Millaista aluetta Tirilä on asuinpaikkana? Onko lapsiperheitä? Entä puistoja, kerhoja tms? Pelaako julkinen liikenne keskustaan? Muutto alueelle harkinnassa, perheessä lapsia vauvasta koululaiseen.
Tirilä
7
1977
Vastaukset
- sdkfösdkf
siellä on enimmäkseen omakotitaloja,bussi nro 2 menee sieltä keskustaan puolen tunnin välein,löytyy puistoja ,kioski kauppa baari ja abc huoltamo suht lähellä
- .........
Tirilähän on aika iso, vanha ja keskeinen pientaloalue Lappeenrannassa... Varmasti ihan ok aluetta yleisesti ottaen, eikä keskusta ole turhan kaukana. Jäähallikin on lähellä, jos tykkää jääkiekosta...
- Pikisaarelainen
Ritilä on selkeesti asiallisinta omakotitaloaluetta Lappeenrannassa hinta-laatu suhteessa. Keskusta suht lähellä, vanha alue: tilavat tontit. Joukkoliikenne nyt mitä on Lappeenrannassa, että oman auton tarvitsee lapsiperhe, mutta vastaavasti hyvät kevyen liikenteen väylät melkein joka suuntaan.
- Anonyymi
Mikä Laatu heh
- old from tirilä
Tirilä on paras.Yli 30 vuotta on vierähtäny täällä.
- Ex-keskusta-asukki
Todella kivaa aluetta! Muutimme tänä vuonna tänne enkä ainakaan minä enää vaihtaisi keskustaan, tyytyväinen olen ollut. Vehreys/luonto/ympäristö lisäplussaa. Arkena kulkee puolenkin tunnin välein linja 2:n bussi. Sitä en tiedä, olisiko työväentalolla mitään kerhoja(?).
- Nimetön
tirilä on todella rauhallinen asuinalue,lapsiperheille otollinen paikka asua.palvelut tarpeeksi lähellä.suosittelen lämpimästi tänne muuttoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014