moi
minulla on 1v 2 kk lapradorinnoutaja hänen paino on 32kg ja haluisin alkaa ostamaan hänelle royal caniniin ruokaa mutta mikä niistä olisi oikea hänelle jos netistä voisi tilata ruokaa laittakaa linkkejä tai tietoja ruuvasta kiitos kaikille :D
lapratorinnoutaja ja ruoka
11
1772
Vastaukset
- labbiksen omistaja
Royal Caninilla on tarjota koirallesi roturuokaa. Ruoka on nimeltään Labrador Retriever 30 Adult. Kokeileppa tuota. Ruokaa saa tilattua netistä tai vaikkapa Mustista & Mirristä, jollei sitä heiltä hyllystä löydy.
- labradorin omistaja
Niin ja netistä voit tilata esim. Koiratuote nimiseltä firmalta. Laitappa vaikka googleen hakusanaksi koiratuote.
- syötän
vain Royal Caninia!!! Olen kokeillut muitakin ruokia, mutta ainakin meidän neiti reakoi heti jos syötän muuta. Mielestäni labukan oma ruoka on paras niille.
- Kaiitzu
labradorin omistaja kirjoitti:
Niin ja netistä voit tilata esim. Koiratuote nimiseltä firmalta. Laitappa vaikka googleen hakusanaksi koiratuote.
Koiratuotteelta kannattaa varoa tilausta.
Tilasin itse uuden koiran omistajana tuotteita joita en koskaan saannut ja rahan palautuksen kanssa on ollut ongelmia. Soitettu koiratuotteeseen muutaman kerran kahden viikon aikana ja nyt lupasivat palauttaa rahat ( katsotaan nyt niin ne lupasi viime kerrallakin ) Joten hyvät ihmiset varokaa kyseistä liikettä - r*
Kaiitzu kirjoitti:
Tilasin itse uuden koiran omistajana tuotteita joita en koskaan saannut ja rahan palautuksen kanssa on ollut ongelmia. Soitettu koiratuotteeseen muutaman kerran kahden viikon aikana ja nyt lupasivat palauttaa rahat ( katsotaan nyt niin ne lupasi viime kerrallakin ) Joten hyvät ihmiset varokaa kyseistä liikettäYli kaksi kuukautta sitten olen tehnyt tilauksen, eikä tuotteita näy ei kuulu... Uskomatonta toimintaa.
- meilläkin
Kaiitzu kirjoitti:
Tilasin itse uuden koiran omistajana tuotteita joita en koskaan saannut ja rahan palautuksen kanssa on ollut ongelmia. Soitettu koiratuotteeseen muutaman kerran kahden viikon aikana ja nyt lupasivat palauttaa rahat ( katsotaan nyt niin ne lupasi viime kerrallakin ) Joten hyvät ihmiset varokaa kyseistä liikettäOn ihan sama juttu ollut.
Tilattiin tuotteita joiden piti saapua parissa päivässä ja neljän viikon jälkeen peruttiin tilaus ja rahoja on nyt odotettu kaksi viikkoa.
Niiden tilauksissa ei näy onko tuotetta varastossa, eivätkä viitsi ilmoittaa mitään saatavuudesta. Ilmeisesti tilailevat maahantuojalta sitämukaa kun tilauksia saapuu.. - niinhän
syötän kirjoitti:
vain Royal Caninia!!! Olen kokeillut muitakin ruokia, mutta ainakin meidän neiti reakoi heti jos syötän muuta. Mielestäni labukan oma ruoka on paras niille.
koira aina reagoi kun vaihdetaan ruokamerkkiä, kukaan ei voi sanoa mikä merkki on se paras. Itse syötetään 1choicea ja se on osoittautunut meidän mielestä hyväksi.
Vähän maku kysymys ja pitäähän koiralle antaa muutakin kuin nappuloita jauhelihaa, rustoja, raejuustoa, A-piimää ja muuta.
- Enigma_x
Ihan vain kysymys, miksi haluat Royal Caninin Labrador retriever -ruokaa koirallesi? Sisältää haitallista BHA/BHT:tä säilöntäaineena.
Osta ennemmin vaikka Nutro Choicen Large Breed Adult -koiranruokaa (esim. lammasriisi).- kolmikko
Enigma_x,
ihan mielenkiinnosta kysäisen, josko sinulla on esittää jotain vallan mustaa valkoisella alla olevan väitteesi todisteeksi: "RC Labrador retriever sisältää haitallista BHA/BHT:tä säilöntäaineena." - beellä, ei peellä
kolmikko kirjoitti:
Enigma_x,
ihan mielenkiinnosta kysäisen, josko sinulla on esittää jotain vallan mustaa valkoisella alla olevan väitteesi todisteeksi: "RC Labrador retriever sisältää haitallista BHA/BHT:tä säilöntäaineena."Opettelisit ensin edes kirjoittamaan, kirjoitit
" lapradorinnoutaja" , se on "labradorinnoutaja" , sori nyt vaan, mutta olis aika kiva juttu jos tietäis rodun nimen kirjaimesta kirjaimeen. - kuspiä
beellä, ei peellä kirjoitti:
Opettelisit ensin edes kirjoittamaan, kirjoitit
" lapradorinnoutaja" , se on "labradorinnoutaja" , sori nyt vaan, mutta olis aika kiva juttu jos tietäis rodun nimen kirjaimesta kirjaimeen.Voi pyhä jysäys, mikä niuho:) Miksi ihmeessä koiranomistajillakin on oma paskapääkiintiö, joka ilkeilee muille kirjoittajille? Tuliko sulle jotenkin parempi, kun pääsit ojentamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125