mistä saisin tietoa kääpiöpystykorvista Suomessa?
Olen nähnyt muutaaman ja minusta ne ovat ihania joten olen aikeissa hankkia sellaisen mutta ei aavustustakaan mistä?
kääpiöpystykorva?
13
1556
Vastaukset
- Kata
http://netti.nic.fi/~pienpyst/
tuossa olisi sinulle Pienpystykorvat ry:n osoite. Sieltä löytyy myös pitkä lista sekä pomeranian- että kleinspitz-kasvattajia. Taisi olla myös mittelspitzejä joukossa. Mitä "käppänää" ajattelit? =)- piipaa
pienen hunajanvärisen tai vaalean oranssin Pommin.
Kiitos vastauksista alan kai sitten soitella ja tiedustella hmmm toinen vaihtoehto oli kääpiövillakoira mutta en tiedä onko luonne kiva. Pommi on niin persoonallinen pakkaus , sellainen iloinen vauveli.. sitä vähän mietin onko liiankin vauvamainen?
- -Lizzy-
Mulla on itelläni kleinzpits ja sen hankin keltaisesta pörssistä halpaan hintaan! Suosittelen samaa sinulle, niissä on aina myynnissä kääpiöpystykorvia! Kipaise vain ostamassa lehti! Tai sitten kysy kasvattajilta!
- niina'''
millä hinnalla ostit oman koirasi?
- Biki
Moikka.
Minulla on Pomeranian, oranssi ja maailman ihanin...
Pistän nettiosoitteeni niin voit kysellä mitä [email protected] (En kuitenkaan suosittele Linnanhaltijaa)- <musta
Miksi ei kannata ostaa linnanhaltijaa? tai sen sukuista? minulla nimittäin on sen sukuinen aivan ihana.. musta pallo.
- heidi
se on maaailman iihanain rotu. Niin suloinen ja kiltti koira. se on oranssi tyttö nimeltään fanny :)
- Biki
Moi Heidi!
Missä päin asut??? Olisitko valmis teettää pentuja koirallasi?? Minulla on Pomeranian, 6-vuotias uros. Mailaile. Biki - heidi
Biki kirjoitti:
Moi Heidi!
Missä päin asut??? Olisitko valmis teettää pentuja koirallasi?? Minulla on Pomeranian, 6-vuotias uros. Mailaile. BikiMuuten kyllä se kävisi ja mainiosti, mutta meidän fanny täyttää kohta jo 11v. Olisi kyllä ollut mukava tettää pentuja. Missä päin asustelet?
- Käpiöpystykorvan omistaja
Moi!!
Ehkä varmimmin löydät tietoa kasvttajista koirat.com:sta. Mist päin oot? itse olen ouvolasta ja tiedän täältä päin pari kasvattajaa.Itse omistan mustan kääpiöpystis tytön. Vastaa jos kiinnostaa.....
T: Mä vaan... - kleini 08
Mistä löytyisi sulho 4 vuotiaalle oranssille kleinspitzille, joka on juuri nyt juoksussa...haluaisimme teettää pentuja. Lilli
- Meidän Rekku
kaiken hoitaa. Laske yöksi pihalle vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274625Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132998Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451035Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231004PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120824Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39807- 37774
- 110758
- 137697