Paljon helpommin kuin mies?
Esim. jonkun sanomisista, mies asenteella
kyllähän maailmaan puhetta mahtuu!
Minä taas Grrrrr...mutta en anna paukkua takaisin,ainakaan tarpeeksi usein..
Lienenkö ihan poikkeutapaus?! :)
Miksi nainen
9
487
Vastaukset
- Putkivalo
En kovin helposti. Meillä se oli mies jonka naama vaihtoi väriä :)
- iivee
Minulla on kyllä sellainen käsitys, että asia on juuri päinvastoin;kyllä minun mielestäni miehet yleensä hiiltyvät huomattavasti naisia nopeammin. Ja myös sellaisista pikkuasioista, joille naiset useinkaan eivät korvaansa lotkauta. Juu, kyllä asia on näin, mielipide perustuu ihan omakohtaisiin kokemuksiin ja havaintoihin.
- huhhuhhuu
olen oppinut pitämään turpani kiinni enkä hiilly. Naista vastaan on turha taistella.
- eri mieltä.
Tuossa kerrostalon pihalla pari miestä korjasi autoa. Ja voi hyvä isä sitä kiroilua ja riehumista. Ajattelin, että jos olisivat olleet naisia, tuskinpa olisivat riehuneet yleisellä paikalla.
- naiset...
Tuskinpa olisivat korjanneet autoa, naiset.
- lopputulos
naiset... kirjoitti:
Tuskinpa olisivat korjanneet autoa, naiset.
olis ollut sama, ilman riehumista!
Että se on kiinni sukupuolesta.
Nainen ärtyy asiasta/jonkun sanomisista, joka miehen mielestä ihan
merkityksetöntä. Miehen päreet voi palaa just esim. jonkin tekemisen yhteydessä ?)- ähäkutti
Mietinkin tässä jo että tosi on, mä räsähdän tosi helposti jostain sanomisista. Miksi? Enpä tiedä....Mutta mies todellakin, sillä on lehmän hermot jos joku paasaa jotain tai ilkeilee, ei mies korvaansa lotkauta. Mutta jos on kyse jostain työstä, on kiire tai joku on menny päin puuta jotenkin niin silloin palaa hermo heti.
- Pasi
Minä en kestä tunareita tai kömpelöjä tumpeloita ärsyttää saamattomat ja uusavuttomat mutta yhdentekevää mitä sanovat jos teoissa ovat aikaansaavia ja toimeliaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442757Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742306- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162196Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201987Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979- 621934
- 881741