Onko hyvä...

Hiirutyttö_

Kelpaako viidelle hiiritytölle 95x50x35-senttinen duna? Ennen siellä oli 3 gerbiiliä. Ajattelin antaa hiirille kunnon palatsin. Vai onko parempi ostaa sinne vain 3 tyttöä?

5

500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgfdrtyuikol

Voi kuule osta mielummin parillinen määrä hiiriä sillä sitä yhtä arvojärjestyksessä alinta aletaan syrjiä ja se jää yksin. Ainakin meillä kävi niin että ne muut alkoivat näykkiä ja kiusailla jättivät jopa yksin nukkumaan muuhun nurkkaan. Mielestäni Häkkiin olisi sopiva määrä se neljä niin kaikilla on tilaa sopivan kokoinen lauma jne. Onneahiirten hankintaan!:)

• Ketjun_aloittaja

Kiitos paljon! Ostoslistalla on nyt neljä hiirityttöä,ja saavat kunnon asunnon. Tulevat meille varmaan lähiaikoina. Riittääkö hiirille noin 10 cm puruja, ja sitten kaikkia kiipeilypaikkoja, mökkejä ja oksia?

• hiiriä
        Ketjun_aloittaja kirjoitti:

Kiitos paljon! Ostoslistalla on nyt neljä hiirityttöä,ja saavat kunnon asunnon. Tulevat meille varmaan lähiaikoina. Riittääkö hiirille noin 10 cm puruja, ja sitten kaikkia kiipeilypaikkoja, mökkejä ja oksia?

Ota ihmeessä enemmän hiiriä tuonkokoiseen ettei tule reviiritappeluita. Minulla minidunissa!! (55x40x30) 4 hiirtä per duna ja on juuri sopiva määrä.
        Hiirien parittomalla tai parillisella lukumäärällä ei juurikaan ole vaikutusta, jos jotakuta syrjitään niin sitten syrjitään... lauman vaihto yleensä auttaa.

10cm purua on hyvä, kiipeilypaikkoja, mökkejä ja osia juu :) kanamunakennot ja vessapaperirullat lemppareita. Ja esim talous tai vessapaprisuikaleita pesämateriaaliksi.

• Aloittaja
        hiiriä kirjoitti:

Ota ihmeessä enemmän hiiriä tuonkokoiseen ettei tule reviiritappeluita. Minulla minidunissa!! (55x40x30) 4 hiirtä per duna ja on juuri sopiva määrä.
        Hiirien parittomalla tai parillisella lukumäärällä ei juurikaan ole vaikutusta, jos jotakuta syrjitään niin sitten syrjitään... lauman vaihto yleensä auttaa.

10cm purua on hyvä, kiipeilypaikkoja, mökkejä ja osia juu :) kanamunakennot ja vessapaperirullat lemppareita. Ja esim talous tai vessapaprisuikaleita pesämateriaaliksi.

Jossain suositeltiin 3-5 hiirtä ja sitte toiseksi mä oon jo ostanu ne hiiret...

• hiiriä kirjoitti:

..tarvitaan tilaa useita satoja litroja, joten tuon kokoisessa niistä ei ole haittaa, vaan mahdolliset ongelmat johtuvat jostain muusta.
        Kuten sanottu, parillisella määrälläkään ei ole mitään merkitystä, jos jotain syrjitään, sitä syrjitään sitten parillisellakin määrällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe