Kysyisin leirikouluista, millasta siellä on ja missä olette ollut. Ja kertokaa millainen paikka teidän kohteenne oli?
Leirikoulu?
3
285
Vastaukset
- -----
itse olin 6 luokalla leirikoulussa jossain kuopion suunnalla.. joku sellanen maatila. en mä oikee tykänny, koko ajan oli jotain ohjelmaa ja nukuttiin jonkun vanhan talon hikisellä vintillä. ihan ku joku kurileiri. mut kai noikii on erilaisii
- DANsku
Mäkin olin 6. sella leirikoulussa, mentii jonnekki Nuuksion luonnonsuojelu alueelle, metsänvartioiden erä-jorma mökkiin... Siellä sitte ryhmissä piti tehä onki, halkoo puita, tehä ruokaa, lämmittää saunaa, tehä jotai ensiapu esitelmiä ym. Aika kamalaa. Mutta osittain oli ihan mukava riehua siellä mettässä, oli aika paljon vapaata aikaa. Nukkuminen oli TUSKALLISTA kovalla penkillä ikkunan alla, ikkunasta veti ihan pirusti ja kämppä oli lämmitetty tosi kuumaksi, niin että välillä oli hiki ja välillä jääkylmä. Herästys oli puoli 8. Hullu menoa. Toivottavasti tämän vuoden leirikoulusta tulee mukavampi. (tosin oli 6 sella eri koulussa kuin nytten)
- inhoanleirikouluja
No kamalaahan siellä oli.
Seitsemisessä keskellä ei mitään.
Ei puhelimia ei kameroita ei minkäänlaisia musiikkisoittimia.
Hirveät tiskausvuorot.
Pitkät kävelyretket
Paha ruoka
Jne...........
Hirveää ja tänävuonna uudestaan jonnekkin toisaalle.
Jään mielummin kotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693