Tuoko muka jo lähempänä 40v.?

Riitta27

5

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afgg
      • ;DD

No eikö se loppupeleis kuitenkin ihan hyvä..? Jotkut näyttää muutaman vuoden nuoremmalta, kuin oikeasti ovat.. Mutta olis aika huvittavan näköistä jos Jared seurustelis about 40v:n kanssa, joka näyttäisi ikäisemmältä ja hän sitten "hurjan" nuoremmalta.. voij eiij.. x) Mut eihän 40 vuotiaat pahemmin vanhuksilta edes näytä..? ai mun silmin kyllä.. Viimetteeks ulkonäön vuoksi mua luultiin 17v vaikka olen 21.

• ;DD
        ;DD kirjoitti:

No eikö se loppupeleis kuitenkin ihan hyvä..? Jotkut näyttää muutaman vuoden nuoremmalta, kuin oikeasti ovat.. Mutta olis aika huvittavan näköistä jos Jared seurustelis about 40v:n kanssa, joka näyttäisi ikäisemmältä ja hän sitten "hurjan" nuoremmalta.. voij eiij.. x) Mut eihän 40 vuotiaat pahemmin vanhuksilta edes näytä..? ai mun silmin kyllä.. Viimetteeks ulkonäön vuoksi mua luultiin 17v vaikka olen 21.

ai mun silmin kyllä.. = EI mun silmin kyllä..

• Liise
      • Liise

http://jlczgallery.jl.funpic.de/displayimage.php?album=412&pos=33

tätä tarkoitin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      81
      5330
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      74
      4709
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      131
      4650
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2077
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      96
      1700
    6. 99
      1607
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      258
      1498
    8. 349
      1197
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      57
      1022
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1001
    Aihe