on ajoittaisia liikehäiriöitä.
En huomannut mainita kirjoituksessani, että koiramme on myös rauhoitettu viimeisen kuukauden sisällä kahdesti (tosin sitä ennen jo söi huonosti ja oksenteli välillä) ja lisäksi vimma ruohon syöntiin on suunnaton. Kuulostaa todella samalta lukuun ottamatta sitä, että meidän perheessä ruokahalu oli heikko jo ennestään (tosin suussa paha tulehdus, jota hoidettiin antibiootein).
Jos saatte jotakin selvyyttä asiaan, niin jakakaa tietoa tällekin huolestuneelle :)
Jos teillä on rauhoituksesta vain päivä tai pari, on koira vielä rauhoitusaineen vaikutuksen alainen, jolloin se on väsynyt ja haluton. Se on siis täysin normaalia. Jos aikaa on kulunut jo enemmän, ovat lisäselvitykset ehkä paikallaan.