Olen viettänyt joulut viime aikoina ulkomailla. Tänä vuonna alustavasti ajatuksissa olisi Lissabon... Onko kaupunki "kiinni" aaton ja joulupäivän? Ravintolat? Jos jollakulla tietoa niin vastailkaa...
Joulunpyhät Lissabonissa
1
819
Vastaukset
Aiheesta keskusteltiin tällä palstalla vajaa vuosi sitten. Alla hakutulos omista viesteistäni tällä palstalla hakusanoilla Lissabon ja joulu:
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=Lissabon, joulu&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=masseur&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2008&ed=13&em=9&ey=2008&hpp=25
Ehdotan, että lukaiset osumista läpi viestin Lissabon joulu. Jos sen sisältö ei ole riittävä, palaa asiaan.
Joka tapauksessa varsinaisia juhlapyhiä on vain 25.12. eikä liike-elämä pysähdy jouluaattona klo 13 niin kuin Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746