lapratorinnoutaja ja ruoka

omistaja ja koira

moi
minulla on 1v 2 kk lapradorinnoutaja hänen paino on 32kg ja haluisin alkaa ostamaan hänelle royal caniniin ruokaa mutta mikä niistä olisi oikea hänelle jos netistä voisi tilata ruokaa laittakaa linkkejä tai tietoja ruuvasta kiitos kaikille :D

11

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • labbiksen omistaja

      Royal Caninilla on tarjota koirallesi roturuokaa. Ruoka on nimeltään Labrador Retriever 30 Adult. Kokeileppa tuota. Ruokaa saa tilattua netistä tai vaikkapa Mustista & Mirristä, jollei sitä heiltä hyllystä löydy.

      • labradorin omistaja

        Niin ja netistä voit tilata esim. Koiratuote nimiseltä firmalta. Laitappa vaikka googleen hakusanaksi koiratuote.


      • syötän

        vain Royal Caninia!!! Olen kokeillut muitakin ruokia, mutta ainakin meidän neiti reakoi heti jos syötän muuta. Mielestäni labukan oma ruoka on paras niille.


      • Kaiitzu
        labradorin omistaja kirjoitti:

        Niin ja netistä voit tilata esim. Koiratuote nimiseltä firmalta. Laitappa vaikka googleen hakusanaksi koiratuote.

        Koiratuotteelta kannattaa varoa tilausta.
        Tilasin itse uuden koiran omistajana tuotteita joita en koskaan saannut ja rahan palautuksen kanssa on ollut ongelmia. Soitettu koiratuotteeseen muutaman kerran kahden viikon aikana ja nyt lupasivat palauttaa rahat ( katsotaan nyt niin ne lupasi viime kerrallakin ) Joten hyvät ihmiset varokaa kyseistä liikettä


      • r*
        Kaiitzu kirjoitti:

        Koiratuotteelta kannattaa varoa tilausta.
        Tilasin itse uuden koiran omistajana tuotteita joita en koskaan saannut ja rahan palautuksen kanssa on ollut ongelmia. Soitettu koiratuotteeseen muutaman kerran kahden viikon aikana ja nyt lupasivat palauttaa rahat ( katsotaan nyt niin ne lupasi viime kerrallakin ) Joten hyvät ihmiset varokaa kyseistä liikettä

        Yli kaksi kuukautta sitten olen tehnyt tilauksen, eikä tuotteita näy ei kuulu... Uskomatonta toimintaa.


      • meilläkin
        Kaiitzu kirjoitti:

        Koiratuotteelta kannattaa varoa tilausta.
        Tilasin itse uuden koiran omistajana tuotteita joita en koskaan saannut ja rahan palautuksen kanssa on ollut ongelmia. Soitettu koiratuotteeseen muutaman kerran kahden viikon aikana ja nyt lupasivat palauttaa rahat ( katsotaan nyt niin ne lupasi viime kerrallakin ) Joten hyvät ihmiset varokaa kyseistä liikettä

        On ihan sama juttu ollut.
        Tilattiin tuotteita joiden piti saapua parissa päivässä ja neljän viikon jälkeen peruttiin tilaus ja rahoja on nyt odotettu kaksi viikkoa.

        Niiden tilauksissa ei näy onko tuotetta varastossa, eivätkä viitsi ilmoittaa mitään saatavuudesta. Ilmeisesti tilailevat maahantuojalta sitämukaa kun tilauksia saapuu..


      • niinhän
        syötän kirjoitti:

        vain Royal Caninia!!! Olen kokeillut muitakin ruokia, mutta ainakin meidän neiti reakoi heti jos syötän muuta. Mielestäni labukan oma ruoka on paras niille.

        koira aina reagoi kun vaihdetaan ruokamerkkiä, kukaan ei voi sanoa mikä merkki on se paras. Itse syötetään 1choicea ja se on osoittautunut meidän mielestä hyväksi.
        Vähän maku kysymys ja pitäähän koiralle antaa muutakin kuin nappuloita jauhelihaa, rustoja, raejuustoa, A-piimää ja muuta.


    • Enigma_x

      Ihan vain kysymys, miksi haluat Royal Caninin Labrador retriever -ruokaa koirallesi? Sisältää haitallista BHA/BHT:tä säilöntäaineena.

      Osta ennemmin vaikka Nutro Choicen Large Breed Adult -koiranruokaa (esim. lammasriisi).

      • kolmikko

        Enigma_x,
        ihan mielenkiinnosta kysäisen, josko sinulla on esittää jotain vallan mustaa valkoisella alla olevan väitteesi todisteeksi: "RC Labrador retriever sisältää haitallista BHA/BHT:tä säilöntäaineena."


      • beellä, ei peellä
        kolmikko kirjoitti:

        Enigma_x,
        ihan mielenkiinnosta kysäisen, josko sinulla on esittää jotain vallan mustaa valkoisella alla olevan väitteesi todisteeksi: "RC Labrador retriever sisältää haitallista BHA/BHT:tä säilöntäaineena."

        Opettelisit ensin edes kirjoittamaan, kirjoitit
        " lapradorinnoutaja" , se on "labradorinnoutaja" , sori nyt vaan, mutta olis aika kiva juttu jos tietäis rodun nimen kirjaimesta kirjaimeen.


      • kuspiä
        beellä, ei peellä kirjoitti:

        Opettelisit ensin edes kirjoittamaan, kirjoitit
        " lapradorinnoutaja" , se on "labradorinnoutaja" , sori nyt vaan, mutta olis aika kiva juttu jos tietäis rodun nimen kirjaimesta kirjaimeen.

        Voi pyhä jysäys, mikä niuho:) Miksi ihmeessä koiranomistajillakin on oma paskapääkiintiö, joka ilkeilee muille kirjoittajille? Tuliko sulle jotenkin parempi, kun pääsit ojentamaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe