Hei
Satutteko tietämään, että minkälaista tuo yöelämä Saksassa oikein on? Onko esim. Frankfurtissa vaarallista käydä klubeilla yms. voiko käydä kehnosti? Entä miten ne ikärajat, itse olen 20 ja kaverini 18, pääseekö kaverini sisään? Tai minkälaiset ikärajat ovat yleisesti?
Saksalainen yöelämä
2
751
Vastaukset
- dejj
alkoholiahan siellä saa juoda jo 16 vuotiaana, baareissa ja ravintoloissa tosin 18 vuoden ikäraja. Jotkut clubit rajoittavat tulijoita tuotakin korkeammilla ikärajoilla, mutta ne on jo jotain specialimpeja paikkoja/päiviä/tapahtumia yleensä sitten.
Riippuu tietenkin, miten isossa kaupungissa on, mutta yleensä iltaelämätajonta on hyvä, etenkin baareja/pubeja löytyy. Klubeja ja baarejakin on moneen musiikkimakuun rokista reggaeen. Henkilökohtasesti näen, et saksalaiset ei juo useinkaan samanlaiseen kaatokänniin itseään kuten suomalaiset kun lähetään 'tyhjentää ajatukset'. Huumeita pyörii suurenmaailman tapaan Suomea enemmän, pilveä poltellaan etenkin lännessä. Tapaamani ihmiset ovat olleet todella mukavia ja eräänlainen mukava yhdessäolon henki huokui paikoissa, missä oon ollu. Mutta juhlia ja juhlijoita varmasti monenlaista mahtuu mukaan, ihan niin kuin vähän kaikkialla.- nuoren äiti
Löytävät www.alko.fi ja sieltä nuorten linkistä. Saksassa osto- ja anniskeluikärajana on 16v oluissa ja viineisssä, väkevissä 18v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?506411Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894546- 544339
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243378- 2003078
- 402812
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132669törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202666- 1551609
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3271528