Hei!''
Jos joku on menossa monacoon ja mukaan mahtuu esim 1-10 täyttä sarjaa monacon eurokolikoita niin ilmoittele!! Laita takas saavuttuasi postiin niin maksan niistä ja maksan vielä hyvän tuontipalkkion :) kitos..
monacoon memnossa???
4
1883
Vastaukset
- Monacon euroja
Olen itse käynyt Monacossa aikoinaan, ja yritin siellä metsästää Monacon euroja joka paikasta mutta eihän niitä muualta siellä saanut kuin rahaliikkeistä ja hinnat olivat paljon kalliimpia kuin vaikkapa kotimaisilla rahakauppiailla. Eli turha toivo... =( Lyöntimäärät ovat niin pieniä että kaikista rahaliikkeistäkään noita ei enää löydä ja hinnat tuntuvat nousevan jatkuvasti.
Aika arvokkaita nuo Monacon eurot ovat, mutta Suomessa noita saa kohtuuhintaan esim. täältä:
http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/
Sieltä saa Monacon euroja ja muita vaikeammin löytyviä eurokohteita, ja noutokin onnistuu näppärästi Helsingistä. - Anonyymi
Minä muuttaisin Heti Monacoon asumaan Jos vaan voittaisin Eurojacpotista päävoiton ! ENkä Ikknä tulisi Suomeen!
- Anonyymi
Eihän niitä Monacon kolikoita ole ikinä laitettu ”kiertoon” vaan aina myydään suoraan kolikkotehtaalta välittäjille.
Sama koskee tietysti Vatikaania ja San Marinoa.
Osta ebaystä, älä suomalaisilta ryöstäjiltä! - Anonyymi
Määkin määkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672