Olen jo jonkun aikaa miettinyt mönkijän ostoa kun nyt on nuita uusia diesel mönkijöitä. Jos on kokemuksia diesel mönkijöistä niin anna tulla, hyviä ja huonoja puolia. On varmaan parempi työn teossa kuin bensa? (vääntöä enemmän, halvempi paljon..) Mönkijää mulla ei koskaan ole ollut, mutta kun kuulin dieseli mönkijästä, niin voisimpa hankkiakkin jos siitä on apua rankamehtään yms.. Kiitoksia vastauksestasi.
Diesel
6
3251
Vastaukset
- voin sanoa
että ovat liian kalliita pelejä kaltaisellesi persaukiselle tyhjäntoimittajalle
- bensaaa
Joo ei tee mieli pensa vehkeitä. Miten muuten on saapiko mönkijää ajaa maatalouskäytössä polttoöljyllä?
- bawa
siinä toinen persaukinen haukku tietämättään,kirjoita asiaa tai painu v....n näiltä sivuilta pöljä!!
- hintinpimpula
bawa kirjoitti:
siinä toinen persaukinen haukku tietämättään,kirjoita asiaa tai painu v....n näiltä sivuilta pöljä!!
tungehan sinä reppana se kulli vaikka sen lampaasi hanuriin eläkä täällä piipitä.mokomakin sosiaalipummi aukoo päätään.kaltaisesi runkkarit joutaisi saunan taakse kun ei kätilö aikanaan asiaan puuttunut!
- lll
Ostin käytetyn diesel pollen. Vie vähän dieseliä n.1 l/h. Vääntöä riittää ja on pelannut hyvin.Näitä diesel mönkkäreitä on käytettynä harvoin tarjolla. Uusia tarjolla v.2000-2003 joitakin hintaan n. 11500€. On tosi suolanen hinta ja siksi menekki oli pieni.
- turve elvis
Gatorilla ajellaan tosi halpa ajella,tää on niitä 6 pyöräisiä et ei mikään maasto vehje .Pieni maavara jäykkä kääntymään.Maastossakin pärjää kun ajolinjat suunittelee.Sähkö kippi on hyvä,samoin vinssi.Kulutus varmaan kaikissa dieseli vehkeissä sama .Vanhoja alkaa jo löytyä aika kalliita nekin.Oma maksoi 7000e ,hyvin on pelannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628