Moikka.
En ole lukenut aiemmimpia tekstejä, mutta tarvitsen neuvoa. Olen myymässä asuntoani itse ja haluaisin vähän tietoa. Miten myynti etenee kun ja jos ostaja löytyy ?? Entä sen jälkeen.. Riittääkö jos kauppa tehdään pankissa, meneekö asia sitä kautta eyeenpäin lain puitteissa. En halua maksaa välittäjälle.
Myydään asunto
2
1716
Vastaukset
- Löytyy
Netistä löytyy paljon tietoa asunnon myymisestä. Tuossa yksi esimerkki:
http://www.nettiasunto.com/viewArticle.php?content=more&id=2
Kun asunnon myy itse, niin pankki on juuri se paikka, missä lopulliset kaupat kannattaa tehdä. Siellä on ainakin asiantuntemusta, että kaikki menee pykälien mukaan.
Onnea asunnon myyntiin ja varaudu pahimmassa tapauksessa usean kuukauden savottaan. - MYYTY!
Jos kyse on asunto-osakkeesta on kauppa erittäin helppoa, siinä ei tarvitse pankkia kuin rahan siirtoon ja mahdollisesti lainan panttina olevan osakekirjan toimittamiseen. Helppoa ja vaivatonta! Takuulla elämäsi helpoiten tienatut tonnit, kun itse teet kaupat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506