Moi vaan!mitä teen??
mä olin kihloissa erään pojan kans 3 vuotta.Meillä oli yhteinen koti, yhteinen elämä! sit mä sain tietää, että tämä mies, ja mun erittäin hyvä ystävä olivat salaisessa suhteessa.Tämä kuulostaa keksityltä, mutta pahinta on ,että se ei ole !
Mitä mä teen, mä olen aivan yksin! mun elämä on tyhjä, mun koti on tyhjä, ja mä olen muutenkin vailla tarkoitusta! Oonko mä vaan liian riippuvainen siitä miehestä, mutta mä todella luulin, et se ois ikuista, mutta eipähän ollu...=(
Ois kiva kuulla teidän omia kokemuksia, tuntemuksia! Jokainen kaunis sana auttaa!
Tyhmäkö?
12
885
Vastaukset
- Tony
mä tiedän, että miltä susta tuntuu! kyllä muakin on petetty, mutta ei aivan oma likkakaveri, ja paras kaveri! Mä niin haluisin halata sua, ja kertoo, että kyl se siitä sitten selviää...ja kyl sä selviit, sä oot vahva.
- Klara
jos petetään. Se vaan on elämä sellasta että turpiin tulee välillä niin että tukka hulmahtaa. Vähän aikaa sattuu, mut kuule siitä pääsee ohi aikanaan. Tyhmyyttä on jäädä ruikuttamaan tollasen hepun perään, ei ole arvoisesi. Miehet on kun raitiovaunuja................AINA tulee uusia !
- +++
Ompa merkillistä että missä kaksi sukupuolta kohtaa virtaa kyynelet. Karmeaa tulla petetyksi kahden ihmisen taholta. Miehistä viis, niitä on uusia mutta kuka korvaa menetetyn ystävän. Vuoden itkin, kuolin ja oksensin, rakas jätti, syytä selittämättä, en rakasta sua enää.. Sulla sentäs on syy, joku jolle olla vihainen, kohde. Kivasti tippui vuodessa paino olin hoikka ja lähti vielä 10 kiloa lisä. Kuolemalta tuntu. Nyt heräsin, noin kuukausi sitten, ja elämäni on ihanaa, täynnä ihmissuhteita ja toimintaa. Kihlasormus joutikin kaivoon kun ei rakkaus riittänyt kerran..
- Sid
..kuin raitiovaunuja. Silloinhan me kolistelisimme samoja raiteita kuin edellinen vaunu.
Usko pois, osalla miehistä on "kääntyvät etupyörät" ja joillain jopa omia polkuja. :) - että
eihän siinä parhaassa tyttökaverissa mitään syytä ole????
- tyttö varjoiselta puolelta
Mikä semmoinen ystävä on, joka noin tekee? Mä juoksen ennemmin maailman ääriin kuin menen ystäväni ja hänen miehensä väliin!! Tuntuu pahalta ajatella, että ihmiset satuttaa toisia noin. Mä en osaa lohduttaa muuten kuin, että jonain päivänä tää asia on sulle vahvistukseksi.
- jari
jos voit
jos et voi
niin yritä unohtaa
etsi uusi kaveri
se "uusi"
on ollut tosi ilkeä
sinua kohtaan
vai oliko se miehen
vika
miehistä yleensä
tilanne
"tekee varkaan"
ja sitten ne katuu
naiset ajattelee tunteella
ja luottaa
ikuiseen onneen - Anu22
Itselläni oli hieman samanlainen tapaus tai yhteistä on mies ja ystävä.
Minulla oli jonkinlainen suhde tässä aijemmin erääseen mieheen johon luulin ainakin olevani rakastunut.Emme seurustelleet mutta jotan ehkä sinnepäin se kumminkin oli.Odotin lastakin mutta se tuli kesken.Mies oli valmis perheenperustamiseenkin.Suhde oli todella mutkikas,mutta ystäväni tiesi tunteeni ja muutenkin olin hänelle kertonut kaiken suunnilleen kyseisestä miehestä.Aloin epäillä että mies oli kiinnostunut ystävästäni ja pyysin että tämä kumminkin pysyisi erossa.Lupasikin ja väitti että kyse on vaan kaveruudesta,mut toisin kävi.
Näin jäljet rakkaani kaulassa ja arvasin.Sain ystäväni myöntämään kaiken,mutta hän ei edes tajunnut miten väärin oli tehnyt.Olemme olleet ystäviä lapsesta asti joten tunnemme toisemme erittäin hyvin.
Kaiken selvittyä laitoin välit poikki molempiin vaikka kuinka sattui.Ei mitään anteeksi antoa kummallekkaan.Ystäviä on varmasti muitakin ja miehiä.
Ainut mitä olen odottanut on että heidän välinsä menee poikki ja niin on viimeinkin käynyt. mut nyt tämä kyseinen mies ei edes paljoa enää kiinnosta minua.Sen verran piruja me kaikki olemme että hyvältä tuntuu kun niihin sattuu jotka meitä satuttaa.
Joka tapauksessa helpoiten pääset yli kun jatkat elämää ilman heitä.Ja elämää on ilman kahta kusipäätäkin,kunhan otat itseäsi niskasta ja lähdet liikkeelle.Surrakkin pitää,mutta ei liika kauan.Tsemppiä uuteen alkuun.Maailma on mahdollisuuksia täynnä. - Tiina
...mutta ilman sitä ei olisi elämää. Kun elämä potkii, niin potki takasin.Itke, huuda ja kiroa, älä piilottele tunteitas. Sulla on oikeus olla vihainen yms. Älä jää tuleen makaamaan, jatka eteenpäin vahvempana kuin koskaan.
- Jyri 20
Pahoittelen tapahtunutta.
Kyseinen mies ei ole arvoisesi ja ei myöskään se "ystävä" jos häntä siksi voi kutsua. Heivaa molemmat ja jatka elämääsi eteenpäin. Miehet/naiset tulevat ja menevät ja, kun luulet löytäneesi sen oikean niin sekin kävelee pois. Tulee se oikea sieltä vastaa ja elämä jatkuu.
Itseäni on petetty ja pettäjä on yrittänyt saada minua takaisin, mutta turhaan. Ei me hyvät ihmiset kuuluta niille kusipäille jotka pettää ja hyppää sänkyyn tilaisuuden tulle.
Annan osan voimistani sinulle jotta jaksaisit paremmin, mutta älä yritä antaa anteeksi. Unohda, molemmat ne on kusipäitä. - §§§
valehtelet.oot vaan katellu liikaa kauniita ja
rohkeita.ei oikeessa elämässä tollasta oo.- Petetty
Mistä sä tiedät, että tollasta ei voi
tapahtua...kuulostaa hieman siltä, ettet olisi
itse ollut koskaan suhteessa, tai ainakaan
sellaisessa, jossa sua petetään!
Mä meinaan olen sivuttanut itse tämän samaan
asian...se jätkä ei tosin ollu mun mikään hyvä
ystävä, mutta ystävä kuitenkin, enkä olisi
koskaan, en milloinkaan voinut uskoa, että se voi
tapahtua just mulle...et mene vaan itsees ja
ajattele aivoilla enneku rupeet keksiin mitään
omasta päästä ja syytteleen...SITÄ VOI TAPAHTUA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san916168- 1472623
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1902502Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo312289Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en492229Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää792178Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761710Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81521- 421417
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291329