mistä saisin tietoa kääpiöpystykorvista Suomessa?
Olen nähnyt muutaaman ja minusta ne ovat ihania joten olen aikeissa hankkia sellaisen mutta ei aavustustakaan mistä?
kääpiöpystykorva?
13
1567
Vastaukset
- Kata
http://netti.nic.fi/~pienpyst/
tuossa olisi sinulle Pienpystykorvat ry:n osoite. Sieltä löytyy myös pitkä lista sekä pomeranian- että kleinspitz-kasvattajia. Taisi olla myös mittelspitzejä joukossa. Mitä "käppänää" ajattelit? =)- piipaa
pienen hunajanvärisen tai vaalean oranssin Pommin.
Kiitos vastauksista alan kai sitten soitella ja tiedustella hmmm toinen vaihtoehto oli kääpiövillakoira mutta en tiedä onko luonne kiva. Pommi on niin persoonallinen pakkaus , sellainen iloinen vauveli.. sitä vähän mietin onko liiankin vauvamainen?
- -Lizzy-
Mulla on itelläni kleinzpits ja sen hankin keltaisesta pörssistä halpaan hintaan! Suosittelen samaa sinulle, niissä on aina myynnissä kääpiöpystykorvia! Kipaise vain ostamassa lehti! Tai sitten kysy kasvattajilta!
- niina'''
millä hinnalla ostit oman koirasi?
- Biki
Moikka.
Minulla on Pomeranian, oranssi ja maailman ihanin...
Pistän nettiosoitteeni niin voit kysellä mitä [email protected] (En kuitenkaan suosittele Linnanhaltijaa)- <musta
Miksi ei kannata ostaa linnanhaltijaa? tai sen sukuista? minulla nimittäin on sen sukuinen aivan ihana.. musta pallo.
- heidi
se on maaailman iihanain rotu. Niin suloinen ja kiltti koira. se on oranssi tyttö nimeltään fanny :)
- Biki
Moi Heidi!
Missä päin asut??? Olisitko valmis teettää pentuja koirallasi?? Minulla on Pomeranian, 6-vuotias uros. Mailaile. Biki - heidi
Biki kirjoitti:
Moi Heidi!
Missä päin asut??? Olisitko valmis teettää pentuja koirallasi?? Minulla on Pomeranian, 6-vuotias uros. Mailaile. BikiMuuten kyllä se kävisi ja mainiosti, mutta meidän fanny täyttää kohta jo 11v. Olisi kyllä ollut mukava tettää pentuja. Missä päin asustelet?
- Käpiöpystykorvan omistaja
Moi!!
Ehkä varmimmin löydät tietoa kasvttajista koirat.com:sta. Mist päin oot? itse olen ouvolasta ja tiedän täältä päin pari kasvattajaa.Itse omistan mustan kääpiöpystis tytön. Vastaa jos kiinnostaa.....
T: Mä vaan... - kleini 08
Mistä löytyisi sulho 4 vuotiaalle oranssille kleinspitzille, joka on juuri nyt juoksussa...haluaisimme teettää pentuja. Lilli
- Meidän Rekku
kaiken hoitaa. Laske yöksi pihalle vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111