joskus monta vuotta sitte oli juttua eri kummittelupaikoista, niin siinä kun puhuttiin porleyn pappilasta, ilmaisesti skepojen näkökulmasta, kun väitettiin kaikkea sitä huijaukseksi, eli et joku olis tehny ne ilmiöt jotenkin.
Eikös se nyt ole kuitenkin ihan aito kummittelupaikka kuitenkin, tänäkin päivänä ?
Porleyn pappila
3
776
Vastaukset
pappila tuhoutui tulipalossa 1939. Vaikea on nykypäivänä tutkia / todistaa mitään kyseisen paikan tapahtumista tai vielä hankalampi kummituksen kummitella siellä.
Mutta onhan englanti / Scotlanti täynnä kummituslinnoja ja taloja. Varaa huone numero 8 Tullochin hotellista, Skotlannisssa sijaitsee, ja katso josko kummitus näyttäytyisi.. ;)- Egon Spengler
Tiettävästi jotain aktiviteettia oli Borleyn raunioilla vielä 1960-luvulla.Autoista hävisi valot ym,,outoa..
- Anonyymi
Onhan tuolta jos minkälaisia havaintoja. Haette vaan youtubesta englanniksi Borley rectory niin löytyy kontenttia c:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195